Jackuzy Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Hej. Chciałem zapytac sie znawców jak się wymienia wyżej wymienione łozysko....czy jest to jakos skomplikowane czy może ten swożeń wybija się tak jak swożeń tłoka? Prosze o wszelkie praktyczne rady...musze to zrobić i chciałbym wiedzieć co i jak... Tak gwoli informacji czy to będzie łozysko czy może sam korbowód gdy prz ogbronie korbowodu na wale (w złozonym silniku) jest opór w górnej czesci rucu korbowodu...tzn gdy swożeń jest na dole karteru oporu praktycznie nie ma gdy dochodzi prawie na samą góre blokuje go i bardzo trudno jest przekecić korbowód przez GMP gdy juz sie uda znów jest luźno....co obstawiacie? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 wiec tak jezeli chodzi ci o korbowod...miejsce jego mocowania z walem?? o to Ci chodzi...??jezeli tak do wal oddaje sie do przerasowania bo niestety samemu nie da rady tego zrobic...musisz oddac do zakladu zajmujacego sie tym...i wymienia sie caly korbowod(korbowod razem z lozyskiem nowy) oni go przeprasowuja i wywazaja...bo inaczej jezeli bedzie zle wywazony moze sie rozpasc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Notoś mnie pocieszył :biggrin: .... w morde że tez się to gówno musiało posypac ;/ miałem nadzieje że nie będę musiał kompletnie rozbierac silnika tzn rozbiore połowe i nie będe ruszał zapłonu.... a teraz to k**a mać musze wszystko zdemontować...FUCK remont totalny do cholery ;/.... wkurzyłem sie....Nie ma ktoś tanio na sprzedaz silnika do DT80 MX? może byc bez tłoka cylindra i głowicy.... echhh Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 wiec tak jezeli chodzi ci o korbowod...miejsce jego mocowania z walem?? o to Ci chodzi...??jezeli tak do wal oddaje sie do przerasowania bo niestety samemu nie da rady tego zrobic...musisz oddac do zakladu zajmujacego sie tym...i wymienia sie caly korbowod(korbowod razem z lozyskiem nowy) oni go przeprasowuja i wywazaja...bo inaczej jezeli bedzie zle wywazony moze sie rozpasc Ja zrobiłem to samemu w Charcie i silnik pracował bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Tylko jakie chart ma obroty a jaki DT? No i różnica mocy obciążeń, itp itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 niewazne co by to bylo nigdy nie robi sie tego samemu...niedajborze lecisz nawet te 60km/h a tu Ci sie wal rozsypal...niedosc ze masz po silniku(kartery pujda) to jak Ci zbolkuje kolo to moze byc marnie...nigdy takich rzeczy sie nie robi....jak komus zal kasy na przeprasowanie to lepiej niech sprzeda maszyne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 (edytowane) nie robi się tego samemu, bo prędzej czy trochę później to się posypie!Posłuchaj się kolegów wyżej, nie bądź cudotwórcą. Edytowane 27 Sierpnia 2006 przez malys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 bo prędzej czy trochę później to się posypie! Czemu ma sie posypać :biggrin: :biggrin: ?? Skoro dobrze sam nabije i bedzie to chodzic to dalsza eksploatacja tez powinna przebiegac bez problemu, tylko gorzej gdy cos spier****** a to jest bardzo prawdopodobne to kasa przepadnie a w zakładzie i tak bedzie trzeba robic. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 nie robi się tego samemu, bo prędzej czy trochę później to się posypie!Posłuchaj się kolegów wyżej, nie bądź cudotwórcą.racja nawet w domu prawdo podobnie nie masz takiego sprzetu prasa wywazarka Ja mam dostęp do tych narzędzi w kopalni gdzie mam praktyki i sam sobie robiłem wał do simsona i chodzi do dziśAle uwierz mi ze za pomoca wybijaka i młotka nie zrobisz tego dobrze zniszczysz wał Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 racja nawet w domu prawdo podobnie nie masz takiego sprzetu prasa wywazarka dorze mowisz....jezeli ktos wie jak to zrobic i ma odpowiednie narzedzia to nie ma problemu...a jezeli nie masz nie tykaj sie...sa tacy co tak robia za pomoca mlotka i wybijaka a potem placza ze im sie rozsypalo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 dorze mowisz....jezeli ktos wie jak to zrobic i ma odpowiednie narzedzia to nie ma problemu...a jezeli nie masz nie tykaj sie...sa tacy co tak robia za pomoca mlotka i wybijaka a potem placza ze im sie rozsypalo... Zrobiłem to tak jak piszecie za pomocą młotka i wybijaka :biggrin: oraz imadła, silnik z tego co wiem działa do tej pory, wału nie wyważałem, złożyłem na oko, na poczatku po uruchomieniu silnika sam wchodził na obroty, ale potem to zjawisko ustało. Zrobiłem to samemu, ponieważ: nie chciałe pakowac już wiecej pieniędzy w Charta; za bardzo nie zależało mi na nim, korbowód był krzywy. Oczywiście zastosowałem nowy swążeń, łożysko i korbowód. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 No okik czyli nie robic samemu...(zreszta pewnie bym nie zrobił :biggrin: ) a teraz pytanko ile takie cos będzie kosztować (około) i zna ktoś jakis warsztat w Łodzi który by to zrobił szybko i stosunkowo nie drogo? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 nie pamietam dokladnie ale koszty nie powinny przekroczyc 70zl..nie liczac nowego korbowodu bo niestety trzeba kupic nowy do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Nowy korbowód do mojej DT komplet to 50zł więc to nie takie straszne tylko w sumie gdzie mozna cos takiego zrobić w Łodzi????ktoś się orjętuje?.....a tak swoją drogą to najlepiej by było jakis niedrogi warsztat żeby i mi silnik ropołowili i odrazu zrobili wał :biggrin:(....ale ja mam wymagania...echhh) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Qrde jakos tanio masz ten korbowód :biggrin: Ja najtanszy na allegro widzialem za 120zl: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M179238 Musisz miec dobre dojscia albo jakis sprzet nie za bardzo <lol> POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.