Pawel-SV Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 W moim umyśle co raz bardziej klaruje się wizja motocykla jakim chciałbym się poruszać w przyszłości, za 2 może 3 lata. Od sprzętu tego oczekiwałbym:1. Możliwości zapakowania siebie, pasażerki oraz kupy bagażu.2. Komfortowego podróżowania tak załadowanym sprzętem na koniec świata nawet po dziurawych drogach.3. Dużego widlastego twina4. Fabrycznej nowości5. Japońskiej konstrukcji Biorąc pod uwagę wszelkie za i przeciw oraz powyższe, wnioskuję iż cechy te posiadają 2 motocykle:1. Honda XL 1000 V Varadero2. Suzuki DL 1000 V Storm Zastanawiam się jednak, ponieważ na SV'ce nauczyłem się ostro winklować i bardzo to lubię, jak takie kredensy dają radę podczas naprawdę głębokiego winklowania np. na krętych górskich drogach gdzie w dodatku nawierzchnia pozostawia sporo do życzenia. Przerażają mnie trochę te cienutkie oponki z przodu 110/80, tył 150/80, no i wiadomo że to gumy bardziej pod turystykę takie "uterenowione" więc i z przyczepnością napewno gorzej niż w sportach. Czy da się bez obaw mocno pochylać w zakrętach, czy też motocykle te wymagają łagodniejszego traktowania bo ryzyko gleby pojawia się dużo wcześniej niż w sportach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Mój motocykl jest bez wątpienia dużym i ciężkim endurakiem. Muszę stwierdzić, że na asfalcie winkle można pokonywać naprawdę szybko i w głębokim wychyleniu. Jednak cała frajda, to winklowanie na szutrach z uślizgiem. Tego na SV-ce raczej ne doświadczałeś :PPozdrawiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Da się dobrze winklować. Na pewno nie tak jak na supersportach, ale przeciętne szosówki nie uciekną ani viaderku, ani vstromowi.Vstrom akurat wymaga trochę 'wjeżdżenia', bo ma taki problem, że przy pewnym stopniu pochylenia zaczyna 'spadać', jakby się chciał przewrócić. Podobno zmiana opon na jakieś przyzwoite sporo pomaga (na wiosnę założę nowe gumy, to będę miał własne doświadczenia w tej materii). Głównie ten problem występuje jednak na ciasnych agrafkach - na długich winklach jest ok.Vstroma 1000 bardzo często widuje się w towarzystwie sportowo-turystycznych maszyn jak np. duża CBRka, FJR, ZZR, VFR. Oglądałem kilka filmików w sieci, na których duży sztormiak jechał po winklach równo za CBR1100, której kierowca leciał większość czasu na kolanie.Viaderko widywałem w Alpach w takich złożeniach, że wyglądało to wręcz nienaturalnie :P Tu jest filmik z luzacką przejażdżką. Kilka złożeń jest jednak ok.http://www.youtube.com/w/?v=plRctH9hQks A tu trochę więcej. Pliczki dość duże, jeszcze ich nie oglądałem.http://www.seronja.com/vstrom/ Jak znajdę gdzieś te najbardziej hardcore'owe to podrzucę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszczu Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 http://img291.imageshack.us/img291/5295/su...cs465033js3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 zastanow sie moze tez nad KTM 950 adventure. Adamus z forum dymal tym wszystkich bez wyjatku na torze poznan. oponki mial pirelli scorpion - dawaly rade raczej.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 A ile wytrzymują opony przewidziane przez fabrykę? ile przód a ile tył? Jakiej marki są to gumy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 A ile wytrzymują opony przewidziane przez fabrykę? ile przód a ile tył? Jakiej marki są to gumy?Vstrom ma Bridgestone Trailwings. Na Polskich asfaltach daje radę ponad 20tys km zrobić.Tyle że to są raczej niezbyt dobre opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Werfix Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Vstrom akurat wymaga trochę 'wjeżdżenia', bo ma taki problem, że przy pewnym stopniu pochylenia zaczyna 'spadać', jakby się chciał przewrócić. Podobno zmiana opon na jakieś przyzwoite sporo pomaga (na wiosnę założę nowe gumy, to będę miał własne doświadczenia w tej materii). Głównie ten problem występuje jednak na ciasnych agrafkach - na długich winklach jest ok. Cosmo, jakie oponki planujesz założyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Zależnie od tego, które z planowanych wypadów będę zamierzał zrealizować, będą to albo TKC80 lub T63, albo w opcji bardziej szosowej Micheliny Annakee. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Ktm japoński nie jest ale pozostałe warunki spełnia w 100%. Mogę powiedzieć, ze jazda po winklach na normalnych drogach przychodzi z większą łatwością i sprawia więcej frajdy niż na typowych sportach. Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Ja jak ostatnio ganiałem trochę po ulicach miasta na zakręcie skrzyżowania więcej jak troszkę odwinąłem gazu :icon_razz: motocykl był w pochyleniu tylne koło trafiło na namalowany na asfalcie pas dla pieszych normalnie czułem uślizg tylnego koła dobrze, że gleby nie miałem. Trochę śmieszna sytuacja ale mogłem mieć przez to wywrotkę na winklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.