Gość Occult Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 (edytowane) Obiecanki cacanki... Kiedyś obiecałem zdjęcia swojej WFM. http://img162.imageshack.us/my.php?image=dsc01954gc1.jpghttp://img248.imageshack.us/my.php?image=dsc01960yd4.jpghttp://img266.imageshack.us/my.php?image=dsc01957si6.jpghttp://img369.imageshack.us/my.php?image=dsc01958mk3.jpg Teraz pytanie. Czy ma ktoś z was schemat instalacji do WFM 1960 rok? Szukam w necie i nie moge nic ciekawego znaleźć. Dodam, że mam stacyjkę starego typy (jeszcze na bakielitowej płytce). Juz znalazłem. W razie czego jest to taka sama instalacja jak w WSK M06Z http://arecki113.republika.pl/schematy/wskm06z.JPG Edytowane 24 Czerwca 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) Instalacja jest już zrobiona. Podłaczyłem ją według schematu, który załączyłem wyżej. W razie czego to ostrzegam, że kabelki z przełącznika do stacyjki i stacyjki do światła trzeba podłaczyć odwrotnie. W innym przypadku po włączeniu silnika będzie się ciągle świeciło tylnie światło. Koszt kabli koszulek itp to ok 20 PLN. Naprawdę warto to zrobić samemu. Wszystko świeci, a co lepsze trąbi! Obawiałem się, że ten klakson mógł juz nie działać, ale zagadał :) Szprychy zakupiłem na allegro, koła już są w kupie. Pozostaje centrowanie, kupno opon, dętek...WFM będzie stała niedługo na kołach :evil: Edytowane 4 Lipca 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 A moja jeszcze wyglada takhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f0cfe809a7cd36a.htmlale ma licznik w ramiehttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/500decb426027547.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) ale ma licznik w ramie No moja też ma, ale liczniaka w ramie jeszcze nie ma ;) Nie wiem kto robił schemat tej instalacji do WSK, ale podłączenie światła głównego wygląda trochę inaczej. Poprawiłem schamat i wydaje mi się, że po podłączeniu tego w taki sposób wszystko będzie działało jak należy. http://img387.imageshack.us/my.php?image=00000001ij9.jpg Edytowane 5 Lipca 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) A to moja -W-F-M-ka z roku 1966, czyli z końca produkcji (styczeń-marzec). Motor stał 10, lub wiecej, lat po chmurką oparty o chate u jakiegoś dziadka. Jednym słowem uratowałem ją przed złomawaniem. Był to pierwszy motor, który wyremontowałem własnoręcznie w wieku 16-17lat. Następnie z trudem zarejestowałem ją i zrobiłem prawko aby legalnie jeździć. Obecnie zdominowana przez Junaka :buttrock: i stoi spokojnie w garażu. http://img58.imageshack.us/my.php?image=img0472oc9.jpg http://img217.imageshack.us/my.php?image=img0473ii1.jpgMam jeszcze 2 inne -W-F-M-ki. Jedna z 1956roku, która jest obecnie w ciągłym remoncie. I jest to motor od nowosci w rodzinie po moim dziadku. Druga natomiast WFMka stoi sobie w innym garażu i czeka na lepsze czasy. Edytowane 5 Lipca 2007 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 sliczna , jak zrobiłes szparunki? słuchajcie mam dwa silniki z WFM, jeden ma na boku napis WFM ma 3 wyjscia pradowe na prawym boku (dziury z kablami) a drugi ma plastikowe korki wleu oleju, i zamiast dziur na kable ma srubki bardzo kulturalne, i napis dezamet czy to jest od WSK czy jeszcze opd WFM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Szparunki sam robiłem i są naklejane do składjąc motor kilka lat temu jeszcze malowane nie były tak popularne. W drugiej -W-F-M-ce są już malowane tak jak w oryginale :smile: . Z tego co piszesz to ten drugi silnik jest od WSKi. W