jarek s Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Za tłok Vertexa zapłaciłem 450 PLN brutto, korba 500 PLN Proxx. Obydwie rzeczy są te same co w EXC 250, więc z dostępnością nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Siema!! Jakie macie z tyłu przy zębatce prowadnice ??? taką rolke ?? czy jakieś inne ? Jarek juz napisal mozesz miec i taka i taka wahacz ma mocowania i do takiej i do takiej, ale nie wiem jakiego pokroju masz problem z rolką, wg mnie jest lepsza od standartowego slizgu bo mozesz ja regulowac w pochyle do wielkosci tylnego talerza czego nie mozna zrobic w tej prowadnicy "akcesoryjnej" pzdr lucas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 jak dla mnie to o kant dupy z tą rolką, za daleko od zębatki jest a ślizg to aż na zębatke wpada i niema bata żeby łańcuch uciekł. Pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 A rolkę i łożyska rolki masz o.k? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 łożyska niedawno wymieniałem. a rolka jest jeszcze w miare ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 nie wiem jak bardzo strategiczne jest znaczenie tego ze prowadnica wchodzi az na zebatke a rolka nie, u mnie nic sie nie dzialo a rolka byla dosc daleko od talerza http://img262.imageshack.us/img262/7200/128ga.jpg gdzie maszyna dostawala nieźle w terenie i na torze i spadanie łancucha nie mialo prawa sie pojawic np w lc4 po zmianie zebatki na asfalt (mala) prowadnica tez byla daleko od zebatki i nic sie nie dzialo odsunieta dalej prowadnice spotykalem u siebie w niejednym moto i nie bylo problemow wiec moze musisz poszukac przyczyny gdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteks99 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 No ja mam Husqvarne TE410 z 2000r. Przesiadłem się z DR125. Jak dla mnie bardzo przyjemny motorek, jest czym przycisnąć i pobawić się w terenie. Polecam wszystkim tym bardziej że cena jest całkiem przyzwoita. Jak kupowałem to myślałem też o Yamaha WR 400, ale cenowo wychodziła sporo drożej, no i ciężko dorwać taką w dobrym stanie. Poza tym doświadczenie moich znajomych do WR było negatywne, zaś do Husqvarny/Husaberga przeciwnie... no i padł wybór na huske. Części na zamówienie bez problemu, a podstawowe od ręki. A co do cen części to myślę że analogicznie do innych motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 hmmm czytam i zastanawiam sie jak jeżdza Ci znajomi i w jakim wieku maja motocykle:) ?? Bo z tego co ja wiem to Husqvarna i Husaberg starsze roczniki są dosc awaryjne:(( Mam przykład skarbonki i garazu:( A czesci ?? 4 tyg czekam i zero odezwu:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta600 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 http://moto.allegro.pl/item177545292_husqv...sprawdz_to.html co o tym sadzicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fajka Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Z tego co wyczytałem na forum ta Husqa tzn ten model nie posiada pompy oleju i smarowanie odbywa sie metoda rozbryzgową. Można to stwierdzić tym, że ma kopkę po lewej stronie a te z pompą mają po prawej. Większość raczej narzeka na takie rozwiązanie. Trzeba dość często sprawdzać stan oleju. PS Jeżeli dałem tym postem jakąś gafę i się pomyliłem proszę nie róbcie linczu !!!! Moje moto:http://www.bikepics.com/members/fajka/04te510/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 siema mam taki problem z moja wr 125, postanowilem sobie dzis wymienic olej, spuszczam go patrze a tu normalnie "mleko" plynie, taki szary olej co nie jest czestym zjawiskiem, spuscilem go 1,5l :) i w zauwazylem ze w chlodnicy brakuje ok 1l wody, co to mzoe byc zimering na pompie wodnej poszedl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Tak, na 100% poszedl simering Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Albo uszczelka pod glowica... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 jaka uszczelka pod glowica wtedy by kopcil na bialo a woda napewno nie dostalaby sie do skrzyni, Czy musze polowkowac silnik? :evil: , czy taka jazda z ta awaria moze jakos wplynac na dlasze losy silnika bo akurat jak na zlosc siadlo mi to dzisiaj a jutro mialem sobie posmigac :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 wystarczy zdjac pokrywe od strony kosza sprzeglowego (oczyzwisice plyny trzezba spuscic - twoje i tak sie do niczego nie nadaja). Uszczelka pod glowica to nie jest - to nie 4pak zeby ciecz wpadajaca do cylindra mieszala sie z olejem w skrzynipzzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.