robert11250 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 no zobaczymy bo jesli mi podales luzy to moze sam sie wezme za robote.. dziekuje za pomoc:) naprawde wielkie dzieki za pomoc. pozdrawiam i czekajcie na rezultat po robocie. POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 ustaw ssące w przedziale od 0,10 do 0,15mm . wydechów prawdopodobnie nie bedzie trzeba ruszać ale mają mieć w granicach 0,20mm. pozatym jeśli to fachowiec to powinien wiedzieć jakie luzy mają byc. Nie wiesz to nie pisz bo robisz zamieszanie. ssanie 013-019 wydech 025-031 Jeżeli silnik będzie katowany to ustawiać w górnej granicy luzu. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 zgadza się, mój błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 sluchajcie... dzisiaj rozkrecilem dekielek i sprawdzilem luzy na zaworach...NIE MA na ssacych..0,05mm nawet nie wchodzi i wychodzi z uzyciem niezlej sily..czyli SIE SKASOWALY:((( wydech OK jest luz na obu co mam teraz zrobic by przywrocic tam na ssacych LUZ??????? co z plytkami zrobic?? prosze o pomoc widze ze sie troche znacie na rzeczy chlopaki:))) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zamówić nowe zawory i zamontować, wyregulować luz i cieszyć się z jazdy. Innej opcji nie ma no chyba że chcesz się doktoryzować w tym temacie. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 czemu ma nowe zawory zamawiać? masz zamówić płytki takiej grubości aby luz był taki jak trzeba. Jeśli się okaże że zawory tak siadły ze nie ma tak cienkich płytek to wtedy niestety zawory nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) yhmnm dziekuje za pomoc..a czy nie moglbym sie obejsc bez zakupu NOWYCH zaworow ?? moze plytki mniejsze podlozyc? dobrze Major mowisz...tylko teraz tak...ciekawe czy mi sie oplaca te plytki kupywac czy od razu nowe zawory..? SAM JUZ NIE WIEM CO ROBIC:(((kurcze noo.... Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez robert11250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 nie przesadzaj, płytki to groszowe sprawy, nowe zawory to gruba kasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 wiem wlasnie ze plytki sa tansza sprawa od zaworow....a gdzie polecasz mi kupowac plytki masz jakies wtyki?? ty ale jak sie do tego zabrac zeby zobaczyc jaka grubosc potrzebuje plytki?? musze je najpierw z mojego motoru wyciagnac i zmierzyc ile te moje maja i zalozyc z 0,15mm mniejsze od moich skoro u mnie juz 0,05 bardzo ciasno wchodz a ma byc jak napisal PIOTR 0,19mm minimum... sorry ze ja o takie blachostki pytam ale ja takie cos 1 raz w zyciu bede robil..a chce sie czegos sam nauczyc przy okazji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) poszukaj u siebie w okolicy lub w necie napewno znajdziesz. Druga sprawa musisz dokładnie zmierzyć czy masz jeszcze jakiś minimalny luz czy zawór już jest uchylony, bo na chwile obecną to nie wiesz jakie płytki zamówić. włoż listek 0,02 lub 0,03 i zobacz co się dzieje. Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez major000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 OK i tak zrobie dzisiaj... dziekuje za wskazowke ja wroce to napisze co tam sie dzieje i jakie listki wchodza bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 sluchajcie.. u mnie koles na magnesowce zeszlifuje mi dzisiaj plytki o te pare dziesiatych mm zobaczymy czy to zda egz. mam nadzieje ze bedzie dobrze narazie plytki maja 1,7prawa i lewa jest troche ciensza..pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 jeśli zeszlifuje wierzchnią utwardzoną warstwe to licz się z możliwością wymiany juz nie tylko płytek ale całego pieca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Plytki sa hartowane na wskros. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 czyli jednym slowem odradzacie mi szlifu plytek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi