drobi Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 x.Maślak :clap: dzięki wielkie te zadanie raczej zostawię na zimową porę - więcej czasu i nic mnie nie goni :clap: a robota ma być wykonana wzorowo :( i czysto :clap: może coś innego się wymyśli :) choć te rozwiązanie najbardziej mi leży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumek_ Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Najlepiej jak by jeszcze nagrać dzwiek (prace silnika na wolnych i jak sie wkręca i schodzi z obrotów ) przed i po przeróbce :clap: , żeby potem można to porównać i na forum wrzucić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 oooooo to by było super!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 słuchajcie. od 1 października jestem już we wrocławiu. każdy, kto chce mieć puste wydechy, czyli pozbyć się końcówek, może wpaść i zrobimy. jedyne o co proszę, to przecinak (coś grubego i ostrego), młotek i piwko. robota na ok 2h. kontakt tel. albo na prv.pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 ANDY chodzi mi o taki manewr że wypierdzielić samą puszkę, zaślepić miejsca wlotu z puszki do tłumików, a dokupić same kolanka i poprowadzić je tradycyjnie do wydechów :icon_mrgreen: tak jak pisałem wcześniej najładniej wyglądają orginały - tylko te mruczenie coś za cicho ;)Można by i tak próbować. Tylko trzeba by kupić inny wydech. Mógłby mieć przerdzewiałą puszkę. Szansa na popsucie jest spora i dlatego eksperymentował bym na innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 1.Sposób z nawiercaniem fajny ale ponawiam prośbę przedmówcy o nagranie odgłosu nawierconego wydechu i wrzucenia go na jakiś serwis uploadowy np. rapidshare.2.Może wie ktoś gdzie w polsce do xv 535 można wydech cobry kupić?ew. Sprowadzić przez kogoś no i za ile:]?Przydałby się też dźwięk nagrany bo ja am tylko z xv750 tutaj link http://rapidshare.de/files/33493398/wydechy.rar.html (plik motor 1 to wydech jardline na xv 535)No chyba że ktos ma jeszcze inne propozycje wydechów do virago najlepiej z dźwiękami nagranymi i cenami:D.Ciekawy jestem czy da się zrobić tak silnik w 535 żeby ryczał jak 750 w driveby w załączonych plikach a nie żęził na wysokich obrotach.Ogolnie motor jest śliczny.Namówiłem tate żeby go kupił a jedyna jego wada to to że jest mały na tate i dla mnie (trata 183cm) ja (185cm) ale jakoś się mieścimyi nawet jak jeżdże z tyłu to nie jest to niewygodne(raczej męczące na dłuższą metę ( tak co 60 km przystanek i spoko) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Hej. Cobry możesz dostać w WMW Jasło. Polecam też Silver Taile - Marexmotor. A ponad wszystko zrób medytację na temat - czy warto? Zainwestujesz w taki wydech ok.2 tys. bo dla efektu trzeba zmienić cały układ wydechowy. Potem wpadniesz na pomysł przeróbki układu dolotowego - K&N+dysze. Z mechanikiem i strojeniem znowu kilka stówek. A potem obaj z ojcem stwierdzicie, że to wciąż takie małe jakieś nawet na jednego. Jeszcze jakiś zlot na wiosnę w towarzystwie wiekszych maszyn. Sprzedacie Virago, ale kasa już się nie wróci, czyli zrobisz komuś niespodziankę za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Sprzedacie Virago, ale kasa już się nie wróci, czyli zrobisz komuś niespodziankę za free.Czyli najlepiej poczekać aż wydech sam sie przepali albogo nawiercić?Ceny wydechów w polsce faktycznie są bardzo wysokie i bardziej się opłaca sprowadzać je z usa cobra ok300$(strona wmw nie odpaliła więc nie wiem jakie u nas ceny są) natomiast silvertaile dość drogie są bo aż 440euro(w polsce ponad 2 tys