cinq Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 (edytowane) Hi, co zrobić, żeby zmienić instalacje w cezecie 175 z 6V na 12?kupiłem już regulator 12V, akumulator, oraz będę zmieniać cewkę.Czy jeżeli to wszystko dobrze zrobię, to prądnica będzie mi ładowała akumulator, czy za słaba jest? Edytowane 24 Sierpnia 2006 przez cinq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Hmm po pierwsze to napewno prądnica 6V nie naładuje Ci aku 12V, po drugie nie wiem czy były CZ 175 12V jeśli tak to musiałbyś mieć wał od niej i prawy karter bo prądnica jest na 2 sruby, a alternator na 4... przynajmniej taka jest różnica między CZ 350 6V, a CZ 350 12V. Ale coś mi się wydaje, że nie ma CZ 175 12V więc chyba nic z tego. Ewentualnie możesz pokusić się o dorobienie alternatora "na zamówienie" co pewnie by troche kosztowało. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 NIe da rady żeby 6V pradnica naładowała Ci 12V akku....musiał byś albo ją przewinąc na 12V (co nie koniecznie może byc opłacalne) albo tak jak wyzej kolega pisał o alternatorze 12V jak to ma miejsce w CZ 350 problem lezy w tym że 175 nie było 12Voltowych.....i nie znajdziesz pasującego alternatora. więc musiał byc przezwoić pradnicę...poszukaj zakładu przwijającego siniki...może zrobią to za nie duże pieniądze.... Co do rzeczy które zrobiłeś...to nic nie da dopuki nie będziesz miał generatora napięcia 12V (a własciwie więcej bo żeby łądowac akku musisz miec napięcie nieco wyższe ok 13-14V) ponieważ w czasie jazdy silnik i tak pracuje na prądnicy a nie na akku....nie zmieniaj jeszcze cewki...12V cewka na 6V będzie dawać słabiutka iskre....w najlepszym wypadku pogorszysz spalanie mieszanki w najgorszym nie odpalisz na niej.... Moja propozycja jest taka żeby mieć zapas kup prądnice 6V druga taką jak masz i znajdz zakłąd przewijający silniki pójdz tam powiedz że chciałeś przezwoić ta prądnice na 12V (przy okazji niech nawiną może grubszym drutem jak sie da to będzie miała większa moc....pod warunkiem że zmiesci se odpowiednia ilość uzwojeń na stojan z tym grubszym drutem) jak Ci to zrobią zakładasz i masz 12V .... proste ale i skomplikowane ;) Powodzenia! Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Podrzuce sie pod temat: Jaka srednice gardzieli ma gaznik jawy 350 ts oraz jakie ma wymiary dysz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 (edytowane) Dysza główna 92Dysza układu rozruchowego 72Wlot powietrza układu rozruchowego 120Dysza biegu jałowego 40Kanał mieszanki biegu jałowego 80 pzdr Edytowane 25 Sierpnia 2006 przez nerlst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Na upartego możesz se przerobić jakiś transformator, żeby indukował Ci 12V z 6V :) , ale do tego dochodzi jeszcze zasilanie prądnicy. Nie wiem jak jest w 175 ale przy odpalaniu, cewki prądnicy biorą prąd z aku, więc jak będziesz miał nieodpowiednie to popalisz i po zabawie. Moja rada - daj se z tym spokuj, taniej Ci wyjdzie opchnięcie jej, dołożenie kilku groszy i masz TSkę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.