alekskm Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) Witam Mam problem z Simsonem S51 . Nie chce mi palic na kopa . Jak go popchne to jakos zapali po kilkunastu metrach pchania ale tylko na ssaniu. Jak zzuce z biegu to jakos sie 'muli' niechce zabardzo chodzic . bawilem sie przy zaplonie . Dzisiaj wymienilem przerywacz bo mialem zuzyty . Wie ktos co moze byc przyczyna tego ze niechce mi zapalic ? Z gory dzieki za kazda odpowiedz :D Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez alekskm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 zle ustawiony zaplon i nic wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Witam Mam problem z Simsonem S51 . Nie chce mi palic na kopa . Jak go popchne to jakos zapali po kilkunastu metrach pchania ale tylko na ssaniu. Jak zzuce z biegu to jakos sie 'muli' niechce zabardzo chodzic . bawilem sie przy zaplonie . Dzisiaj wymienilem przerywacz bo mialem zuzyty . Wie ktos co moze byc przyczyna tego ze niechce mi zapalic ? Z gory dzieki za kazda odpowiedz ;) Cześć. Przede wszystkim, to przy zapłonie sie nie baw, tylko go ustaw tak jak to być powinno. POtem dopiero można szukać przyczyn gdzie indziej. Wydaje mi się że wina tkwi właśnie w zapłonie. POwodzenia. PZDR> :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alekskm Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 przerwe na przerywaczu ustawiam 0.4 mm i nie chce palic . Tylko nie jestem pewnien czy dobrze ustawilem wyprzedzenie zaplonu <na iskrowniku>. Ma ktos jakis opis jak to ustawic na iskrowniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 To, że przerwa jest 0,4 mm to o niczym nie świadczy. Przerywacz musi zacząć otwierać się 1,8 mm przed GMP a mieć przerwe 0,4 mm wtedy kiedy jest GMP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alekskm Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 sorry ale co to jest to GMP i jak to ustawic ? Pomuzcie mi bo jestem zielony jesli mowiac o zaplonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 GMP jest to górny martwy punkt tłoka, czyli tłok najdalej wysunięty. Jeżeli masz tłok w GMP to potem kręcisz wałem w przeciwną stronę do normalnych obrotów, zmierz suwmiarką w którym momencie rozwierają się przerywacze, powinno to być 1,8mm przed GMP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alekskm Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 ok dzieki jutro bede patrzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 A sprawdzałeś może drożność wydechu, lub zapalałeś bez niego??? SPROBOJ Miałem identyczny objaw w swoim bzyku, :D z tym, że mój jechał maksymalnie 20 km/h :/ Najlepiej zdejmij tlumik i bez niego odpal ;) Tylko zeby zaraz policja sie nie zjechala :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alekskm Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Mam jeszcze jedno pytanie ta przerwa to ma byc 1cm i 8 mm ? Ja nie moge bez tlumika odpalic bo zaraz sasiedzi zaczna szalec :biggrin: Ale zobacze czy nie jest przytkany :biggrin: . Zmienilem troche ta przerwe i juz odpala na kopa ale jak dodam gazu to najpierw jest uuuuuu a po sekundzie wbija sie na obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 podreguluj gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alekskm Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 a co tam jest do regulacji chyba tylko srubka od powietrza niskich obrotow i naciaganie linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zależy jeszcze w jakim gaźniku, bo do simsona troche ich było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alekskm Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 16N3-2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) Ja pzry swoim simku tez ustawiałem zapłon kreciłem gaznik i nic okazało sie ze mam pękniety pierscien którego juz nie było bo wypadł wydechem(cudem) wiec jesli wszystko masz szczelne uszczelniacze itp to wypada ze sa to pierscienie gdzyz na jednym pierscieniu nie daje rady zassac paliwa podczas kopanai wiec trzeba go popchnać wiec jesli masz wszystko szczelne to wymień pierscienie Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez Majsters51 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.