michal1171 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 witam motocykle ktm-a to wg mnie najlepsze motory świata ale modele lc2 lc4 i lc8 są dla mnie za duże i za ciężkie i mocy tak rewelacyjnie dużo nie mają dużą moc to ma sx 450 albo exc 520 bo o sx 525 sie nie wypowiadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Człowieku czy ty wiesz co piszesz ??Owszem motocykle LC-2,4,8 są ciężkie ale mają troche inne przeznaczenie od Seri EXC lub SX. Twoja podnieta KTM'ami SX450, 520 i 525 nikomu nie pomoze w wyborze motocykla.A po drugie primo, motory to sie w pralkach montuje :notworthy: Mam takie pytanko, czy na forum jest jakiś pisadacz LC-4 400? Chciał bym uzyskać kilku informacji na temat tego motocykla. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaryWilk Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 (edytowane) ja mam sc i w brieffie jest 37 kW czyli 50 KM , z 620 da sie wyciagnac około 60 KM jak zamontujesz gaźnik z pompką przyśpieszacza bo na seryjnym napewno nie ma tyle konikówjakim cudem pompka przyspieszenia ma dodać 10KM? Moze zwiększyć delikatnie moc ale chyba nie aż 20%pozatym ona służy do tego by motocykl agresywniej ragował na manetke. W momencie gdy przepustnica gwałtownym ruchem idzie do góry poprzez taka dźwigienge naciska na membrane która wtryskuje dodatkowa dawke mieszanki paliwowo-powietrznej. Edytowane 31 Sierpnia 2006 przez SzaryWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 (edytowane) Prawdopodobnie jeszcze w tym sezonie załozę zamiast Dellorto Mikuniego, zobaczę jaka jest faktyczna różnica, mogę pomierzyć czasy przyspieszeń, więc wynik będzie obiektywny. Myślę że różnicy w mocy bez głębszych ingerencji nie będzie, myśle że po prostu inaczej ta moc będzie oddawana. Ale poczekam, zobaczę na żywym organiźmie jak to jest. No i mam nadzieję że regulacja nie będzie potrzebna kilka razy w sezonie, tylko raz, dobrze i spokój.P.S: wczoraj usiłowałem przestawić LC4 na zasilanie wodą z jeziora Otomin-nie udało się, woda sięgała do reflektora, zassał przez filtr/wydech wodę i padł. 2 godziny pracy, wymiana filtrów, oleju-i niunia dalej gotowa do jazdy:). Chętni do kąpieli-bardzo miło, woda cieplutka. Edytowane 1 Września 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 chce sie podlaczyc do tematu. Jak jest z dostepnascia czesci do modelu KTM LC4 620 SC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 chce sie podlaczyc do tematu. Jak jest z dostepnascia czesci do modelu KTM LC4 620 SC?Są dostępne, raczej nie ma już teraz problemu. I w zamiennikach i w oryginale. Teraz może jestem nie za bardzo w temacie, bo jedynymi rzeczami jakie od 1,5 roku potrzebowałem wymienić w LC4 to był łańcuch z trybami, klocki, świece, oleje plus filtr, dysze w gaźniku, prowadnica łańcucha i małe gumeczki pod mocowanie kierownicy i na uchwyty tłumika, no i opony. Tak że tak to wygląda z tymi sprzętami :bigrazz: Pod koniec sezonu prawdopodobnie i ja, i BartekJ użytkujący bliźniaczą sztukę rozbebeszymy silniki i wtedy możliwe że będziemy potrzebować coś więcej, na razie jak u mnie mało części schodzi do sztuki, same eksploatacyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.