WFMkach nie występowały dekle z napisem PREDOM-DEZAMET ani plastikowe wlewy oleju. Zawsze były aluminowe. Jeszcze jedną odróżniającą cechą silnik WSK nowego typu od WFMKi jest to, że w WSKce numery silnika są bite pod cylinderm od strony sprzegła natomiast w WFMce na prawyk karterze koło zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 a to mam silnik WFM i WSK:-)ciekawe dwa motory a te same silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Jak z tatą i bratem skończymy tę WFMke stojącą w garażu :icon_biggrin: to wkleje zdjęcia. Wczoraj odbyły się jazdy próbne, złożona, pięknie jeździ jedynie potrzeba jej drobnych poprawek lakierniczych, gdyż pan lakiernik się nie postarał :biggrin:. To ten sam model co ma GaCek - M06 z 66'. Dziadek jeździł nią do pracy jeszcze w latach 70. i jakoś tak zastała się u wujka na wsi w stodole ładnych pare lat, aż przyszła na nią pora. Pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 (edytowane) Dobra, Koła złożone i wsadzone w motocykl. W sobotę rozłożyłem silnik. Remont silnika ograniczy się do szlifu cylindra, wymianiy łańcuszka sprzęgłowego i tarcz. Do polerki idą dekle. Chciałbym pochromować jeszcze szpilki - będzie to na pewno fajnie wyglądało przy czarnym cylindrze. Moja WFM wygląda teraz tak... http://img115.imageshack.us/my.php?image=dsc02390nl8.jpghttp://img505.imageshack.us/my.php?image=dsc02394ds2.jpghttp://img122.imageshack.us/my.php?image=dsc02395ix2.jpghttp://img254.imageshack.us/my.php?image=dsc02382gy3.jpg Edytowane 23 Lipca 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 No ładna sztuka :crossy: .Jeszcze silniczek i będzie ok. A jak mam aktualne zdjecia mojej WFMki tej którą remontuje ale nie pokarze :icon_mrgreen: Jeszcze nie jest skończona więc niema co pokazywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doctor19 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Hej! Ja mam wfm z 1958. Na razie sie dobrze mi spisuje. Co prawda jakies problemy ze sprzeglem od nie dawna mam ale to sie rozwiarze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Taką to tylko postawić w pokoju i wlepiać oczy w nia :).Piekna WFM...gratuluje. Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WFM_PL Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Piękna WFM-ka :P Moja jest z 65r, oczywiście w proszku teraz. Czeka na części, lakier i chromy. Mam nadzieję że pod koniec sierpnia będzie pomalowana :D ps. pisałem do ciebie Occult na gg, jak coś to daj znać. Potrzebuję też kupić miseczki wahacza, jeśli ktoś ma to niech napisze, bardzo proszę, oby nie pogięte :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Eh... ja to się mam :banghead: Nawet takie elementy jak ślimak do prędkościomierza składałem z dwóch :) Miałem oryginalny(zatarty) oraz nowy od WSK. Wszystko było by ekstra tylko, że WSK miała większą średnicę ośki :D W zasadzie stary skazałem na śmierć, ale w pewnym momencie spróbowałem go rozebrać i się udało. Wszystko wyczyszczone, nasamrowane i chodzi jak nowy :) Do pełni szczęścia - zrobiłem z niego prawie świecące cudo :banghead: Dzisiaj odbieram wszystkie linki. Wszystko dorabiane na podstawie oryginalnych, które posiadałem. W przyszłym tygodniu rozpoławiam silnik. Wał idzie do regeneracji, cylinder do szlifu. Cały silnik wraz gaźnikiem zostanie wyszkiełkowany, dekle wypolerowane.Tak naprawde zostaje mi remont silnika, zakup tłumika i renowacja kanapy. Kto wie, może WFM wyjedzie jeszcze na jazdy testowe w tym roku? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.