Skocz do zawartości

Virago 535 '91


dzola
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam taki problem, tzn. moje Virago zapala na zimnym silniku bez ssania (praktycznie rzecz biorąc jeżdze cały czas nie korzystając ze ssania w ogóle) gdyż jak je włączam przy odpalaniu to moto nie chce odpalić.

 

O co chodzi?????Napewno macie już jakieś pomyśly, więc bardzo proszę o wszelkie rady.

 

 

z góry dziękuję :) )

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten motocykl od niedawna (można powiedzieć,że bardzo krótka), ale na tyle co się zorientowałam to pali niedużo(wiem,wiem to pojęcie względne ale tylko na takie mnie obecnie stać niestety)

 

 

p.s. nie mogę wyzerować licznika km dziennych, coś mi się tam zepsuło (niebardzo wiem jak to tam rozkręcić,gdyż lampa przednia utrudnia mi dostęp do śrub licznika,(a najgorsze jest to,że miernik i lampa przednia są razem jedną śrubką skręcone;( -więc mam kolejny problemik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem, tzn. moje Virago zapala na zimnym silniku bez ssania (praktycznie rzecz biorąc jeżdze cały czas nie korzystając ze ssania w ogóle) gdyż jak je włączam przy odpalaniu to moto nie chce odpalić.

W mojej 535 też tak miałem :) Jak korzystałem z motocykla co dzień to przy włączonym ssaniu silnik odpałał za 3-4 razem, natomiast bez ssania tylko lekko dodając gazu odpalał za pierwszym razem :) Oczywiście po chwili ssanie włączałem by silnik zagrzał się przed jazdą.

W przypadku gdy moto stało parę dni niejeżdżone (np. tydzień) to wystarczyło włączyć ssanie i palił od pierwszego razu.

 

Taki to już urok 535 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej 535 też tak miałem :) Jak korzystałem z motocykla co dzień to przy włączonym ssaniu silnik odpałał za 3-4 razem, natomiast bez ssania tylko lekko dodając gazu odpalał za pierwszym razem :) Oczywiście po chwili ssanie włączałem by silnik zagrzał się przed jazdą.

W przypadku gdy moto stało parę dni niejeżdżone (np. tydzień) to wystarczyło włączyć ssanie i palił od pierwszego razu.

 

Taki to już urok 535 :)

 

 

 

hmm.. to chyba u mnie jest coś nie tak, bo przy włączonym ssaniu moto w ogóle nie odpala(nawet za którymś razem), a gdy odpale go bez ssania(za pierwszym razem zawsze odpala i bez dodawania gazu) i np. chciałabym właczyć ssanie to gaśnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. to chyba u mnie jest coś nie tak, bo przy włączonym ssaniu moto w ogóle nie odpala(nawet za którymś razem), a gdy odpale go bez ssania(za pierwszym razem zawsze odpala i bez dodawania gazu) i np. chciałabym właczyć ssanie to gaśnie...

Cześć.

Ja mam stosunkowo młodą virażkę (2001, garażowana,zadbana itd) i powiem Ci ,że od wiosny,gdy zrobi się cieplej,to ssanie nie jest u mnie potrzebne przy odpalaniu.Nie mam przepałów,ot 5-6 l/100 km w zależności od sposobu jazdy.Chyba więc nie masz problemu... Poczekaj może do jesieni.Mam latem to samo tzn jak włączę do oporu ssanie to gaśnie ( przypuszczam,że wtedy zalany).Włączam bez ssania,operuję manetką gazu ,dopóki się trochę nie zagrzeje. Potem już spoko poli równo na wolnych.

Z licznikiem nie pomogę,bo hmm nie miałem takiego problemu :wink:

Pozdrówko

woody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem, tzn. moje Virago zapala na zimnym silniku bez ssania (praktycznie rzecz biorąc jeżdze cały czas nie korzystając ze ssania w ogóle) gdyż jak je włączam przy odpalaniu to moto nie chce odpalić.

Witam!

