MoroSK Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Paweel piszesz o samych najwazniejszych szczegolach jakie trzeba zwrocic uwage przy wyborze moto... budowa i sciaganie owiewek, dzialanie ssania... a moze jeszcze kolor wydechu?? ZX-9R... jest super ekstra i wogole... tylko czemu nie wspomniales o plastikowej ramie?? Ladniejsza od VFR hmm kwestia gustu ale nie spotkalem sie jeszcze z takim stwierdzeniem. Dajesz dziwne rady, ze wiecej koni, ze ladniejsza, ze prostsza w budowie... pytanie w temacie bylo troche inne wiec jesli chodzi o konie to niech wezmie XX'a albo zzr 1400 albo jeszcze HBuse, jesli prosty w budowie niech streeta wezmie (to jest dopiero proste w budowie) a ladniejsze... jak pisalem wczesniej kwestia gustu. Jesli ja mialbym brac cos innego niz VFR do sport turystyki to chyba bym wzial XX'a choc dla mnie jest on troche niepraktyczny w miescie i dlatego wole VFR bo jest jednak troche mniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 MoroSKnie będę z tobą sie spierał Ty wybrałeś VFR ja bym go nie kupił ,to jest twój i mój wybór rozumiem twoje uwielbienie do tego moto, znam też sporo osób które mają lub miały VFR i bardzo miło go wsponinają , żeby miała VFRa 1000cm sam bym był jej fanem .niestety jak dlamie jest to za bardzo "wygładzony " moto nic na to nieporadze do turystki tez niejest taki super i do takiego dzidowania tez tam tak sobie te stopare koni i taki sobie monent obrotowy jest co najwyżej wystarczający .pozatym chciałbym zwtócic uwage na jeszcze jedno fajne moto które zawsze mi sie bodobało a jest nim Aprilia RST 1000 Futura co prawda nigdy nim nie jeżdziłem ale jeżdziłem Aprilia Mile i bardzo mi ten silnik i całe moto sie podobało także może i ten bajk jest bobrą alternatyą dla VFR pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoroSK Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) VFR 1000 cm mowisz... heh jest VTR 1000 :bigrazz: tez V-ka, koni ma chyba tyle co VFR ale moment duzo wiekszy :clap: To nie jest tak ze ja uwielbiam VFR'y tylko po prostu jest to fajne i wdzieczne moto. Nie pierd... sie jak kawasaki (w koncu co honda to honda i troche w tym prawdy jest), silnik jest nie do zajechania (rozrzad na kolach zebatych), ciagnie od samego dolu obrotow (jak to w silnikach V), dobrze przyspiesza, dobry V-max, dobrze idzie na gume :biggrin:, system CBS (choc mnie to sie nie podoba bo nie da sie kapcia spalic... no w zasadzie to sie da ale klocek z tylu idzie razem z opona :icon_idea: do turystyki za to jak znalazl) Kazdy moto ma swoje plusy i minusy. 800Fi ma jeszcze wtrysk wiec odchodzi wiele kosztow zwiazanych z gaznikami. Mam ten motor w tej chwili wiec analizowalem wiele zalet i wad jakie to moto ma przed zakupem. A tak wogole to najbardziej mi sie ta VFR 800 podoba z calej reszty, jest po prostu taka "INNA" A tak wogole fajny turystyk ale w zasadzie tylko turystyk to Honda PC 800, pomijajac ze chodzi jak skuter :wink: to reszta jest OK :icon_razz: Jesli chodzi o VFR'e to przejechal sie moja kumpel ktory smiga na gixerze 600 SRAD 2000 rok i... byl naprawde lekko zszokowany i juz chce VFR'e kupowac :icon_eek: wiec jesli chodzi o ta moc to chyba tak nie do konca jest jej malo. Po mojej pierwszej przejazdzce na VFR o malo co sie nie zesr... jak odkrecilem gaz. Ciag od samegu dolu naprawde zaskakuje. Kumpel byl bardzo zaskoczony ze tak latwo na gume idzie... duzy moment robi swoje. Jak pisalem wczesniej mialem do wyboru naprawde duzo motocykli ale VFR jest po prostu inna i ta innosc mi bardzo spasowala. Co to za roznica czy motor ma 110 czy 112 koni, co to za roznica czy przsypiesza 3,3 do 100 czy 3,2 do 100. Najwazniejsze jest jak sie kierowca czuje na tym motocyklu. Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez MoroSK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 VTF1000 to zupełnie co innego jest to nieudana próba naśladowania włokich mistrzów,Ducati jak zwykle idealna jak to Honda, ale tylko z pozoru wadą tych motocykli jest napinacz (własciwie jego sprężna) łańcucha rozrządu przedniego cylindra , tosamo dotyczy Varadero o konsumpcji paliwa to szkoda gadać . A PC 800 do dopiero kicha silnk jest filcem obłożony żeby ciszej było!!! a z tyłu jaki bagażnki szok . ale pewnie zaraz MoroSK napisze :Co ty za głupty piszesz przecież to jest Honda a nie jakies za*eb. kawasaki które ja osobiście uwielbiam. aha diesel na benzynie niepojedzie ....pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 proponuje zakończyć już tego offtopa ,każdy jezdzi czym chce i chwali co chce , przedstawiliscie po częsci zalety swoich motocykli i to dla zalożyciela tematu powinno pomóc :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 popieram chyba że założyciel tematu ma jakieś pytania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 a założyciel tematu ...siedzi i zawija je w te sreberka ;)Bzrdzo podoba mi sie ta dyskusja, daje sporo do myślenia. I cieszę sie, ze jest taki paaweł, który krytykuje VFRkę, bo póki co słucham o niej samego słodzenia :icon_twisted: już nie wiem co mam zrobić. Póki co nadal chyba jednak jestem nastawiony na tą VFRę. XXa nie chcę, bo za duży i za mocny, tak samo ZZR1100. Triumpha sie boje bo strasznie mało popularny u nas i myślę, że moze być problem z częściami. Poza tym, a moze przede wszystkim ich stylistyka jakoś mi nie leży. Zacząłem rozważać motocykle BMW - r1100s, k1200rs. Na vfr boję sie tylko, ze może rzeczywiście po przesiadce z dotychczasowych motocykli brakowac mi tej "góry". 600ki przyzwyczaiły mnie do tego, że im szybciej jadę i im więcej kręcę - tym więcej mam mocy. Ale w gruncie rzeczy zawsze denerwowało mnie w nich to, ze trzeba je tak wysoko kręcić i jak sie tak zastanowię to rzadko kiedy wkręcałem swojego Thundercata powyżej 10000 obr/min - czyli tam, gdzie on zaczynał tak naprawdę żyć. W związku z tym myśle, że może jednak nie będzie źle i VFRa będzie rzeczywiscie tym, czego szukam. XX za duzy, a w klasie 750-1000 nic innego nie ma (Thunderace'a odrzycam, pisałem o tym wyżej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoroSK Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Teee Panie zalozyciel tematu :icon_twisted: VFR'ce nie brakuje gory... przy 10500 ma te 110 km (piszemy o 800FI) wiec chocby same liczby o tym swiadcza. Paweel krytykuje VFR bo: skomplikowane i trudne do zdjecia owiewki i dzialanie ssania czyli najwazniejsze rzeczy w cyklu :icon_arrow: Mowil tez ze ma slaby silnik... 110 km i 78Nm, dla mnie to nie jest malo a tym bardziej ze moto ciagnie od samego dolu i bardzo fajnie sie tym jezdzi bo jak odkrecisz tak jedziesz (gdzies juz chyba to tu pisalem). Powiem to tak, BMW OK ale utrzymanie tego to tak srednio wychodzi, ZZR 1100 to strasznie ciezkie krowsko, XX tez duzy ale juz nie to samo co ZZR 1100 choc ani jednym ani drugim w miescie "fajnie" nie pojezdzisz. No Panie zalozyciel tematu :icon_arrow: chyba tyle bo juz napisane bylo wsio o alternatywie dla VFR ktora jest VFR :icon_arrow: Teraz Twoja wola co kupisz choc wg mnie lepiej poprzymierzaj sie do kazdego moto jakie masz w glowie a jak sie da to przejedz sie na nim i wtedy bedziesz naprawde wiedzial czego chcesz bo moze akurat VFR nie jest dla Ciebie (moze to ssanie i owiewki ;) ) a spodoba Ci sie XX czy cokolwiek innego... nie wiem ocen to sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 A, i mam pytanie. Paawle, polecasz Kawę ZX9R.Dlaczego te kawy ZX9 są takie tanie????????? ~16 tyś zł za 2000-2001 rok? I jak jest z wygodą na nich, bo przecież to jest stricte sportowy motocykl, to jak on sie by sprawował w użytkowaniu turystycznym?? MoroSK chciałbym sie nimi p[rzejechac, zeby mioeć porównanie. Ale żeby przejechać sie jednym musiałbym jechać do Jeleniej Góry (bo tam jest ciekawa oferta), drugim do Gdańska, a jeszcze innym do Warszawy. No i zostaje mi kwestia - kupić teraz czy czekać doi zimy aż spadną ceny. Moro, a Ty kiedy kupiłeś swoją VFR, który rok i ile dałeś?popzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 witam wzystkichwidzę że tamat tak szybko się nieskończy co do cen ZX-9R to pewnie większość ma" bogatą przeszłosc" i tych moto nie biorę pod uwagę ale własnie wczoraj mój kolega sprzedał innemu mojemu znajomemu VFR 800 z 2001 za 17 tys bez kitu . co do pozycji na kawce jest tylko trochę bardziej sportowa znam egzemplarze co przeleciały po 40tyś i dalej