Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuje . Pozdrawiam . Jeszcze jedno pytanko podczas zachamowańia przedńiego koła na maksa niekońiecznie przy szbkiej jezdzie kiedy przód idzie w dół mam czasami słyszalny dziięk albo klikńiecie coś w tym rodzaju ale słyszalne . Ńiewiem co to może byc? Ćzy mam powody do zmartwieńia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

janusz494 łożysko główki ramy jest , jak sama nazwa wskazuje w główce ramy , a dokładniej między przednią lampą , a zbiornikiem . Aby sprawdzić czy jest na łóżysku luz podnieś przód motocykla , złap za zawieszenie u dołu , przy osi koła i poruszaj przód tył , jeśli będzie luz w głowce to wyczujesz go w rękach lub ewentualnie usłyszysz . A jeśli chodzi o kasacje tegoż luzu to powiem ,że nie wiem u siebie nigdy tego nie robiłem , ale podejżewam , że jesttak jak w każym innym motocyklu , czyli musisz dostać się do górnej półki zawieszenia , odkręcić ją i wtedy dojrzysz dużą nakrętkę , a w sumie 2 , pierwsza to kontra ( blokada przed odkręceniem ) luzujesz kontre i dokręcsz właściwą nakrętkę , kontrolując cały czas luz i czy kierownica nie skręca z oporami , czyli przód cały czas w powietrzu musisz mieć . Jak skasujesz luz to dokręcasz kontre i skręcasz wszystko z powrotem . Mam nadzieję , że dobrze to opisałem , jeśłi coś ominołem lub coś poknociłem :) niech inni mnie porawią . Miłego wieczoru :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

na początku chciałem przywitać zacne grono miłośników XV1900. Nabyłem swojego dwa tygodnie temu a micha mi się cieszy jak małemu dzieciakowi. Przez ostatnie 6 sezonów ujeżdżałem VTX 1300 z którym nie mogłem się rozstać. No ale trzeba było podjąć męską decyzje i coś zmienić. Powiem, że jazda Yamahą jest super nie wierzyłem że ten moto jest taki wygodny.

Panowie mam do Was pytanie:

1. Nie chcę wywoływać znowu dyskusji na temat olejów ale mam pytanie moje moto ma 8.000 przebiegu myślałem nad Motulem 7100 20W-50 lub podobnym syntetykiem może nawet nad Amsoil 20W50. Proszę o wypowiedź osoby które jeżdżą na pełnej syntezie jak im się silniki sprawują chodzi mi o stuki i klepanie.

2. Czytałem na forum ze XV 1900 z rocznika 2006 ma wadę luzującej się śruby zębatki paska przedniego. Proszę napiszcie który element mam odkręcić aby dokonać sprawdzenia. Ja odkręciłem 6 śrub przy tym kole i za tą zaślepką był radiator. Wydaje mi się, że trzeba odkręcić te 6 śrub za tym kołem jeśli tak to pytanie czy te koło muszę zdjąć wraz z radiatorem czy nie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Maniek mój 1900 roczńik 2009 olej ktory leje Liqui Moly 10 w 50 racing synth 4 t. Kiedys kolega mi taki doradzil z forum i jestem bardziej nisz zadowolony. Innych wynalaskoów niestosuje. Silnik chodzi cichutko zadnych stukow czy innych opcych dzwiekow a zmiany biegow bardzo plynnei ciche . Moja opinia na temat tego oleju jest O KEJ ale decyzja nalerzy do ciebie. Pozdrawiam z ziemo Malopolskiej. SZerokiej drogi. Wybor Motora GGGenialny Gratuluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje że jakiegokolwiek oleju byś nie nalał, to i tak będzie dobrze. Stuki, puki... to my chyba sami na siłę chcemy usłyszeć po zmianie oleju na inny, i doszukujemy się dziwnych dźwięków na siłę. Parę olejów w tym wątku było proponowanych. Jeździmy na różnych olejach, nic nikomu się nie psuje, i każdy chwali swoje. Najlepiej jak nalejesz taki, przy którym będziesz miał spokojną głowę, że to właśnie jest ten najlepszy olej :happy: .

Jeśli Cię dobrze kojarzę, to wcześniej czytaliśmy swoje posty na forum vtx właśnie. Ja też się przesiadłem z vtx 1300 na xv 1900. Powiedz... w drugą stronę już byś się nie przesiadł? To tak jak ja :biggrin:

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iIr1 pozdrawiam mam pytanie takie samo jak kolega Maniek odnosńie luzujacej sie śruby żębatki paska przedńiego.Proszę o porade co nalerzy odkrećic moze masz jakis filmik. Moze to sprawa banalna ale wolalbymśie poradzić kogos co jusz to robil Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzuje się śruba zabezpieczająca przednie koło pasa napędowego. Ta śruba w modelach wyprodukowanych po roku 2006 została zmodyfikowana i jest inaczej zabezpieczana.

Jeżeli śruba się poluzuje, koło pasowe zetnie wieloklin na wałku wychodzącym ze skrzyni biegów. Naprawa może być droga.

Ja mam rok produkcji 2007 ? lub 2008 nie pamiętam .... i mam tą śrubę zabezpieczoną specjalną podkładką.

Jeżeli macie tą zabezpieczającą podkładkę nie radzę nic dokręcać - bo zerwiecie zabezpieczenie. Jeżeli jej niema trzeba sprawdzić czy niema luzu pomiędzy nakrętką a kołem pasowym (lub ogólnie na kole).

Zastanawiam się czy można dokręcać ją dla sprawdzenia jak nie jest zabezpieczona podkładką ..... Może być na gwincie nałożony klej niebieski lub czerwony i wtedy zerwiecie połączenie klejowe nakrętki ..... ale ja tak teraz tylko głośno myślę. Nie wiem. Może serwis podpowie, lub Service manual czy tam jest klej i jakim momentem to trzeba dokręcić aby było dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...