Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Kup te HID-y do stratolinera /każdego/ pasuja idealnie i po kłopotach :smile:

a w NAUTILIUSIE nie kupuj NICZEGO ! ! ! ! !

To maksymalny Badziewiarz -dlatego niema "go" na moto -bajzlach /nikt nic by nie kupił gdyby mógł to zobaczyć/

 

 

To nie są HB4 - nie będą pasowały.

Żarówki diodowe nie nadają się do jazdy nocnej. Są zdecydowanie za słabe. To są żarówki do jazdy dziennej - do zastosowania w oprawach do jazdy dziennej lub oprawach halogenowych.

 

Jedyną zmianą jaką możesz zrobić to Xenony HID. Są dostępne specjalne dla Stratolinerów De LUX. Możne je kupić za ok. 150$. Nie mam pojęcia czy będą pasowały do zwykłego Stratolinera.

Raczej nie radzę zakładać HID-ów uniwersalnych gdyż były już przypadki spalenia jednostki centralnej motocykla - a to boli.....

 

Kup te HID-y do stratolinera /każdego/ pasuja idealnie i po kłopotach :smile:

a w NAUTILIUSIE nie kupuj NICZEGO ! ! ! ! !

To maksymalny Badziewiarz -dlatego niema "go" na moto -bajzlach /nikt nic by nie kupił gdyby mógł to zobaczyć/

A-ha a to mój drugi już XV 1900

www.bikepics.com/members/48georg/06stratolinermidnight/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o gmole przednie od Roadstylera to polecam.

Nic się nie wierci, pasują idealnie.

Trójkąt chromowany w gmolach jest po to by chronić chłodnicę oleju. Na początku też myślałem że motocykl będzie się grzał ale wszystko jest dobrze. Nic się nie grzeje - jest o.k. Z tymi gmolami docierałem motocykl, z nimi przejechałem pół europy - tej cieplejszej, stałem w korkach przy ponad 40 stopniach i wszytko super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a więc kupuję:biggrin:. A czy ktoś może polecić jakieś spacerówki do tych gmoli. W miarę żeby tandetne nie były, ale i nie za drogie.

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a więc kupuję:biggrin:. A czy ktoś może polecić jakieś spacerówki do tych gmoli. W miarę żeby tandetne nie były, ale i nie za drogie.

 

A masz podesty? Przy podestach spacerówki nie są potrzebne, poza tym nie wiem czy odległośc do spacerówek nie będzie za duża - chyba że masz ponad 180 cm wzrostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOTONAUTILUS - to firma z akcesoriami, którą powinniście omijać. Totalne niedoróbki, nie chcą zwracać kasy za zakupiony przedmiot, choć zmusza ich do tego prawo. Jeśli oczywiście wcześniej ,,tego czegoś,, nie próbowałeś zamontować na swoim moto, a tak to się właśnie dzieje, że wtedy to monstrum nie pasuje!!! :P

 

Ja zaraz po zakupie swojego moto nabyłem gmol:

http://allegro.pl/gmol-gmole-yamaha-midnight-star-1900-i1883772907.html

Jako, że często jeżdze przez Poznań odebrałem osobiście.

Wygląda super, gdyż ma bardzo dobrą jakość chromu, sama rura jest odpowiedni gruba, a jej kształt idealnie pasuje do naszych laleczek.

Jedynie cena jest dość wysoka, jednak warto.

Gość produkuje też obłędne tłumiki, dwóch z moich kolegów ma je na swoich moto.

Jeden Shedowce, drugi na Riderze. Po dwóch latach nic się nie dzieje a moto brzmią rewelacyjnie.

Polecam.

Edytowane przez Fedaykin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj gdy zapalałem motocykl, naciskając na przycisk rozrusznika, tłoki jakby zrobiły pół obrotu i nagle "zdechł", jakby mu siły brakło mimo że przycisk startera miałem cały czas wciśnięty. Puściłem starter i po sekundzie znowu zakręciłem. Za drugim razem odpalił już bez problemu. Jak na moją logikę, tłoki ustawiły się w taki sposób, że rozrusznik nie umiał ich przepchnąć. Zdarza wam się coś takiego :icon_question:

Żeby sprawdzić stan oleju, motor musi być w pozycji pionowej :icon_question: W jaki sposób sobie z tym radzicie :icon_question: Bo jakoś nie wydaje mi się łatwą czynnością trzymanie tego kolosa w pionie, i jednocześnie sprawdzanie poziomu oleju :dry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz słaby akumulator i dlatego nie mógł zakręcić. To jedyna możliwość. Jeżeli chodzi o sprawdzanie oleju to wcale nie jest tak źle, kiedy moto stoi na bocznej stopce różnica w poziomie oleju będzie minimalna. To zasługa suchej miski i zbiornika oleju pod siedzeniem.

