Skocz do zawartości

Honda VT 1100 gruntownie odnowiona i przebudowana!!


woracz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,panowie....opinie widze przeradzają sie w sprzeczki a tu nie o to chodzi kto i co....!!!

Adam M. to pare słów do Ciebie żeby oceniac jak co jedzi i sie zachowuje na drodzę - trzeba sie przejechac a każdy kto kiedyś coś zbudował robił to pod siebie (to nie fabryka)!!! Wiem ze reprezentujemy inne pokolenia wiekowe zacznijmy oddycha jak wiekszoś swiata chociaż spróbujmy!!!Miałem ochotę to sobie zrobiłem biegi w reku wiem wiem to nie dla Ciebie bo wymaga troszkę sprytu i zacięcia-(bez urazy).

 

Opinie NIE przeradzaja sie w sprzeczki, dlaczego tak uwazasz ?

Dyskutujemy po prostu ( i to tylko w czasie gdy odrywam sie od przebudowy lazienki ) :) - pelen luz.

"zeby oceniac jak co jezdzi i sie zachowuje na drodze - trzeba sie przejechac" piszesz, a ja uwazam ze nie musze bo jezdze dluzej niz ty zyjesz i dla mnie wszystko juz bylo raz co najmniej przerabiane :D

Co nie znaczy ze zawsze jestem z tego powodu szczesliwy.

Np na recznej zmianie biegow 4 sezony Sokolem ( i kazdy od b.wczesnej wiosny do poznej jesieni, bo byl to jedyny srodek lokomocji biednego studenta ) i pozniej na Arielu rowniez 4 sezony.

I dalej zapewniam cie wsiade i pojade, nie wymaga to ode mnie zadnego sprytu ani zaciecia - ale po co sie tak meczyc na wspolczesnym motocyklu ???

 

Andi przyjmuje do wiadomosci ze robisz to dla siebie, bo lubisz - ja tez lubie.

Suzuki za BSA jest rowniez dosc ostro przebudowane, chociaz robi wrazenie fabrycznego motocykla, nawet

BSA jest troszke unowoczesniona mimo ze tego nie widac - nazywa sie to u nas "sleeper" ( spioch ).

 

Stan, moja BSA jest mocno przecietna i nigdy nie bedzie wygladala jak te na wystawach, bo jest codziennym srodkiem lokomocji. Ponizej mozna zobaczyc jak jezdzi:

 

http://s77.photobucket.com/albums/j60/adam...MOV01671MPG.flv

 

A to ladny Clubman kolegi Rich B.

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...ichBclubman.jpg

 

I Spitfire razem z moia Thunderbolt przed wyjazdem do Paryza ( Ontario ).

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...io/DSC01628.jpg

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy rzeczywiście tak trudno pogodzić właściwości jezdne z customowym wyglądem? Ja wiem że sztwny tył jest trendy (czy jakoś tak) ale w końcu to ma być motocykl i chyba warto zrobić normalny wahacz o małym skoku no i zrezygnować na tylnej obręczy z walca drogowego na rzecz jakiejś strawnej szerokości.

 

Mam wielkie chęci przymierzyć się w przyszłym roku do budowy customa na bazie japońca ale na pierwszym miejscu będą na pewno własności jezdne. Co wyjdzie? Zobaczymy...

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam - to porównanie zminy biegów w Sokole to troszkę inna bajka!!!

Opona tylna nie jest przesadzona to tylko 240ka nic wiecej zadne 300 ani 360....

Do pierwszej przróbki motocykla zostałam zaproszony przez kolegę i z tego co mnie pamiec nie myli nie dosiegałem do ziemi nogami siedzac na siedzeniu Junaka o ktorym mowa wiec jakies doswiadczenie mam.Zajmuje sie co prawda hobbistycznie roznego rodzaju przerobkami z lepszym lub gorszym skutkiem ale troszkę rzeczy w zyciu stworzyłem i troszkę kilometrów lyknałem róznymi sprzetami niektóre tez byly kupione w salonie i nieprzerabiane ale to mnie nie kreciło!lubie cos posiadac innego jedynego w swoim rodzaju!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam - to porównanie zminy biegów w Sokole to troszkę inna bajka!!!

 

Hahaha, czy na pewno inna ?

Widziales to kiedys na zywo ?

W HD ( np popularny w Polsce WLA ) jest uklad rownowazacych sie sprezyn, dzwignia sprzegla

po wycisnieciu pozostaje w tym polozeniu do momentu kiedy nie zaczniesz go spowrotem odpuszczac, co znakomicie ulatwia sprawe przy np stanieciu i ruszeniu ze skrzyzowania.

W Indianie, ktory byl protoplasta Sokola zamiast tych sprezyn zastosowano amortyzator cierny na mocnej

sprezynie, ktorego zadaniem bylo utrzymywanie sprzegla w pozycji wycisnietej.

To samo rozwiazanie przeniesiono do Sokola ( bezmyslnie ). Moze pracowalo to jako tako przy nowych wkladkach ciernych, ale ja do takich nie mialem dostepu i moje stare sprzeglo po wycisnieciu dzwigni

wracalo spowrotem do polozenia pierwotnego, czy chcialem czy nie.

Czyli motocykl, jesli zostawilem go na biegu ruszal w pewnym momencie i juz.

U ciebie, jezeli mechanicznie przeniosles sprzeglo z kierownicy na dzwignie nozna jest podobnie -

bedac na biegu musisz trzymac sprzeglo wcisniete noga, zeby motocykl stal w miejscu, a jednoczesnie druga naga sie podpierac. Nie jest to specjalny problem jezeli mozesz skorzystac z dobrego hamulca przedniego sterowanego reka.

Ja w Sokole mialem dodatkowy problem, brak porzadnego hamulca przedniego, a dojezdzajac do skrzyzowan hamowalem tylnym, prawa noga z jednoczesnym wyciskaniem sprzegla noga lewa przy schodzeniu biegami w dol. Do tego w poczatkach moich jazd na Sokole dochodzila akrobacja prawa reka, ktora zmienialem biegi a jednoczesnie staralem sie podtrzymac silnik na obrotach aby mi nie zgasl.

Na szczescie w miare szybko "nauczylem" sie gaznika na tyle zeby ustawic wolne obroty i silnik przestal mi gasnac.

Tak ze wydaje mi sie ze po szkole jaka przeszedlem wowczas dalbym sobie rade i na twojej Hondzie.

Jesli chodzi o przerobki, to nie mam nic przeciwko jezeli nie neguja przeznaczenia pojazdu ani nie zagrazaja bezpieczenstwu. To o czym napisalem, czyli za mocne pochylenie tylnych amorkow i za niskie umiejscowienie siedzenia to sprawy czysto techniczne, ktore rzucily mi sie w oczy.

Poza tym o wygladzie nie pisalem, bo ciezko dyskutowac o gustach - rozne rzeczy podobaja sie roznym ludziom.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HD WLA miałem okazje sie przejechac!!!Wiec mniej wiecej wiem jak to jest i mam porownanie!!! :biggrin:

Dzieki za lekcje budowy sprzegła w motocyklach!!!I za opinie w końcu po to tu poakzałem swoje wypociny :biggrin:

Edytowane przez woracz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...