wueska Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 no ja zdazyłem sie dowiedziec jak jest zbudowana końcówka przelotowa, przelot ma lekka stożkowosc ku wylotowi(staje sie taki wydech bardzo mała dyszą) pozatym jakie kolwiek otwory sa tak ukształtowane ze maja robic jak najwieksze zawirowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 A wiesz nie zwróciłem na to uwagi, sprawdzę to przy najbliższej możliwej okazji, Czy pisząc dysza miałeś na myśli dyfuzor??? Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 nie :crossy: Dyfuzor rozszerza sie ku wylotowi dysza sie zweza... chyba ze znou cos pomieszałem:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Zastanawialem się nad tym i mialo by to sens gdyby rura zmniejszala minimalnie średnicę ku wylotowi (ochadzanie spalin = mniejsza objetosc = jednakowe podcisnienie). Tylko nie zauwazylem aby te rury byly zgrzewane - ze szwem, a raczej nie jest możliwe zrobić taką rurę na walcach.Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 u mnie w tłumiku jest zwijana z blachy perforowanej :icon_rolleyes: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.