Lukas Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) Jestem zainteresowany kupnem GS 620 RD six day z roku 95.Czy ktoś może więcej powiedzieć o tej wersji, co w nim jest zmienione w porównaniu do "zwykłych" LC4 620 i jakie są złe strony tych maszyn. Ma on służyć do ostrej jazdy po leśnych i polnych drogach i bezdrożach. Czy nie jest za ciężki? Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez Lukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 widze ze masz huske tc610, po przesiadce na ktm mozesz czuć duży niedosyt bo mocy bedzie mniej i duuużo większa waga w porównaniu do tc610 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 widze ze masz huske tc610, po przesiadce na ktm mozesz czuć duży niedosyt bo mocy bedzie mniej i duuużo większa waga w porównaniu do tc610Ale moja huśka ma prawie 50 koni a to ma 60, pozaty moja jest TE a nie TC jak mylnie sądziłem wcześniej.Więc to będzie słabsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 lc4620 ma 50km a te610 55km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) Mialem ostatnio okazje sie przejechac Ktm 620 lc4 Handlarzy i z tego co mi mowili to ma 58 konikow>>>>dla mnie potwor :biggrin: :biggrin: Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 lc4620 ma 50km a te610 55kmTo jest GS 620 RD sixday i ma w briefie 44 KW jutro jade go obejrzeć (może kupić?) i chciałbym przedtem coś więcej wiedzieć o tym modelu Mialem ostatnio okazje sie przejechac Ktm 620 lc4 Handlarzy i z tego co mi mowili to ma 54 koniki>>>>dla mnie potwor :biggrin: :biggrin:oglądałem dużo ofert i one miały od 20 KW (pewnie dławione) ale dużo jet 50 koni, 55 ale są też 60 koni i taki mi się widzi tylko czy to nie jest zbyt wysilone, chodzi mi o trwałość silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 niewiem skad masz takie informacje, ale ja wiem ze wszystkie lc4620 czy to gs, egs, duke, itd miały silnik o mocy 50km, jezeli ten ma rzeczywiscie wiecej to tylko po jakims tuningu, bo fabrycznie takich nie robili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 niewiem skad masz takie informacje, ale ja wiem ze wszystkie lc4620 czy to gs, egs, duke, itd miały silnik o mocy 50km, jezeli ten ma rzeczywiscie wiecej to tylko po jakims tuningu, bo fabrycznie takich nie robiliMi chłopaki co jeżdzą lc4 620 też mówią, że mają 58KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 ja mam sc i w brieffie jest 37 kW czyli 50 KM , z 620 da sie wyciagnac około 60 KM jak zamontujesz gaźnik z pompką przyśpieszacza bo na seryjnym napewno nie ma tyle koników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 ja mam sc i w brieffie jest 37 kW czyli 50 KM , z 620 da sie wyciagnac około 60 KM jak zamontujesz gaźnik z pompką przyśpieszacza bo na seryjnym napewno nie ma tyle konikówMógłbyś opisać jak ta pompka wygląda? I czy z zewnątrz ją zobaczę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 ja wszędzie czytałem że te ktmy mają po 50 KM. ja mam w briefie 18 kW więc zdławiony sobie był kiedyś tam, ale już nie jest bo idzie na koło do 4 biegu, a w krućcach nie ma żadnych zwężek :biggrin: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 A wiesz może co oznacza symbol RD, GS oraz wersja sixday? ja wszędzie czytałem że te ktmy mają po 50 KM. ja mam w briefie 18 kW więc zdławiony sobie był kiedyś tam, ale już nie jest bo idzie na koło do 4 biegu, a w krućcach nie ma żadnych zwężek :biggrin: pozdrA tak poza tym to jakie jest Twoje zdanie na temat tego sprzetu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 mój KTM lc4 620 SC w briefie jako model ma wpisane GS 620 RD poprostu model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 A tak poza tym to jakie jest Twoje zdanie na temat tego sprzetu? Ja mam go od ponad roku, nie jeździłem bardzo dużo bo albo nie mam czasu albo coś tam.. ale ogólnie motocykl dobry, może stać długgoooo podchodzisz i odpalasz po lekkim przepompowaniu na ssaniu. Mocy mu nie brakuje, w sumie nic mi się nie zepsuło oprócz wału.. bo "coś pukało", jak sie nasiliło to rozebrałem i okazało się że luz między wałem a korbowodem, ale to nie było nigdy ruszane więc mogło się zużyć, jest już zrobione i gra i trąbi. poza tym wszystko git, zawieszenia bardzo dobre.. nie wiem co Cie konkretnie interesuje... a tak poza tym to ile mógłbym się cenić za takiego KTMa LC4 620, zarejestrowany, plastiki w większości nowe, zadbany, niezniszczony... mało jeżdżony w terenie bo był od początku na oponach drogowych i ja na nich jeszcze jeżdżę, w teren zapuszczam się czasem ale lekki.. jakieś górki, leśne drogi, itp.. nigdy nie był w błocie po siodło. jak ktoś sie orientuje w cenach to niech mi napisze ile moge rzadac za tego KTMa ? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Ja mam go od ponad roku, nie jeździłem bardzo dużo bo albo nie mam czasu albo coś tam.. ale ogólnie motocykl dobry, może stać długgoooo podchodzisz i odpalasz po lekkim przepompowaniu na ssaniu. Mocy mu nie brakuje, w sumie nic mi się nie zepsuło oprócz wału.. bo "coś pukało", jak sie nasiliło to rozebrałem i okazało się że luz między wałem a korbowodem, ale to nie było nigdy ruszane więc mogło się zużyć, jest już zrobione i gra i trąbi. poza tym wszystko git, zawieszenia bardzo dobre.. nie wiem co Cie konkretnie interesuje...a tak poza tym to ile mógłbym się cenić za takiego KTMa LC4 620, zarejestrowany, plastiki w większości nowe, zadbany, niezniszczony... mało jeżdżony w terenie bo był od początku na oponach drogowych i ja na nich jeszcze jeżdżę, w teren zapuszczam się czasem ale lekki.. jakieś górki, leśne drogi, itp.. nigdy nie był w błocie po siodło. jak ktoś sie orientuje w cenach to niech mi napisze ile moge rzadac za tego KTMa ? pozdrJa mam zapłacić za niego 6500 nie rejestrowany w kraju (brief niemiecki) ale mam być w bdb stanie, były tańsze ok 5000 ale ten ma 60 koników i to mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.