Stan Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 napisz jak sie robi to sprzeglo i biegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woracz Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Sprzegło w przypadku VT jest hydrauliczne wiec zastosowalem pompę nozna a zmiene biegów przeżuciłem w dłuższy drążek zmina ręcznej!!!Fajnie reagują przyglądający sie na skrzyżowaniu kierowcy jak właczam bieg!!!Sama zmian to przyjemnoś tylko trzeba sie przyzwyczaic!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Na pewno - pamietam to dobrze zarowno z Sokola 1000 jak z Ariela Square Four. Bardzo wolna zmiana. Te puste rury wydechowe sa za krotkie i obcinaja 1/4 mocy silnika. Tylne amortyzatory pracuja glownie na zginanie. Kazde mocniejsze hamowanie grozi nockoutem ze strony zbiornika.Ciekawym kto moze miec na tyle zelazna dupe by przejechac na tym cudzie 100 km. Czysty lans do najblizszego baru i z powrotem i to nie za szybko, bo grozi smiercia lub kalectwem.Tak zgadza sie nie jestem wielbicielem custom`ow, bedacych dla mnie przerostem formy nad trescia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 siemka tak czytam i czytam te wypowiedzi to mam wrazenie jakby wszyscy tu byli konstruktorami motocykli :) opinie o lekkim tyle i inne madre fachowe wypowiedzi a pewnie polowa lata do servisu zeby olej wymienic :D i nie ma pojecia na temat budowy ramy no moze wiedza jak do manetek wspaniale zemyki przymocowac :biggrin: :biggrin: :biggrin: tu macie linka do strony niemieckiej firmy LMC ktora wlasnie robi motorki w podobnym stylu http://www.lmc-bikes.de/ PS. Po co sie wypowiadac jak nie lubi sie customow :flesje: to tak jakby ktos krytykowal blondynki bo lubi szatynki bez sensu :flesje: :flesje: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 andi ty to tam znowu takiego niewiadomojakiego customa to nie masz :)przerobiles 4 rzeczy raptem,tu masz sprzety z prawdziwego zdarzenia : http://photos.motorcycle-usa.com/sturgis9-3.jpghttp://photos.motorcycle-usa.com/sturgis9-7.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 no tak moze malo mam przerobione zeby miec range custombike .tylko ze definicja customa w gazecie CUSTOMBIKE wyjasnia ze to motocykl przerobiony i tak samo streetfighter jest customem. co do moich zmian to lista jest troche dluzsza niz tylko "raptem" 4 rzeczy a koszt zmian to nie 1000 zloty tylko 3000 tysiaki Euro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Na pewno - pamietam to dobrze zarowno z Sokola 1000 jak z Ariela Square Four. Bardzo wolna zmiana. Te puste rury wydechowe..[ciach]..Tak zgadza sie nie jestem wielbicielem custom`ow, bedacych dla mnie przerostem formy nad trescia Adam ja Ciebie nie rozumiem :) Sam jeździsz przebudowanym (i to zdaje się dosyć gruntownie przebudowanym) GSem z lat 80-tych. Fakt, ze wszelkie przeróbki mają nacelu poprawić komfort i "łatwośc" jazdy ale powinienłes rozumieć ludzi , którzy przerabiają motocykle w/g swoich wizji. Kolega napewno nie budował tej customowej Hondy z myślą o trasie do Portugalii :biggrin: . Pomijając przydatość takiego motocykla do codziennej eksploatacji sprzęt jest naprawde dopracowany (wizualnie) woracz-> Faktycznie Ty zdjęć nie umiesz robić :D . Całkiem fajny ten motocykl. Co prawda nożne sprzęgło i biegi w ręku to moim zdaniem porażka (jakoś cieżko mi jest wyobrazić sobie zakręcanie w lewo przy małej prędkości) ale całość ogólnie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 spoko Andi nie chcialem cie urazic ani nic :)pewnie teraz wszystko do motocykla kosztuje duzo chodzilo o to ze twoj drag przypomina jeszcze draga :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 (edytowane) siemka tak czytam i czytam te wypowiedzi to mam wrazenie jakby wszyscy tu byli konstruktorami motocykli :) pozdrawiam Konstruktorami to moze za duzo powiedziane, ale troche z mechaniki jeszcze pamietam :DA custom customowi nie rowny i granica tego co mi sie podoba przebiega gdzies tam na granicytworzonej przez mozliwosci jazdy danego motocykla.Ten ostatni, dla mnie jest przede wszystkim pojazdem, a nie meblem do ogladania.Moze bierze sie to stad