gery997 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) Witam!Nigdzie nie moge znalesc ile ma byc wkrecona sroba od skladu mieszanki w GPZ'cie (1988rok) Moze ktos wie? Prosze o odpowiedz. Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez gery997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Mam manuala do ZZR600, niewiem, moze się przyda 1 i 3/4 obrotu +/-1/4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gery997 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Mam manuala do ZZR600, niewiem, moze się przyda 1 i 3/4 obrotu +/-1/4. ZZR ma inny silnik wiem napewno ze ZX 600 ma taki sam. Manual by mi sie przydal ale do gpz'ta A ile zajmuje miejsca ten manual? Mozesz go wyslac na email albo gdzies zamiescic zebym mogl sciagnac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Niestety nie mam do GPZ600, ale niedługo będzie. Ja manuale ściagam E-mule. Zainstaluj i sciągniesz sobie. Niestety ja nie znam się na umieszczaniu czegoś w sieci. Ae gdieś zajmie od 10-50MB,wiec nie jest źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 2 obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gery997 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) Dzieki za odpowiedz i mam jeszcze jedno pytanko jak powoli schodzi z obrotow to co moze byc tego przyczyna? Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez gery997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Jak motocykl stary, to mogą być membrany. Ale ja na punkcie membran mam obsesje, mocno się tym nie sugeruj, już parę razy dziś o nich pisałem :D . Prawda jest taka, że to w sumie małe gówna, ale sporo kosztują. Zużyte membrany to kłopoty z wkręceniem się w obroty maxymalne oraz powolne schodzenie do obrotów jałowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Moze tez dostawac lewe powietrze przez nieszczelne krocce ssace.Przy nieszczelnych membranach nie bedzie rowniez wejscia na obroty. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gery997 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Na obroty dobrze wchodzi tylko problem jest ze spadkiem obrotow tak od 4tys w dol Wtedy powoli schodzi z obrotow. Dzisiaj go porozbieram i poustawiam i zobacze jak chodzi.I jeszcze jedno przedtem dobrze schodzil z obrotow teraz sie cos walnelo po tym jak go troche ustawialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 jesli wczesniej chodzil ok, a po twojej zabawie z gaznikami wolno schodzi z obrotow to najpierw zacznij od synchronizacj(no chyba ze srub regulacyjnych nie ruszales)...a potem to juz tylko sklad mieszanki...IMHO jesli wolno schodzi a masz pewnosc ze nie lapie nigdzie lewego powietrza to na 99% bedzie mial za uboga mieszanke=>wykrecic bardziej sruby skladu meiszanki ps.moja byla XJ musiala meic te sruby wykrecone na 6 obr i wtedy chodzila naprawde rowno i palila ponizej 6 ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) manual mowi że 2 obrotu ale znając życie to ok. 3 (np. u mnie) :biggrin: Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez GamońAMAtoR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gery997 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 CO moze byc przyczyna tego ze po przejechaniu sie n awyzszych obrotach jak sie da na luz to silnik gasnie? Moze byc to spowodowane zla synchronizacja gaznikow? dodam ze jak jest na luzie i sie doda gazu to wtedy nie ma tego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Masz zapchany, lub zle wyregulowany uklad wolnych obrotow w tym motocyklu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 >CO moze byc przyczyna tego ze po przejechaniu sie n awyzszych obrotach jak sie da na luz to silnik >gasnie? Moze byc to spowodowane zla synchronizacja gaznikow? dodam ze jak jest na luzie i sie doda >gazu to wtedy nie ma tego problemu. a nie masz przypadkiem zakombiniowane cos z airboxem?nie wiem moze jakies stozki,jakies domowej roboty dynamiczne doladowanie itp?? moze tu lezy problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gery997 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 airbox jest ok taki jak byl oryginalny filtr powietrza tez jest ok dzisiaj postaram sie jeszcze dokladniej obejrzec gazniki moze ze akurat cos jest w nich jeszcze zatkane(co prawda wczoraj czyscilem je)ale moze cos przeoczylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.