Gość Lukass Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Witam Wszystkich! Mam pewien problem z gaźnikami w swojej Kawie. Juz kiedyś o tym pisałem,ale mam więcej pytań i problemów. - gaźniki wyczyszczone wewnątrz i na zewnątrz, przedmuchane- membrany całe- zaworki iglicowe i ich gniazda jak ze sklepu- kranik nie cieknie- paliwa w komorach pływakowych jest tyle samo objętościowo- poruwnując z katalogiem częsci żadnego elementu nie brakuje- wszystkie ciegna, luzy poustawiane- świece nowe- zawory ustawione- mam niestety filtry stożkowe, nie moge dostać oryginalnych,ale są czyste i nasączone preparatem Otóż wczesniej nie miałem wolnych obrotów, ale pokręciłem śrubą i juz są :) Teraz dalej jest cos nie tak. Świece mam zakopcone, a motocykl dusi się na wysokich obrotach. Czasami jest tak, że schodząc z obrotów, silnik gaśnie i trzeba odpalać podczas jazdy. Przeczysciłem te gaźniki, przedmuchałem, ale i tak były czysciuteńkie w środku. Lewego powietrza nie sądzie by brały. Sprzeta odpalam bez ssania. Jak włącze ssanie to sie dusi i gaśnie. Nie synchronizowaem jeszcze gaźników, ale mam zamiar to zrobić na sam koniec. Ustawiłem śruby składu mieszanki jak w manualu na 1 i 3/4 obrotu, ale świece są czarne, odkręcam je wiecej, ale dalej są czarne. Nie jest to olej, bo oleju ne zauważyłem by brał.Za bardzo juz nie mam pomysłów z tymi gaźnikami. Ile w końcu mam odkręcic te śruby, w końcu całe je wykręce :/ Sprawdzałem też poziom paliwa. Niby jest ok, ale dokładego pomiaru nie mogłem zrobić. Myslicie żeby obniżyć poziom paliwa? Aha i czasami przy odpalaniu strzeli w gaźnik. Iglice pływakowe trzyamaja dobrze paliwo. Prosze o jakieś wskazówki, bo mnie denerwuja te czarne świece i duszene sie silnika a przy tym kiepska moc i duże spalanie. Gaźnik to Keihin CVK34, stosowany w większosci motocykli Kawasaki. Pozdrawiam wszystkich! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arto Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 / Sprawdzałem też poziom paliwa. Niby jest ok, ale dokładego pomiaru nie mogłem zrobić. Myslicie żeby obniżyć poziom paliwa? Aha i czasami przy odpalaniu strzeli w gaźnik. Iglice pływakowe trzyamaja dobrze paliwo. A skad wiesz ze ok, skoro nie mierzyles? Sprawdz dokladnie, na pewno za duzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Czy ty zalozyles te stozki ?Jesli nie to moze ktos chcial przeregulowac gazniki po ich zalozeniu i przesadzil w druga strone. Spraw czy nr dysz zgadzaja sie z serwisowka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 preparatem Ustawiłem śruby składu mieszanki jak w manualu na 1 i 3/4 obrotu, ale świece są czarne, odkręcam je wiecej, ale dalej są czarne. a nie powinieneś wkręcić śruby od składu mieszanki by zmniejszyć ilość podawanego paliwa?? czy sie myle?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Co do tych przeklętych stożków, to juz były jak kupiłem, chce to g.. wywalić bo one i tak mi nic nie daja, tylko więcej syfu sasysa silnik, na szczęscie nie są to stożki najgorszego rodzaju. Oryginalnych airboxów nie mogę dstać, a jak znalazłem to ta cena.. chyba z kosmosu! Arto, zmierze jeszce raz,dokładnie. Ale wiesz, jest to naprawde trudno zrobić, gdyz poziom powinien być 0,5 +/-1mm. AAAAA!!!! To ja w końcu sam niewiem! To wkręcać czy wykręcać? Jak chce mniej paliwa to wkręcam czy wykręcam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Wkręcać Ale to Ci raczej nie załatwi problemu duszenia się na wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Sprawdź rozmiar dyszy głownych. Moze świece masz o niewłaściwej ciepłocie (ale to raczje by powodowąło problemy przy rozruchu) A może te stożki sa zabardzo nasączone olejem? Albo ssanie się blokuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 AAAAA!!!! To ja w końcu sam niewiem! To wkręcać czy wykręcać? Jak chce mniej paliwa to wkręcam czy wykręcam? To zalezy od tego czy regulujesz ilosc powietrza, czy mieszanki na wolnych.Zajrzyj do serwisowki, to powinno byc napisane. W jakim jezyku ja masz ?Warto by bylo gdybys sprawdzil w jakim zakresie otwarcia przepustnicy zalewa ci swiece:w tym celu robisz podobne doswiadczenie, jak przy regulacji gaznikow.Rozpedzasz sie na 2 do oporu, jedziesz tym oporem jakis czas poczym gasisz guzikiemnie schodzac z obrotow, stygniesz, wykrecasz swiece i patrzysz jaki maja kolor.Potem to samo do polowy otwarcia przepustnicy, potem wolne.No i sprawdzenie numerow na dyszach, rozpylaczu i iglicy, czy sa zgodne z serwisowka.Bo mozesz miec Dyno Jet Stage 3 i nawet o tym nie wiedziec :biggrin: Adam M. PS. Zmierzenie poziomu nie jest trudne, ale musisz miec gaznik na wierzchu.Obracasz go w taki sposob aby zaworek plywakowy zamykal doplyw i mierzysz suwmiarka odleglosc miedzy boczna krawedzia komory plywakowej a powierzchnia plywaka. Ta odleglosc tez powinna byc podana w serwisowce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Ty a moze poprostu tak jak w moim gpz-cie niby to były gaźniki, a okazało się ze filtr powietrza był tak zasyfiony ze wygladal jak lep na muchy. w podcisnieniowych gaźnikach nawet brudny filtr powietrza robi swoje!! moje moto po wymianie filtra pow. hula jak opętane, i co najlepsze wciąż nie chce przestać!!! :biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 (edytowane) skoro odpalasz go bez ssania to znaczy ze masz za duza dawke paliwa podawana .Nie dziw sie ze ci gasnie i czarne swiece masz, przy jezdzie na ssaniu kazdy sprzet by sie dusil. p.s a sprawdziles szczelnosc tloczka od ssania ?? Edytowane 27 Sierpnia 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Dziękuje za pomysły.Niedługo jade i sprawdze wszystko co napisaliscie. Tak, rozmiary dysz sie zgadzają z katalogiem częsci. Sa odpowiednie dla europejskiej wersji. Świece są zgodne z podanymi w serwisówce, są nowe i wygrzane. Stożki sprawdze czy nie są zbyt zalejone. Ssanie sie nie blokuje na 100%. Gaźniki wczesniej rozebrałem i pomierzyłem jeden wymiar - odległości pływaka od korpusu gaźnika, jest w polu tolerancji ( +/- 1mm). Tak, sprawdziłem przy okazji tłoczek ssania, nie ma luzów. Pozatym gaźniki wyglądaja jakby były niedawno założone,nowe nie uzywane, ale zgadzaja sie z oznaczeniami jakie powinny być. Pozdrawim, pojade i posprawdzam Wasze pomysły. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.