Skocz do zawartości

WFM M06 1960r.


pioter_gpz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

ja mam wfm i taki sam przód w wsk m06l rozmawiałem już z paroma specami i ich zdaniem dobrym rozwiązanie jest ... bakielit ponieważ jest bardzo twardy i do tego tani! Miał ktoś może styczność z taką renowacją??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Długo to trwało, ale wreszcie odebrałem swoje chromy.

Motocykl przypomiona już motocykl... Powiem wam szczerze, że WFM jest piękna.

 

http://img291.imageshack.us/my.php?image=20070526005bs0.jpg

 

Przepraszam za jakość zdjęcia. Dzisiaj wieczorem będzie lepsze.

Edytowane przez Occult
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Occult , tzn jesli chcesz jakies czesci to najlepiej przejechac siedo znajomych na wioske zeby sie popytali sasiadow czy cos, dawniej kazdy rolnik mial przeciez wsk i pelno czesci do niej, u mojego to wchodzisz do warsztatu i wybierasz w czesciach:P:P i o tyle lepiej kupowac u takich osob bo nie buylisz kosmicznych cen, za dyche mozesz se caly silnik poskladac heh, taka jest moja rada ale nie wiem jak u Ciebie z dostepem do jakiejs takiej wiochy, pozdro;) w tym tygodniu moja WSK reaktywuje :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo to trwało, ale wreszcie odebrałem swoje chromy.

Motocykl przypomiona już motocykl... Powiem wam szczerze, że WFM jest piękna.

 

http://img291.imageshack.us/my.php?image=20070526005bs0.jpg

 

Przepraszam za jakość zdjęcia. Dzisiaj wieczorem będzie lepsze.

 

Pieknie, a moja Fumka niestetny zostala sprzedana. Ale jeszcze wiem gdzie stoi jeden ladny model S34 :wink: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Occult , tzn jesli chcesz jakies czesci to najlepiej przejechac siedo znajomych na wioske zeby sie popytali sasiadow czy cos, dawniej kazdy rolnik mial przeciez wsk i pelno czesci do niej, u mojego to wchodzisz do warsztatu i wybierasz w czesciach:P:P i o tyle lepiej kupowac u takich osob bo nie buylisz kosmicznych cen, za dyche mozesz se caly silnik poskladac heh, taka jest moja rada ale nie wiem jak u Ciebie z dostepem do jakiejs takiej wiochy, pozdro;) w tym tygodniu moja WSK reaktywuje

 

Raczej nic mi już nie brakuje, w każdym razie dzięki za pomysł :)

 

Co dalej...

Felgi i bębny sa pomalowane. Muszę kupić szprychy, łozyska, dętki, opony. Mam nadzieję, że wszystko będzie gotowe za jakiś czas... :)

Teraz myślę nad elektryką i się zastanawiam czy kupić gotową instalację czy robić ją samemu. Na wstepie muszę powiedzieć, że moja oryginalna instalacja zaignęła w akcji :) i w razie czego będę się wzorował na schemacie. Jakie macie doświadczenia z gotowymi instalacjami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ladnie to z tymi chromami bedzie wygladac, az szkoda jezdzic bedzie, ewentualnie w niedziele po kosciele:D weterany sa poprostu nie do pobicia :D pozdro;)

 

hmm Occult co do gotowych instalcji to jest roznie, tak jak ze wszystkim co kupjesz teraz do weteranow, nieraz dadza poplatane kable itd, uwazam ze jesli masz pojecie jak to sie robi to warto poswiecic trocjhe czasu i samemu ją zrobic, no i jaka satysfakcja bedzie xD pozdro

 

i serio jak czego brakuje do tego typu maszyny to wal na wioske i napewno cos znajdzeisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do gotowych instalacji to śmiać się chce te co są na allegro to wstyd. Przecież to tylko pięć przewodów na krzyż pocynowane końcówki w koszulkach a brak nawet wsuwek!!! Czyli co niektórzy idą po najmniejszej lini oporu a jak się cenią hohoho. Ja radzę samemu wszystko zrobić w końcu przy lutowaniu trzeba pamiętać tylko by używać dużo kalafonii bo wtedy lut będzie błyszczący a nadmiar kalafonii można zmyć rozpuszczalnikiem. Sam za jakiś czas będę robił instalację do wsk m06l a one są podobne jak w wfm więc jak na mój gust instalacje są banalne. Jednym ulepszeniem które zastosuję będzie dioda prostownicza i mostek Gretz'a bo wtedy będzie lepsze i na pewno będzie :icon_rolleyes: ładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do instalacji to ostatnio rozmawiałem ze znajomym elektronikiem i powiedział że lepiej zastosowac diody prostownicze bo mają większą wytrzymałość od mostka Gretz'a trzeba wtedy cztery takie diody. Acha i jak diody to nie montuje się mostka i w drugą mańkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach 125 mostek Gretza jest całkowicie zbędny. Wystraczy zastosować diodę prostowniczą, która bedzie prostować jedną połówkę prądu. Zrobiłem tak u siebie i poradziem kilku ludziom, każdy jest zadowolony, jest ładowanie odpowiednie.

 

Ważna rzeczą jest też sprawna cewka ładowania.

Edytowane przez Lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...