zł).Silvertail do xv535 ma w dodatku wadę- pod dużym katem idzie do góry więc będzie problem z sakwami.Mam pytanie co to dokładnie są jet kity?Bo one podobno też polepszają dźwięk wydechu odprowadzanie spalin.No i kosztuja o wiele mniej niz wydechy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Nie wiem, jak długo zamierzacie jeździć tym moto? Ja swoją pojexdziłem kiedyś od jesieni do lipca i niepotrzebnie pakowałem w nią kasę. Choćbyś nie wiem jakie wydech założył, to i tak nie osiągniesz zadowalajacego efektu. Wymiatacz z tego motocykla też nie będzie. Jeżeli w Stanach coś kosztuje 300$, to u nas z 2 tys. Jet Kit? Hmmm. Sama wkładka K&N niewiele poprawi (bardziej samopoczucie) a regulacje mogą się okazać czasochłonne. Zapomnij o tym. Możesz ponawiercać końcówki i tyle. Zostaw sobie kasę na jeżdżenie - to większa frajda niż customizing Virago. Na to przyjdzie czas w innym sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) No myśle że jeszcze ze 3 sezony przed sobą ma virażka bo chyba 2 lata po zrobieniu prawka będę na niej jeździł potem xv750,1100albo VT600(nie wykluczam ze kupię sobie jakiegoś turystyka albo nakeda) Na crusiery raczej nie rpzejde bo raz za słaby jestem a 2 głupio bym wyglądał bo 65kg ważę :biggrin: pozostaje tylko czekać aż wydech sie przepali bo nawiercać chyba nie ma co(motor ma 39 tys a wydech chyba jest od początku) Edytowane 18 Września 2006 przez Deathraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 To się Kolega naczeka. Te wydechy raczej się nie "przepalają", raczej - u bulwarowców jeżdżących na krótkie dystanse i wyłącząjących silnik zanim się dobrze rozgrzeje - potrafią się zapchać. Ale to margines. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Hejka.Tak jak poprzednicy mowili. Nie pakuj kasy w zadne dodatki czy inne ustrojstwa. W xv535 najlepiej wypruc wydechy tak jak to juz opisal x.Maslak. Dzwiek bardzo zadowalajacy jak na taki maly silniczek. Ja bylem pod wielkim wrazeniem i do dzis mi sie podoba. Proponuje przejrzec/przeszukac temat Virago 535. Pisalismy o wydechach (krasnal chyba naweet jakies rysunki zamieszczal), szprychach, spalaniu, rezerwach i wielu, wielu innych rzeczach... Ogolnie wyprucie trwa w zaleznosci od posiadanego sprzetu 1-2h i wymaga tylko troche cierpliwosci. Prostacka robota. Barticowi tylko pokazalem co i jak robic i chlopak po 2h mial wlasnorecznie uwolniona maszyne :biggrin: PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 No i o to chodzi! Minimalne finanse, byle estetycznie! Pieniądze lepiej zainwestować w strój odpowiedni. A poza tym ustaw się przy drodze, pozwól komuś (ojcu) się przejechać i posłuchaj jak to chodzi. A gdy wydłubiesz będzie jeszcze lepiej. Odpuść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 To się Kolega naczeka. Te wydechy raczej się nie "przepalają", raczej - u bulwarowców jeżdżących na krótkie dystanse i wyłącząjących silnik zanim się dobrze rozgrzeje - potrafią się zapchać. Ale to margines.Przepalić raczej ciężko, ale rdza robi swoje - z czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Mimo iż podjąłem decyzje o tym że lepie jest wypruć wycdech bo taniej i ekologiczniej:D to znalazłem ciekawy wydech akcesoryjny i tani.Nie wiem niestety czy jest on z kolektorami czy same końcówki tylko.http://www.motorcycle-exhaust.com/Merchant...de=HIGHWAY+HAWKA co do nawiercania to mam pytanie czy dobrze zrozumiałem że trzeba nawiercić otwory wokoło rurki z tyłu a potem wyszlifować tak żeby pierścień wyszedł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.