Dużo ważniejsze od pozycji motocykla jest "rytuał" zagrzewania go i pomiaru opisany w instrukcji obsługi. Bez tego nie zmierzysz poziomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lr1 jestem z Siemianowic Śląskich. Moja poprzednia maszyna jeździ teraz po Rudzie :) Co do Twojego słabego palenia to tak jak napisał soft masz po prostu słaby akuś...

Nareszcie ktoś, z kim mieszkam po sąsiedzku :icon_razz:. Trzeba się będzie wspólnie na wiosnę gdzieś przejechać jak będziesz miał ochotę.

Też myślałem że to akumulator, tylko trochę zastanawiało mnie to, że za pierwszym razem nie zapalił, a już sekundę później odpalił bez problemu. Przez sekundę akumulator się nie naładował, a dodatkowo rozładował przez wcześniejszą próbę zakręcenia rozrusznikiem. Mało tego. Wcześniej zapalałem go w zimnym garażu w którym stał i odpalił bez problemu, a "zaciął się" na stacji benzynowej gdy był w sumie już w połowie zagrzany i gdy olej stawia o połowę mniej oporu.

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu nie trzyma prądu rozruchu, a napięcie trzyma bez problemu :)

 

Co do latania, to w tą niedzielę z kumplem jeszcze dołożyliśmy 80 km do tego sezonu, a pierwsze tegoroczne latanie mieliśmy 13 albo 16 stycznia :) wtedy jeszcze drag starem.

 

Na wiosne można się zgadać, mamy blisko. Wiem, że w Bytomiu też gościu ma XV1900, u księdza Krzysztofa Sitka w Rudzie, co roku jest msza za motocyklistów. Można się tam spotkać :) Równy motocyklista z księdza, dlatego też udzielał mi ślubu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do salonu yamahay z prośbą o instrukcje obsługi do motocykla w języku polskim. Miałem nadzieje że takowymi dysponują i mogą odsprzedać. Ale mnie olali, bo mi nawet nie odpisali. Stąd moją prośbę kieruję do was :notworthy:. Bardzo zależało by mi na tej instrukcji. Oczywiście chodzi mi o instrukcje użytkownika, a nie o serwisową. Może ktoś mógłby mi swoją zeskanować, jeśli ma w języku polskim, albo może ktoś ma taką na zbyciu i mógłby mi pocztą przesłać. Oczywiście w każdym przypadku pokryje wszystkie koszty i dopłacę coś ekstra za dobre chęci.

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieraz już podawałem to źródło http://moto.allegro.pl/instrukcja-obslugi-yamaha-yamaha-instrukcja-i1920625863.html ,Sam kiedyś kupowałem do XV 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do polskich salonów /wszystkich marek/ pisanie o cokolwiek lub o czymkolwiek to jak "Pisz Pan na Berdyczów " Oni mają Nas "gdzieś głeboko" - masz robić przy moto U NICH i za chorendalną kase a nie sam "dłubać '

Co do instr.obsługi to dysponuje serwisówką ale w jęz angielskim .

 

 

 

 

Napisałem do salonu yamahay z prośbą o instrukcje obsługi do motocykla w języku polskim. Miałem nadzieje że takowymi dysponują i mogą odsprzedać. Ale mnie olali, bo mi nawet nie odpisali. Stąd moją prośbę kieruję do was :notworthy:. Bardzo zależało by mi na tej instrukcji. Oczywiście chodzi mi o instrukcje użytkownika, a nie o serwisową. Może ktoś mógłby mi swoją zeskanować, jeśli ma w języku polskim, albo może ktoś ma taką na zbyciu i mógłby mi pocztą przesłać. Oczywiście w każdym przypadku pokryje wszystkie koszty i dopłacę coś ekstra za dobre chęci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec stresów, zamówiłem instrukcję po polsku na allegro u gościa którego polecał "piter 1600".

Jeśli chodzi o skrzynie biegów, to pewnie wam też szarpie przy wrzucaniu jedynki, a później z jedynki na dwójkę lubi stuknąć. Z tym szarpnięciem przy jedynce, to chyba taki urok wszystkich motocykli. Przy jakich obrotach, przy ekonomicznej jeździe zmieniacie bieg na wyższy? Mój motor jest w trakcie docierania. Instrukcja podaje żeby przez pierwszy 1000km nie przekraczać 2500 obrotów i tego się trzymam. Każdy bieg przełączam na wyższy przy 2500r/min.

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...