Skocz do zawartości

Awaryjność KX-ów.


Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam KX250 '97 i uważam że jest to zajebisty bandzior (co prawda był trochę robiony wydech i zawieszenie) i nie mam z nim żadnych problemów. Oczywiście nie mówimy tu o rutynowych wymianach typu zębatki łańcuch itp.

Mam go 5 lat i nie zamieniłbym go na inną sztukę.

 

PS A z tymi negatywami to jest jak wszędzie najbardziej narzekają Ci co nie mają :wink:

Podobnie miałem z autem wszyscy mówili Peugeot nie kupuj francuza i co ? jeździł bezawaryjnie 5lat

A teraz passat sypie się co chwila. Tak to właśnie jest z kultem marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chca wygrac i czasami zmieniaja biegi bez sprzegla ale to jeszcze nic takiego czasmi nie odpusci gazu przy zmianie biegu i wtedy wlasnie sie sypie skrzynia

Czy ty widzisz co ty piszesz :|

Powiem tak mialem dwa KX 125 i 250 i juz drugi raz nie zrobie takiego błedu jaki do tej pory zrobilem ;) Dla mnie to sa porazkowe motocykle slabe skrzynie i wogółe. Dla mnie w klasie 2T liczy sie tylko Yamaha a w 4T KTM takie jest moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czemu po 125 wsiadłeś na 250 skoro ta pierwsza Cię zawiodła hmmm dziwne ??

a z mojego doświadczenia to wszystkie japońce są na tym samym poziomie.

 

To może moja sztuka jest wyjątkowa bo o tych awariach przez was opisywanych nigdy u mnie nie było słychać, skrzynia chodzi super i ogólnie jest ok . A tak wychwalane hondy i yamahy w niczym nie są lepsze.

Jedynie chylę czoło przed KTM-em ;)

 

PS. Poza tym to wydaje mi się jak ktoś potrafi jeździć to na każdym sobie poradzi, pamiętam takie głupie licytowania jeszcze za czasów kiedy ścigałem się w DH na temat wyższości Scotta nad Giantem itp. i na jakiś eliminacjach koleś na rowerku z marketu zajął 3 miejsce......

Więc jak wam się skrzynie sypią, amory pękają, wahacze odpadają to może czas na bierki :icon_twisted::)

Edytowane przez palmer74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy na co sie trafi.Ceżko jest wyczuć w jakim jest stanie silnik bowiem może być tak że wszystko jest ok. a po kilku tys lub krócej może być awaria,albo się mozę silnik rozlecieć najlepiej kupować takie motocykle od znajomych wtedy nie musimy się bać że nas okłamią.(chyba zę okłamią alle to już nie przyjaciel)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam kx i psuje się ze starości ;)

 

tak poważnie to jest to mój pierwszy taki sprzęcik - i nie ukrywając kupiłam niedrogiego staruszka, by w ogóle zobaczyć czy mi się spodoba.

 

Na "szybko" zostało wymienione, to co wymienione zostac musiało - bym mogla jezdzic.

 

Póki co jeżdże sobie i sie sprawuje - na zime jest plan by go zrobic kompletnie od podstaw i bawic sie na nim dalej - albo sprzedac komus, kto dopiero bedzie zaczynac (jak ja niedawno), i kupic sobie cos nowszego.

 

Wizualnie jest brudaśny i plastiki będę wymieniać - ale dla mnie grunt by jezdzil a nie wygladał choć trochę estetyki nie zaszkodzi :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że masz "mniejszego brata" mojego KX bo patrząc na fotkę to chyba podobny rocznik :icon_twisted:

moje plastiki też są już mocno nadszarpnięte zębem czasu, ale mam teamowe i szkoda mi je zdejmować.

Niestety będę musiał też to jednak zrobić bo po ostatniej glebie na torach kolejoeych są zmasakrowane....

 

PS. Szkoda że tak daleko mieszkasz bo można by GREEN TEAM zrobić ;)

 

Pozdro

piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że masz "mniejszego brata" mojego KX bo patrząc na fotkę to chyba podobny rocznik :banghead:

 

 

eeee - jak widzę to masz '97 a moj to "dziadunio" :icon_arrow: , ale nic kupilam na allegro i pozniej slyszalam ze sprzety są nawet o 5 lat odmładzane więc luzik :icon_arrow: - następnym razem bede o tym pamietac i kupowac bede z kims kto sie zna ;)

 

ale nie zaluje wyboru, bo wowczas pieniazkow za duzo nie mialam a i nie wiedzialam czy bakcyla zalapie - a teraz juz wiem :icon_twisted: :icon_arrow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kiedy zamieniasz na ćwiarteczkę ? :icon_arrow:

 

Pewnie nie wcześniej niz na przyszly sezon - moze zima cos taniej uda sie zakupic - ale generalnie ta 125-ka mi odpowiada, bo nie sadze zebym az tak zaczela odkrecac do konca tego sezonu - no chyba ze zarzne silnik - to wowczas bede gadac inaczej ;) :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi setka starczyła na dwa sezony

a potem zakupiłem ćwiartkę i służy mi do tej pory, ma kopa mój kumpel trochę wniej grzebał także ma trochę więcej mocy, zmienione zawieczenie mam tam white powera oraz tuningowany wydech (grucha ręcznie spawana a nie tam jakiś maszymowy spaw) i mimo wieku to na razie nie mam zamiaru się z nią rozstawać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...