Skocz do zawartości

YZF 750 po deszczu chodzi na jednym cylindrze


Louis3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

0.5 litra na 1000 to mało jak lubisz czerwone pole. mojego kumpla paliła około 1.5 litra

raczej to drugie

 

uszczelniacze 180zł pierścienie + uszczelka pod cylinder +pod głowice 1200zł

 

no masz babo placek znowu wydatki...

 

regulacja zaworów robocizna około 900zł zależy gdzie

 

to raczej moge olac bo wiekszosc rzeczy potrafie sam/ z tata, jedynie na regulacji gazników wymiękam... reszta to bedzie zabawa na dluuugie ale rzadkie zimowe, wolne "łikendy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

stukanie exupu jest jak najbardziej możliwe

 

tez mi sie wydaje ze to exup bo dzwiek jest bardzo charakterystyczny i wydaje mi sie ze tylko na zimnym silniku i przy malych obrotach.

 

i jeszcze jedna sprawa nie wiem co jest grane ale lampka od rezerwy lubi czasem oszukiwac, raz po zapaleniu zrobilem z 30 km drugim razem z 5km a ostatnio to jeszcze sie nie zapalila a mi gasl, i za chu.. nie moglem odpalic pomoglo wylaczenie i wlaczenie zaplonu pompa przepompowala i tak dojechalem z 5 postojami po drodze do stacji benzynowej, a i po przepompowaniu odpala za pierwszym takze o co chodzi bo juz sie gubie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ustawilem prawidlowo exup, stuki znikly silniczek pracuje jak fabryka go stworzyla, okazalo sie ze exup ma niewielki luz poosiowy i to prawdopodobnie bylo powodem stokow( cyrkulacja spalin)

 

stuk jest bardzo charakterystyczny cos podobnego jak kolowrotek wedkarski, wystepowal jak sprzet chodzil na luzie ze wzrostem obrotow cichł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawilem prawidlowo exup, stuki znikly silniczek pracuje jak fabryka go stworzyla, okazalo sie ze exup ma niewielki luz poosiowy i to prawdopodobnie bylo powodem stokow( cyrkulacja spalin)

 

Przesmaruj go jeszcze, bo lubi się zacierać :notworthy:.Nie wiem czy czytałeś, embe wszystko elegancko przetłumaczył po polskiemu.

 

Pzdr.

 

Upss, sorry widzę, że czytałeś.

Edytowane przez jacek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem to sie nie zacina a osiagi moto w dolnym zakresie sie polepszyly znacznie, juz wiem dlaczego na poczatku mi nie chciala isc na gume, teraz wystarczy tylko odkrecic na maksa manete.

co do stanu zaworu i jego elementow - z zewnatrz nie wyglada to najlepiej wszystko skorodowane tak jakby sie mialo pokruszyc, wiec wolalem tego nie dotykac, imbusy ktore mocuja zawor sa nie do odkrecenia spuchly tak ze klucza nie wsadzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...