MOC Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 tego to ja nie wiem, ale wydaje mi sie ze ten system ma za zadanie wlasnie nie blokowanie kol... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 kola sa blokowane na ulamki sekund, pod koniec ostrego heblowania slychac popiskiwanie opon ;)Właściwie już sobie odpowiedziałeś na pytanie: Te ułamki to za mało, żeby został ślad. pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruha Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Właściwie już sobie odpowiedziałeś na pytanie: Te ułamki to za mało, żeby został ślad. pozdr hm. Jesli słychać pisk to musi być i ślad a koło zdązy sie troche przesunąć w ulamek sekundy nie?? Wystarczy podumać ile robisz metrow w jedną sekunde. Poza tym ABS owszem, ale nie na większości naszych drog ktore są nierowne. Wtedy szybciej zachamujesz bez abeesu jak masz troche wprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Jesli słychać pisk to musi być i ślad a koło zdązy sie troche przesunąć w ulamek sekundy nie?? to mnie rozbawiło, buehehehe :) najefektywniejsze hamowanie jest właśbnie na granicy poślizgu, czyli wtedy gdy opony już piszczą, a jednocześnie koła nie są jeszcze zablokowane. Jak hamujesz ostro motocyklem to też opona piszczy, a śladu nie zostawia (póki nie zblokujesz :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bern Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 to co wszyscy uznają za ślady hamowania, to większość fachowców bedzie uznawała już za ślady blokowania kół. ślady hamowania są widoczne wcześniej tylko trzeba się dość dobrze przyjrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruha Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 to co wszyscy uznają za ślady hamowania, to większość fachowców bedzie uznawała już za ślady blokowania kół. ślady hamowania są widoczne wcześniej tylko trzeba się dość dobrze przyjrzeć. Amen to mnie rozbawiło, buehehehe :) najefektywniejsze hamowanie jest właśbnie na granicy poślizgu, czyli wtedy gdy opony już piszczą, a jednocześnie koła nie są jeszcze zablokowane. Jak hamujesz ostro motocyklem to też opona piszczy, a śladu nie zostawia (póki nie zblokujesz :D ) To baw sie dobrze. Weż brykę , rozpędź się troche,wcisnij pedał na maxa a potem idź i luknij na slady na drodze a jak nic nie znajdziesz to weż dwa denka od butelki luknij sie jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 tego to ja nie wiem, ale wydaje mi sie ze ten system ma za zadanie wlasnie nie blokowanie kol.. Takie wlasnie ma zadanie. Co sie sprzeczacie o te slady. Wszystko zalezy od jakosci asfaltu i temperatury,a takze od opon. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.