rośnie bez żadnych niespodzianek żadne ramy i tp. "atrakje jakoś ich omijają i żana VFR niedorówna im na drodze .co do Triumpha to żeczywoiscie jego uroda jest dyskusyjna ale dla mnie jest do przełknięcia .z częsciami do angola też nie jest tak żle ceny nwych częsci są niestety tylko trochę tańsze niż do japońca, z tym że łożyska głowki ramy łożyska wahacza,przekażniki itp. kupuję się w normalnych sklepach branżowych bo to jest skf.bosch ... a np. regulacja zaworów jest dziecinne łatwa bo płytki reg. są na górze szklanek i poasują od tojoty corolli i są dostęone od ręki . oczywiśćie Honda VFR nie może pochwalić sie takimi " rewelacjami "a jak sie regulije zawory w VFR. mi się wydaje że płytki reg. takie małe są pod szklankami oczywiscie żeby niebyło to takie proste na szczęscie te uwielbiane przes fanów VFR ratują trochę tą wstydliwą sytuacjie .jeszcze jedno Kawka ZZ-R 1000 ma tylko jedną wadę zużycie oleju To jest jej jedyna wada ten motor jest ponad czasowy!!!pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoroSK Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Dam Ci telefon do mojego mechanika to powie Ci co nie co o ZX9R ;) ile sie ostatnio nakur... na ten motor tyle ze to byl chyba rok 95 czy 96. Mowiac o przejechaniu sie tym moto lub chocby pomierzeniu dupska i ruszeniu z miejsca, poszukaj gdzies u siebie, moze ktos ma i uzyczy na minute zeby chocby siasc na tym. Ja kupilem moja VFR chyba z 2 tygodnie temu za... naprawde nie duzo bo trafilem dobra okazje (plastiki do lakieru, brak kierunkow i blotnika). Jesli chodzi o ceny w zimie to ze tak powiem srednio na to patrze bo kupowalem poprzednie moto przez chyba 4 miesiace od listopada do lutego i jak przyszla wiosna i lato to ceny spadly jeszcze bardziej i plulem sobie w brode. Takze moja opinia jest taka ze kupuj wtedy kiedy masz kase albo kiedy trafisz na cos sensownego i nie patrz czy to czerwiec czy grudzien. Moze te ceny i sa nizsze w zimie tylko szkoda ze ostatniej zimy tak nie bylo :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 AAA teraz rozumiem Twój entuzjazm dwa tygodnie to wszysto tłumaczy po przesadce z GS 500 wydaje CI sę że VFR ma z 500 koni , tel. do Twojego mechaniora nie jest mi potrzebny bo sam jestem mechanikiem i trochę znam się na motorkach a z kawkami trzeba oczywiscie mocno owżac przy zakupie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 a weźcie Chłopaki teraz porównajcie VFRke z GSX 750F "Jajko" . bede b. wdzięczny . Pozdro... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Rudy XJjajka nie można porównywać z VFR VFR przy jajku to jak prom kosmiczny przy Wierchowinieoczywiscie niemam zamiaru nokogo obrażać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 A, i mam pytanie. Paawle, polecasz Kawę ZX9R.Dlaczego te kawy ZX9 są takie tanie????????? ~16 tyś zł za 2000-2001 rok? Pewnie klepane z przystanku autobusowego :icon_twisted: Za taką kasę kupuje się bardzo łądną szóstkę z tych roczników, bez przeszłości. I jak jest z wygodą na nich, bo przecież to jest stricte sportowy motocykl, to jak on sie by sprawował w użytkowaniu turystycznym??Wygoda rzecz względna, musisz się przymierzyć. Pozycja sama w sobie jest de facto nieco bardziej pochylona i sportowa niż w VFR, aczkolwiek najbardziej odprężona pośród sportów. Mi pasuje idealnie, bo np. VFR jest dla mnie zbyt "tapczanowata", a stricte sporty zbyt radykalne. Przy turystyce nieco denrwować mogą jedynie twarde siedzenia - można się przyzwyczaić lub przerobić kanapy, względnie poszukać akcesoryjnych. Poza tymjeśli chodzi o turystykę, to do dziewiątki bez najmniejszego problema można zaaplikować stelaż pod kuferki/sakwy, a i ochrona przed wiatrem bardzo dobra ;) Dziewiątka >98 roku jest świetnym sprzętem sportowo-turystycznytm, z nieco większym naciskiem na sport. Taki sprzęt do wszystkiego i niemal na bank mój kolejny motocykl, za parę lat. Temat rzekomej awaryjności przemilczę, bo jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają w nim ludzie, którzy w życiu z Kawami do czynienia nie mieli. Nieco więcej o Kawie tu: http://www.scigacz.pl/Uzywana,Kawasaki,ZX9R,1859.html Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.