Skocz do zawartości

Czy KTM LC4 GS 620 RD jest wart polecenia


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Człowieku czy ty wiesz co piszesz ??

Owszem motocykle LC-2,4,8 są ciężkie ale mają troche inne przeznaczenie od Seri EXC lub SX. Twoja podnieta KTM'ami SX450, 520 i 525 nikomu nie pomoze w wyborze motocykla.

A po drugie primo, motory to sie w pralkach montuje :notworthy:

 

Mam takie pytanko, czy na forum jest jakiś pisadacz LC-4 400? Chciał bym uzyskać kilku informacji na temat tego motocykla. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam sc i w brieffie jest 37 kW czyli 50 KM , z 620 da sie wyciagnac około 60 KM jak zamontujesz gaźnik z pompką przyśpieszacza bo na seryjnym napewno nie ma tyle koników

jakim cudem pompka przyspieszenia ma dodać 10KM? Moze zwiększyć delikatnie moc ale chyba nie aż 20%

pozatym ona służy do tego by motocykl agresywniej ragował na manetke. W momencie gdy przepustnica gwałtownym ruchem idzie do góry poprzez taka dźwigienge naciska na membrane która wtryskuje dodatkowa dawke mieszanki paliwowo-powietrznej.

Edytowane przez SzaryWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie jeszcze w tym sezonie załozę zamiast Dellorto Mikuniego, zobaczę jaka jest faktyczna różnica, mogę pomierzyć czasy przyspieszeń, więc wynik będzie obiektywny. Myślę że różnicy w mocy bez głębszych ingerencji nie będzie, myśle że po prostu inaczej ta moc będzie oddawana. Ale poczekam, zobaczę na żywym organiźmie jak to jest. No i mam nadzieję że regulacja nie będzie potrzebna kilka razy w sezonie, tylko raz, dobrze i spokój.

P.S: wczoraj usiłowałem przestawić LC4 na zasilanie wodą z jeziora Otomin-nie udało się, woda sięgała do reflektora, zassał przez filtr/wydech wodę i padł. 2 godziny pracy, wymiana filtrów, oleju-i niunia dalej gotowa do jazdy:). Chętni do kąpieli-bardzo miło, woda cieplutka.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce sie podlaczyc do tematu. Jak jest z dostepnascia czesci do modelu KTM LC4 620 SC?

Są dostępne, raczej nie ma już teraz problemu. I w zamiennikach i w oryginale. Teraz może jestem nie za bardzo w temacie, bo jedynymi rzeczami jakie od 1,5 roku potrzebowałem wymienić w LC4 to był łańcuch z trybami, klocki, świece, oleje plus filtr, dysze w gaźniku, prowadnica łańcucha i małe gumeczki pod mocowanie kierownicy i na uchwyty tłumika, no i opony. Tak że tak to wygląda z tymi sprzętami :bigrazz:

Pod koniec sezonu prawdopodobnie i ja, i BartekJ użytkujący bliźniaczą sztukę rozbebeszymy silniki i wtedy możliwe że będziemy potrzebować coś więcej, na razie jak u mnie mało części schodzi do sztuki, same eksploatacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...