Zbyszekm Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 0.5 litra na 1000 to mało jak lubisz czerwone pole. mojego kumpla paliła około 1.5 litra raczej to drugie uszczelniacze 180zł pierścienie + uszczelka pod cylinder +pod głowice 1200zł no masz babo placek znowu wydatki... regulacja zaworów robocizna około 900zł zależy gdzie to raczej moge olac bo wiekszosc rzeczy potrafie sam/ z tata, jedynie na regulacji gazników wymiękam... reszta to bedzie zabawa na dluuugie ale rzadkie zimowe, wolne "łikendy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 witam stukanie exupu jest jak najbardziej możliwe tez mi sie wydaje ze to exup bo dzwiek jest bardzo charakterystyczny i wydaje mi sie ze tylko na zimnym silniku i przy malych obrotach. i jeszcze jedna sprawa nie wiem co jest grane ale lampka od rezerwy lubi czasem oszukiwac, raz po zapaleniu zrobilem z 30 km drugim razem z 5km a ostatnio to jeszcze sie nie zapalila a mi gasl, i za chu.. nie moglem odpalic pomoglo wylaczenie i wlaczenie zaplonu pompa przepompowala i tak dojechalem z 5 postojami po drodze do stacji benzynowej, a i po przepompowaniu odpala za pierwszym takze o co chodzi bo juz sie gubie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 EXUP nie powinien nic stukać, chyba że masz żle ustawiony to wpływa też na osiągi moto.Poszukaj na forum ( bo mi się nie chce ) jest strona jak go ustawićPzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 4 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 dzieki za info znalazlem jak to wyglada i jak sie powinno go ustawic, w takim wypadku to napewno nie exup po tam nie ma co stukac, szukam przyczyny dalej.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 ustawilem prawidlowo exup, stuki znikly silniczek pracuje jak fabryka go stworzyla, okazalo sie ze exup ma niewielki luz poosiowy i to prawdopodobnie bylo powodem stokow( cyrkulacja spalin) stuk jest bardzo charakterystyczny cos podobnego jak kolowrotek wedkarski, wystepowal jak sprzet chodzil na luzie ze wzrostem obrotow cichł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 (edytowane) ustawilem prawidlowo exup, stuki znikly silniczek pracuje jak fabryka go stworzyla, okazalo sie ze exup ma niewielki luz poosiowy i to prawdopodobnie bylo powodem stokow( cyrkulacja spalin) Przesmaruj go jeszcze, bo lubi się zacierać :notworthy:.Nie wiem czy czytałeś, embe wszystko elegancko przetłumaczył po polskiemu. Pzdr. Upss, sorry widzę, że czytałeś. Edytowane 2 Listopada 2006 przez jacek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 niestety nie moglem go rozebrac bo sruby sa w tragicznym stanie i predzej by sie pourywaly niz bym je odkrecil, juz i tak jedna od pokrywki jest urwana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Odkręcaj i sprawdż. Moto wiele zyskuje jak jest EXUP OK. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 sprawdzalem to sie nie zacina a osiagi moto w dolnym zakresie sie polepszyly znacznie, juz wiem dlaczego na poczatku mi nie chciala isc na gume, teraz wystarczy tylko odkrecic na maksa manete.co do stanu zaworu i jego elementow - z zewnatrz nie wyglada to najlepiej wszystko skorodowane tak jakby sie mialo pokruszyc, wiec wolalem tego nie dotykac, imbusy ktore mocuja zawor sa nie do odkrecenia spuchly tak ze klucza nie wsadzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazur Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Louis3 - silnik 4 cylindrowy nie zapali na 1 cylindrze, min. na 2. Zbyszekm - odgłosy dochodzą ze strony alternatora albo sprzęgła - zdecyduj się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Pazur, u mnie to prawdopodobnie łańcuch alternatora.pszmień swoj wiek bo można się pomylić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Przesmaruj go jeszcze, bo lubi się zacierać :cool:.Właśnie, jak jest ze smarowaniem exapu? I czym go smarować,przecież jest tam tak wysoka temp, że wszystko spłynie?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.