Cross_maX Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Mam jeszcze jedno pytanie: Czy zbironik paliwa w CBF 500 jest taki jak w CBF 600 ? Pozdrawiam Łukasz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1210 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) Witam zakupiłem Honde CBF 500 z 2005 roku z dość dużym przebiegiem 90tyś km., Chciałbym się dowiedzieć co musze wymienić w tym moto przed zbliżającym sie sezonem ? I ile kosztuje wymiana oleju w serwisie ? Edytowane 8 Lutego 2010 przez mateusz1210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sismon Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 A ile dałeś za ta honde? bo mam okazje sprowadzić taką z zagranicy ale nie wiem czy warto, jak to w ogóle chodzi w Polsce i czy jest na to kupiec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 To zależy co było wymieniane? Napewno olej(po co Ci serwis sam możesz zmienić),zawory regulacja co 25 kkm,świece,łańcuch,opony,łozysko główki ramy,klocki hamulcowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) olej + filtr , filtr powietrza , płyn hamulcowy TO PODSTAWA :biggrin: resztę sprawdź wzrokowo Edytowane 28 Lutego 2010 przez LEŚNICZY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Oleju wchodzi 3,1 l + filtr (czyli jakieś 120 zl)... Masz abs? Podstawa jest także płyn hamulcowy;) A co do przebiegu, jeśli był nakręcony na zachodzie (brak naszych wspaniałych dziur) i moto było należycie serwisowane to nic dla tego silnika... Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) Przy tym przebiegu pokusiłbym się dodatkowo o wymianę oleju w lagach i wymianę płynu chłodniczego(producenci zalecają wymianę płynu co 2 lata) Pozdrawiam :crossy: Edytowane 5 Marca 2010 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozdoba Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) kupiłem cbf 500 i tak się zastanawiam dlaczego te motorki mają 54 KM a cb 500 miały 58KM W czym jest różnica? czy da się zwiększyć jej moc? Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez motozdoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc007 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Mają taką samą moc co CB 500 -58 KM. Nie wiem skąd takie info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yach Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam, ostatnio podczas przejażdżki zauważyłem, że podczas jazdy z prędkościa ok 150-160 km\h sprzecior zaczyna wibrowac, lekko trząsc. Dodam, ze sprzet mam od niedawna i nigdy wczesniej nie jechalem tak szybko na 2oo. Czy to normalne "turbulencje" czy cos moze byc nie tak z zawieszeniem lub czyms innym? Dodam jeszcze, że moje 2oo to Honda CBF 500 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Kolego na takim sprzecie to nie jest normalna prędkość :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 1. zdejmij prawy plastikowy boczek 2. odczep wężyk z uchwytu (na lewo od aku) 3. odkręć dwie śrubki trzymające aku 4. odepnij od aku kostkę z przewodami. 5. najpierw odepnij -, potem + 6. wyciągnij aku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Trochę przesadzacie z tym zawieszeniem CeBulki. Może i rozwiązanie jest przestarzałe, ale przy normalnej jeździe wystarcza. Jest łatwe do serwisowania(łatwy demontaż i montaż amortyzatorów) i regulacji. Do zachowania można sie przyzwyczaić. Zaliczyłem tego sezonu trasę Wrocław- Mrągowo(Piknik Country)tam i z powrotem z pełnym obciążeniem(pasażer, wypełnione trzy kufry, namiot),dopuszczalnym przez producenta(chyba je nawet sporo przekroczyłem) i motocykl zachowywał się poprawnie. Napięcie wstępne sprężyn oczywiście na ostatnim ząbku. Zresztą w CBF-ie tą kwestię poprawiono, jednak kosztem przepastnego schowka kryjącego się pod kanapą CB. Silnik nawet nie jęknął, a jego moment i moc wystarczyły do sprawnego pokonywania trasy. Jeśli chodzi o kwestię jazdy zaraz po odpaleniu silnika, to wsiadam i jadę, podobnie jak pisali poprzednicy. Z początku obroty do 3,5-4tys. potem, po zagrzaniu już bardziej dynamicznie. Wszak każdy silnik najszybciej nagrzewa się podczas pracy, a nie biegu luzem. Ssanie wyłączam gdy tylko silnik zaczyna pracować stabilnie. Pozdrawiam! :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Aby podnieść reflektor musisz poluzować dwie śruby trzymające go w wysięgach bocznych. Są to niklowane śruby, o ile się nie mylę na klucz 12 lub 13. Podnosisz reflektor o potrzebną wysokość wiązki światła i przytrzymując z powrotem skręcasz. Najlepiej to robić w pewnej odległości ok.10m od ściany, siedząc na motocyklu i obserwując regulowaną granicę światła i cienia. Osoby bardziej wprawne zrobią to na nieoświetlonej drodze. Światła mijania powinny oświetlać drogę na co najmniej 40m przed motocyklem(jednocześnie nie powinny oślepiać jadących z przeciwka), natomiast światła drogowe powinny rzucać snop światła na co najmniej 100m. Odnosnie cisnienia w oponach nie wypowiadam się, gdyż nie wiem czy wartosci w CBF są takie same, a jestem użytkownikiem starszej CB-uli Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Światło najlepiej powinni ci ustawić w warsztacie przy pomocy specjalnego urządzenia żeby nie oślepiać jadących z naprzeciwka. Co do ciśnienia to wydaje mi się, że na naklejce na wahaczu jest napisane 2,5/2,9 przód/tył. Jeśli się pomyliłem to jutro edytuję post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.