ze mialem okazje jezdzic na kilku "customach" w koncu lat 70 tych i doswiadczenie bylo takie sobie :biggrin:Moze tez stad ze tutaj takich "mebli" ogladam na kopy na kazdym motocyklowym show.Nigdy nie widzialem zeby ktorys z nich jezdzil, jakos widocznie brakuje chetnych.Postulat, zeby w tym temacie wypowiadali sie tylko ludzie "lubiacy" customy uwazam za ograniczaniewolnosci wypowiedzi tych "nie lubiacych" i jako taki niedemokratyczny.Zreszta Woracz prosil o opinie zarowno dodatnie jak ujemne.Pompka, nie przejmuj sie, nie wypowiadal bym sie gdybym nie widzial ze tylne zawieszenie jest ewidentnie skasztanione, tak samo jak siedzenie ( za nisko opuszczone ).Bardzo szeroka tylna opona zdecydowanie utrudnia jakiekolwiek skrecanie jak rowniez jazde w koleinach, a to jest chyba polska codziennosc ?Poza tym jest to tylko moja opinia, ludzi chcacych "wyroznic sie na drodze" jest w Polsce cala masa, tak ze problemow ze sprzedaza nie przewiduje.:biggrin: Adam M. Edytowane 26 Sierpnia 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 czyli wdlug Ciebie zakladanie szerokiego laczka to istota wyrozniania sie na drodze ???? ja w nastepnym moto zakladam minimum 260 i tylko dlatego ze mi sie podoba taki laczek patrzac od tylu a nie zeby sie wyrozniac po znam troche zapalencow z mojego regionu co maja poprzerabiane wildstarki i dragi i to wcale nie zeby sie wyrozniac . znam tez takiego co ma w dragstarku wlozony 240 i dlatego tylko zeby patrzec na niego w pokoju dla wlasnego zadowolenia. ja tam tez mam sprzet tylko do smigania w soboty i niedzielie bo w tygodniu nie da rady z czasem i przejechanie okolo 200 km mi wystracza raz na tydzien . A co do kolein w Polsce to juz tak jest ale dla tego powodu i tak nigdy bym nie zalozyl mnejszego laczka jak 200 w choperku lub dragu :) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 jak sie tak malo jezdzi to pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 czyli wdlug Ciebie zakladanie szerokiego laczka to istota wyrozniania sie na drodze ???? ja w nastepnym moto zakladam minimum 260 i tylko dlatego ze mi sie podoba taki laczek patrzac od tylu a nie zeby sie wyrozniac po znam troche zapalencow z mojego regionu co maja poprzerabiane wildstarki i dragi i to wcale nie zeby sie wyrozniac . Andi nie pier....ol bardzo cie prosze,:) przeciez to wszystko robi sie po to zeby sie wyroznic.Zreszta nie napisalem tego w jakimkolwiek pejoratywnym znaczeniu i nie widze w tym nic zlego, przeciwnie sam tez sie lubie wyrozniac, tyle ze czym innym. Adam M. http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...65/DSC01483.jpg http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...65/DSC01483.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 adam ja na serio to wszystko robie tylko i wylacznie dla siebie bo uwielbiam caly czas przebudowywac i grzebac w garazu a mechanikiem zadnym nie jestem :) nic na pokaz bo komu???? u mnie ludziska maja leprze sprzeciory przebudowane ,a pozatym zadko kto na czyms starym smiga . :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woracz Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 (edytowane) Panowie,panowie....opinie widze przeradzają sie w sprzeczki a tu nie o to chodzi kto i co....!!!Adam M. to pare słów do Ciebie żeby oceniac jak co jedzi i sie zachowuje na drodzę - trzeba sie przejechac a każdy kto kiedyś coś zbudował robił to pod siebie (to nie fabryka)!!! Wiem ze reprezentujemy inne pokolenia wiekowe zacznijmy oddycha jak wiekszoś swiata chociaż spróbujmy!!!Miałem ochotę to sobie zrobiłem biegi w reku wiem wiem to nie dla Ciebie bo wymaga troszkę sprytu i zacięcia-(bez urazy).Andi wiem najlepiej ile kosztowało pracy i pieniedzy doprowadzenie Twojego DRAG STARA do obecnego stanu!I tylko pogratulowac pomysłu i zacięcia bo prazentuję sie rewelacyjnie no i posiada niemiecki TUV a to już jest mistrzostwo świata!! :) :D :biggrin: [/b] Edytowane 26 Sierpnia 2006 przez woracz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Adam M. twoja BSA jest zaaajebiscie pieknapoprosze o wiecej fotek jesli mozna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.