Jeździłem Virago535 jeden rok. Na samym początku miałem podobne problemy. Moto na ssaniu odpalało z trudem (ale odpalało).

Zrobiłem pełną regulację gaźnika + synchro i problem znikł.

Prawdopodobnie masz zbyt bogatą mieszankę i przy włączeniu ssania dodatkowo zostaje ona wzbogacona.

A jaki masz kolor świec na elektrodach? Bo po tym także można stwierdzić, czy winą za taki stan rzeczy ponoszą gaźniki.

Pzdr, Draco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno,bo prawie 1 miesiąc temu wymieniałam świece i były sobie funkel nówki, dzisiaj rozkręcam i partrze, a tu całe osmolone na czarno w obrębie elektrod :wink: -więc jednak jest jakiś problem...

 

Pewnie mam zbyt bogatą mieszankę- podejrzewałam to od początku, ale co z tym fantem zrobić?

Sama dam sobie rade czy serwis konieczny (a jeśli serwis -to ile to może mniej więcej kosztować?)

 

 

pozdr,dzola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Okopcone na czarno świece mogą świadczyć o zbyt bogatej mieszance.

 

Virażka jest motocyklem dość łatwym w serwisowaniu. Aby dostać się do gaźników nie trzeba nawet demontować baku. Jednakże, aby zrobić synchro, trzeba mieć dostęp do wakuometrów.

 

Myślę, że w przypadku oddania Virażki do serwisu, zapłacisz nie więcej jak 100 zł. za regulację gaźników.

 

Pozdrawiam, Draco.

 

p.s. Na Twoim miejscu sprawdził bym sobie jeszcze spalanie motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szczegółowe informacje :bigrazz:

Niestety wakuometra nie mam ,

więc pozostaje mi serwis...może polecisz mi jakiś z Rybnika albo z okolic godny zaufania - bo ja tez z Rybnika :wink:

 

 

pozdr

Edytowane przez dzola
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc pozostaje mi serwis...może polecisz mi jakiś z Rybnika albo z okolic godny zaufania - bo ja tez z Rybnika ;)

Witam!

 

Z Rybnickich serwisów polecił bym "O&K Motocykle" na ulicy Żorskiej. Jadąc od centrum o prawej stronie, jakieś 300m przed OBI, które mamy z lewej strony. Kilka lat temu był tam salon Szpili. Salon i serwis mieści się przy samym skrzyżowaniu z ulicą Brzezińską.

Po za tym w Rogoźnej jest bardzo dobry mechanik, który pracował kiedyś we wspomnianym wyżej serwisie.

 

Jeżeli będziesz miała jakieś problemy z moto, wal śmiało. Zawsze mogę podjechać do Ciebie i w miarę moich możliwości pomóc Ci :icon_twisted:

 

Pozdrawiam, Draco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s.Dzięki za propozycje pomocy :flesje: -uważaj bo moge z niej kiedyś skorzystać :wink:

pozdr :wink:

No jak bym na to nie liczył, to pomocy bym nie proponował :wink:

 

A z tego co się orientuję, to w O&K chłopaki i są zawaleni robotą i trochę w kolejce trzeba odczekać.

 

Pozdr, Draco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak bym na to nie liczył, to pomocy bym nie proponował :wink:

 

A z tego co się orientuję, to w O&K chłopaki i są zawaleni robotą i trochę w kolejce trzeba odczekać.

 

Pozdr, Draco.

 

 

No to w takim razie mógłbyś rzucić okiem na moje moto i mi trochę dopomóc w ramach wolnego czasu :wink:

Co dwie głowy to nie jedna :flesje:

 

p.s. narazie szukam wakuometra, jednak mam też inny problem ,tym razem z biegami-ale to może na miejscu jak dojdzie do konfrontacji :wink:

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadna synchronizacja gaznikow nie zlikwiduje ci problemu za bogatej mieszanki, tak ze wakuometrow nie ma co szukac. Trzeba przeregulowac gazniki, albo znalezc element, ktory ulegl zuzyciu.

Tez polecam warsztat, a nie samodzielne proby.

 

Adam M.

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...