rafael Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) To zależy od przełożeń.Zawór nic mocy nie daje przy maksymalnych obr. On poprawia środkowy przedział obrotowy. Jakie masz przełożenie na zębatkach??ja nie mowie o mocy... mowie ze zawór jest po to żeby wykorzystać w 100% ten silnik, po co ma mieć dobra gore i słaby środek jak może mieć dobre to i to A zawor poprawia najbardziej dół :icon_biggrin: wiem z doświadczenia Edytowane 28 Sierpnia 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATEUSZ788 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Jakie masz przełożenie na zębatkach?? zębatki mam 14/48 albo 50pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodyrider Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) Mozliwe ze licznik przeklamuje, po tym jak sam naprawiałem urwana linke? A i jest odblokowany. Przełożenie mam 13/50 Edytowane 29 Sierpnia 2008 przez mlodyrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby10211 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 (edytowane) Jaka jest srednica zaworow ssacych w Husqvarnie te 610 wersja supermoto rocznik 2000 ? Edytowane 29 Sierpnia 2008 przez gruby10211 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodyrider Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 W husce sm tam pod plastikowym deklem na silniku jest taka pompa oleju, napedzana wałkiem z łożyskiem. Jezeli odłacze zbiorniczek z olejem to tamto łożysko sie nie zatrze? Jak to miejsce wyglada w Wr'ce ktora nie ma dozownika? Idzie też tam linka ktora jest polaczona z rolgazem,ona juz nie bedzie potrzebna? Co zrobic z tym wężykiem idacym od pompki do gaznika? Co wogole krok po kroku mam zrobic po odczepieniu zbiorniczka oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATEUSZ788 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 W husce sm tam pod plastikowym deklem na silniku jest taka pompa oleju, napedzana wałkiem z łożyskiem. Jezeli odłacze zbiorniczek z olejem to tamto łożysko sie nie zatrze? Jak to miejsce wyglada w Wr'ce ktora nie ma dozownika? Idzie też tam linka ktora jest polaczona z rolgazem,ona juz nie bedzie potrzebna? Co zrobic z tym wężykiem idacym od pompki do gaznika? Co wogole krok po kroku mam zrobic po odczepieniu zbiorniczka oleju? Jak mi powiesz po co chcesz odłączyć ten dozownik to Ci wszystko wyjaśnie?Powiedz ku*wa po co, czy po to żeby przy każdym tankowaniu odmierzać odpowiednią ilość oleju? Czy myślisz żę jak zrobisz mieszanke 1:45 to będzie nie wiadomo jaka różnica, że moto nagle będzie jechało 200, czy po to żęby zatrzeć motor. Najpierw się zastanów co Ci to da a potem odłączaj dozowniki itp. no i się nie łudź że z silnika od wre zrobisz wr bo to że wyjmiesz dozownik nic Ci nie da( no chyba żę masz rozregulowany i za dużo oleju bierze, to wtedy prościej jest go wyregulować) jak chcesz mieć silnik jak w wr to poprostu kup sobie husqvarne wr 125 i koła sm i wszystko pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodyrider Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Nie o to chodzi, chce wyrzucic niepotrzebne mi rzeczy, wole dla pewnosci i spokoju sam robic mieszanke(dla mnie to zadne utrudnienie naprawde) i nie mysle ze wyrzucenie dozownika da mi moc..dobre hehe. Prosze tylko o odp. na moje pytania. Chce miec moje sm bez dozownika a nie wr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 (edytowane) Jak mi powiesz po co chcesz odłączyć ten dozownik to Ci wszystko wyjaśnie?Powiedz ku*wa po co, czy po to żeby przy każdym tankowaniu odmierzać odpowiednią ilość oleju? Czy myślisz żę jak zrobisz mieszanke 1:45 to będzie nie wiadomo jaka różnica, że moto nagle będzie jechało 200, czy po to żęby zatrzeć motor. Najpierw się zastanów co Ci to da a potem odłączaj dozowniki itp. no i się nie łudź że z silnika od wre zrobisz wr bo to że wyjmiesz