wojtekcbr Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 mam pytanko czy jadąc seryjną honda cbr 600 f3 na jednym kole mozna zatrzeć silnik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Ty ile jeszcze tematów masz zamiar założyć z tym pytaniem ? Po pierwsze to w ogóle nie ten dział, po drugie użyj opcji "szukaj" i po trzecie może trochę cierpliwości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcbr Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Ty ile jeszcze tematów masz zamiar założyć z tym pytaniem ? Po pierwsze to w ogóle nie ten dział, po drugie użyj opcji "szukaj" i po trzecie może trochę cierpliwości... jeszcze 10 takich tematów załoze moze szię znajdie ktoś kto mi odpowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 powodzenia :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 jak masz mokrą miskę olejową (a chyba tak), to zdecydowanie zatarcie silnika jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolekFJ1100 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 (edytowane) Tak jak napisał M...zatarcie jest możliwe...wiem że jak goście zasuwają na gumie to przerabiają całe układy smarujące żeby w czasie jazdy na kółeczku było smarowanie..a jak oni to już robią to ja niewiem...są tez motocykle które mają już oryginalnie taką budowe która pozwala jeździć dymba bez żadnych przeszkód, a to jak jest zbudowany twój motocykl to niewiem..spytaj machanów:)Pozdro Edytowane 11 Sierpnia 2006 przez wolekFJ1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Można wiadomo jesteś wtedy prawie że w pionie a układ smarowania nie jest do tego "przystosowany"Zawodowcy(stunterzy) wstawiają przegrody do miski olejowej żeby olej się nie przemieszczał wczasie pionów. Na forum stuntpoland.com pisali że trzeba liczyć przy takiej jeździe jak oni preferuja 1 silnik na 1-2 sezony. Nie straszę cie itp bo chyba każdy ścigacz był jezdzony na 1 kole. Ale trzeba sie liczyć że przy długotrwałej jeździe na 1 kole jakies negatywne skutki się "objawią" szybsze zużycie sprzęgła(jak stzelasz z klamy itp) dlatego ja odpuściłem mam gsxra ale zwyczajnie mi go szkoda za dużo kasy w niego włożyłem. Sporadycznie od czasu do czasu według mnie możesz polatać na 1 pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 tak zatarcie jest mozliwe ale to sprawa tylko dla wybitnego motocyklisty adepci nie mają szans takie możliwości mają tylko wybitnie uzdolnieni. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 podpatrz jak maja rozwiazane smarowanie ciezkie samochody pracujace w trudnym terenie - odpowiednio uksztaltowana miska, co najmniej dwa smoki o niebanalnych konstrukcjach, pompa olejowa dwusekcyjna i inne dziwne rozwiazania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.