cezar57 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Witam!Mam problem z odpaleniem skutera Moto Zeta Rally 50 (nazywa sie również Żbik) na drugi dzień, tj. w czasie, kiedy jest zimny. Nie ma mowy, aby odpalić go "na kopa", a rozrusznikiem trzeba chechłać 25-30 razy i wtedy odpali. Kiedy się nim pojeździ i silnik sie nagrzeje, to wtedy odpala od razu, za każdym razem.Na drugi dzień odpalanie zaczyna sie od nowa...Wymieniłem świecę i filtr paliwa, filtr powietrza czyściłem, gaźnik czysty. Skuter nie był "katowany", jeździ nim córka.Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny!Dla informacji: skuter prod. chińskiej, silnik 4-takt, skrzynia automat, jest jak nowy, ma ponad 1 rok, przejechane 2.000km.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Brak ssania?? Miałem podobny przypadek jak kupiłem swój pierwszy motocykl (535) - nie mogłem go rano odpalić. Powód banalny - zapomniałem o ssaniu :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar57 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Witam!Dobrze podpowiadasz, ale tu jest ssanie automatyczne-elektroniczne i napewno jest sprawne. Wiem to stąd, jak mi wcześniej podpowiadano, bo kiedy miałbym zepsute ssanie, a zatkałbym wlot powietrza do gaźnika to motorek powinien odpalić. Ja tak robiłem i nie odpalił.Pozdrawiam Ciebie i Bogatynię!Wcześniej mieszkałem w Zgorzelcu i kończyłem "górniczą"w Twoim mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 W moim bylym moto - Yamaha DT 125R bylo to samo ale to 2T... Okazalo sie ze sie silnik skonczyl - pierscienie poszly i nie bylo komprechy. Radze sprawdzic najpierw kompresje a pozniej sklad mieszanki. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar57 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Może masz rację z tą kompresją. Co prawda skuterek ma 1 rok i przejechane 2,000km, ale to chińszczyzna i wszystko jest możliwe. Postaram sie sprawdzić jak najszybciej ciśnienie na tłoku. Dzięki i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Ja raczej znam odpowiedź :icon_question: Przed odpaleniem zimnego weź odkręć manetkę do końca i spowrotem 6 razy (zamknij i otwórz manetkę) Napisz czy pomogło :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar57 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Witaj E-mil!Dzięki za radę, już myślałem, że może zwiększę mu dawkę paliwa i cos pomoże, ale jednak nie odpalił.Myślę o mudule elektronicznym zapłonowym, obym sie mylił bo to większy wydatek, ale nie umiem go sprawdzić i chyba bedę zmuszony zawieźć skutra do serwisu.Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.