dozownik nic Ci nie da( no chyba żę masz rozregulowany i za dużo oleju bierze, to wtedy prościej jest go wyregulować) jak chcesz mieć silnik jak w wr to poprostu kup sobie husqvarne wr 125 i koła sm i wszystko pzdrpo to zeby pozniej nie trzeba było z cylindra wybijać tłoka młotkiemWłasnie jego nieodłączenie może spowodować że moto się zatrze :buttrock: Edytowane 29 Sierpnia 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATEUSZ788 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 po to zeby pozniej nie trzeba było z cylindra wybijać tłoka młotkiemWłasnie jego nieodłączenie może spowodować że moto się zatrze :buttrock: Jakie wy macie nastawienie dziwne, jak coś się zepsje np zawór wydechowy to radzicie żęby go przyblokować w pozycjii otwartej, a jak sie rozreguluje dozownik to najlepiej go wyj**ać całkiem. Te rzeczy są robione po to żeby wykożystać je w 100-stu%-tach a nie poto żeby je wyrzucić przy pierwszej usterce.Jeżeli dozownik jest wyregulowany, działa jak powinien to nie wiem wjaki sposób można przez niego moto zatrzeć pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 MATEUSZ788 niewątpliwie masz rację, jednak dozownikowy system smarowania jest bardzo delikatny, przez co często zawodny, jego obsługa i regulacja nie są proste, jeśli chcesz to poszukaj w moich postach o jego budowie i regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Jakie wy macie nastawienie dziwne, jak coś się zepsje np zawór wydechowy to radzicie żęby go przyblokować w pozycjii otwartej, a jak sie rozreguluje dozownik to najlepiej go wyj**ać całkiem. Te rzeczy są robione po to żeby wykożystać je w 100-stu%-tach a nie poto żeby je wyrzucić przy pierwszej usterce.Jeżeli dozownik jest wyregulowany, działa jak powinien to nie wiem wjaki sposób można przez niego moto zatrzeć pzdrw taki jak pisze marcpol dozownik to jest gówno i jak cchesz jezdzić ostro to lepiej wy**bac... jak najbardziej zgadzam się z tym...sam pisałem ze zawor jest po to zeby wykorzystać 100% potencjału silnika ale dozownik pozatym że nie pobrudzimy sobie rączek w niczym nie pomaga .joł :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATEUSZ788 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 w taki jak pisze marcpol dozownik to jest gówno i jak cchesz jezdzić ostro to lepiej wy**bac... jak najbardziej zgadzam się z tym...sam pisałem ze zawor jest po to zeby wykorzystać 100% potencjału silnika ale dozownik pozatym że nie pobrudzimy sobie rączek w niczym nie pomaga .joł :biggrin: no tak macie racje ale moim zdaniem jest lepiej dozownik zrobić niż go wyj**ać zrobisz i masz spokuj lejesz paliwo i latasz. zawsze do mojej huski lałem VERVE NA ORLENIE ALBO V POWER NA SHELU a dzisiaj nalaem zwykłą 95 jaka jest róznica to się w pale nie mieści nic nie jedzie pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodyrider Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Niestety nie doczekam sie pomocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATEUSZ788 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Niestety nie doczekam sie pomocy?[/quo używaj wyszukiwarki bo jestt to napewno napisane, sam z tego kożystałem jak odłączałem w kmx-sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekbb Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Witam wszystkich, poniewaz posiadam Husqvarne i jak sa problemy to ciezko jest sie cos dowiedziec na temat tych motocykli wiec zrobiłem forum i wydaje mi sie ze to jest najlepsze rozwiazanie. Zapraszam wszystkich posiadaczy motocykli marki Husqvarna na forum:) wpisz w przegladarke www.husqvarnaracing.yoyo.pl lub www.husqvarna.oz.pl :crossy: forum jest jeszcze w trakcie budowy ale mozna juz sie rejestrowac i dac pomysl co by tam dodac co sie przyda jaki dzial itp. Pozdrawiam Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.