VOLV Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Mam problem i szukam pomocy, nie wiem od czego zacząć; W mojej Jawie ostatnio zaczoł hałasować, klekotać, na wysokich obrotach świszczeć, wyraźnie jeden cylinder - lewy, moto słabło na wolnych odrotach ale na wysokich moc była ok, z odpalaniem nie było kłopotu; ale w końcu nie można było jej "wkręcić na obroty" klekotanie sie nasiliło, obroty znacznie spadły i teraz nie można jej odpalić; coś tam przebąkuje na prawy cylinder; jak ruszam starterem nie mam żadnych wyczuwalnych oporów; Od czego zacząć rozkręcanie moto - od cylindrów ?? ps. teraz moto stoi na parkingu 100 km od chaty. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Ściągnij cylindry i zobaczysz co jest zgrane. Dużo czasu to nie zajmuje a będziesz wiedział na pewno co się stało. Możesz na początku zdjąć tylko głowice jak nie będziesz nic widział to zdejmiesz cylindry. Ja obstawiam że łożyska się wysypały w główce korbowodu. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaskader8 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 koszyczek się rozsypał na korbowodzie, jak zaczeło stukac to było się brac za to a nie teraz, to byś nie musiał pchać :) POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zdecydowanie od cylindrów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VOLV Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Moto juz pod domem, przywiozłem własnie na przyczepie, jutro moze rozkręce i zerkne do tego cylindra. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 W niedzielę się nic nie powinno robić, bo można pogorszyć sprawę. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 koszyczek się rozsypał na korbowodzie, Prawdopodobnie, miałem taki problem kiedyś w jawie, wypadła szpilka z łożyska i wpadła między tłok a cylinder. Narobiła wiele szkód. Ciężko było wybić tłok z cylindra... tylko u mnie nie stukało, nie było strat mocy... Stukneło tylko raz! i silnik już więcej nie odpalił. Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Pewnie nie mam racji ale mi tez to troche wyglada na przedmuch na uszczelce głowicy? Brak kompresji brak brum brum :D....no ale to takie moje ciche podejzenie :) A co do koszyczka łozyska na glówce korbowodu...tez mi sie kiedyś rozsypało i wpadło do karteru...nie musze mówic co sięp otem z tłokiem stało :/ masakra jednym złowem... (zresztą gładz cylindra nie była w lepszym stanie :biggrin:) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 lozysko igielkowe na na glowce korbowodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Chyba mnie to nikt nie przebije mi jak rozsypał się łożyska to aż tuleje w komore wydechową wbiło :biggrin: to był kłopot jak cholera POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VOLV Opublikowano 2 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 (edytowane) Rozebrałem i MASAKRA !!! Pozostałości pierścieni w proszku, reszta pierścieni została zmielona i zmasakrowała gładz cylindra (szlif nie pomoże) oraz tłok. Dodatkowo łożysko korbowodu to od strony wału w całkowitej rozsypce. Szykuje się pracowita zima, pod warunkiem ze sam zdecyduje się zrobić remont :biggrin: ponizej foty: fota 1fota 2 Edytowane 2 Września 2006 przez VOLV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Witaj w klubie :biggrin: Mialem tak samo w DT ale mi na szczescie szlif sie dalo zrobic (poszedl tylko jeden pierscien). Zycze powodzenia i udanego remontu. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.