granat Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Dzieki, teraz kapuje:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 witam ja mam wfm i taki sam przód w wsk m06l rozmawiałem już z paroma specami i ich zdaniem dobrym rozwiązanie jest ... bakielit ponieważ jest bardzo twardy i do tego tani! Miał ktoś może styczność z taką renowacją?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Witam, Tak wygląda moja M06 po lakierze. Jak Wam się podoba ?? :icon_mrgreen: http://profile.imageshack.us/user/pcelej/images Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 brawo :clap: ciekawie sie zapowiada, skladaj Fumke skladaj i pokazuj foty :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 (edytowane) Długo to trwało, ale wreszcie odebrałem swoje chromy.Motocykl przypomiona już motocykl... Powiem wam szczerze, że WFM jest piękna. http://img291.imageshack.us/my.php?image=20070526005bs0.jpg Przepraszam za jakość zdjęcia. Dzisiaj wieczorem będzie lepsze. Edytowane 28 Maja 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam153 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Occult , tzn jesli chcesz jakies czesci to najlepiej przejechac siedo znajomych na wioske zeby sie popytali sasiadow czy cos, dawniej kazdy rolnik mial przeciez wsk i pelno czesci do niej, u mojego to wchodzisz do warsztatu i wybierasz w czesciach:P:P i o tyle lepiej kupowac u takich osob bo nie buylisz kosmicznych cen, za dyche mozesz se caly silnik poskladac heh, taka jest moja rada ale nie wiem jak u Ciebie z dostepem do jakiejs takiej wiochy, pozdro;) w tym tygodniu moja WSK reaktywuje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Długo to trwało, ale wreszcie odebrałem swoje chromy.Motocykl przypomiona już motocykl... Powiem wam szczerze, że WFM jest piękna. http://img291.imageshack.us/my.php?image=20070526005bs0.jpg Przepraszam za jakość zdjęcia. Dzisiaj wieczorem będzie lepsze. Pieknie, a moja Fumka niestetny zostala sprzedana. Ale jeszcze wiem gdzie stoi jeden ladny model S34 :wink: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 (edytowane) No faktycznie ładna sztuka będzie. :) Ja swoja robie i robie a konca nie widać :buttrock: . Może na tych wakacjach wyjedzie z garażu. Edytowane 30 Maja 2007 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Occult , tzn jesli chcesz jakies czesci to najlepiej przejechac siedo znajomych na wioske zeby sie popytali sasiadow czy cos, dawniej kazdy rolnik mial przeciez wsk i pelno czesci do niej, u mojego to wchodzisz do warsztatu i wybierasz w czesciach:P:P i o tyle lepiej kupowac u takich osob bo nie buylisz kosmicznych cen, za dyche mozesz se caly silnik poskladac heh, taka jest moja rada ale nie wiem jak u Ciebie z dostepem do jakiejs takiej wiochy, pozdro;) w tym tygodniu moja WSK reaktywuje Raczej nic mi już nie brakuje, w każdym razie dzięki za pomysł :) Co dalej...Felgi i bębny sa pomalowane. Muszę kupić szprychy, łozyska, dętki, opony. Mam nadzieję, że wszystko będzie gotowe za jakiś czas... :) Teraz myślę nad elektryką i się zastanawiam czy kupić gotową instalację czy robić ją samemu. Na wstepie muszę powiedzieć, że moja oryginalna instalacja zaignęła w akcji :) i w razie czego będę się wzorował na schemacie. Jakie macie doświadczenia z gotowymi instalacjami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam153 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 hmm ladnie to z tymi chromami bedzie wygladac, az szkoda jezdzic bedzie, ewentualnie w niedziele po kosciele:D weterany sa poprostu nie do pobicia :D pozdro;) hmm Occult co do gotowych instalcji to jest roznie, tak jak ze wszystkim co kupjesz teraz do weteranow, nieraz dadza poplatane kable itd, uwazam ze jesli masz pojecie jak to sie robi to warto poswiecic trocjhe czasu i samemu ją zrobic, no i jaka satysfakcja bedzie xD pozdro i serio jak czego brakuje do tego typu maszyny to wal na wioske i napewno cos znajdzeisz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 co do gotowych instalacji to śmiać się chce te co są na allegro to wstyd. Przecież to tylko pięć przewodów na krzyż pocynowane końcówki w koszulkach a brak nawet wsuwek!!! Czyli co niektórzy idą po najmniejszej lini oporu a jak się cenią hohoho. Ja radzę samemu wszystko zrobić w końcu przy lutowaniu trzeba pamiętać tylko by używać dużo kalafonii bo wtedy lut będzie błyszczący a nadmiar kalafonii można zmyć rozpuszczalnikiem. Sam za jakiś czas będę robił instalację do wsk m06l a one są podobne jak w wfm więc jak na mój gust instalacje są banalne. Jednym ulepszeniem które zastosuję będzie dioda prostownicza i mostek Gretz'a bo wtedy będzie lepsze i na pewno będzie :icon_rolleyes: ładowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 W takim razie zrobię ją sam. Nie będzie to jakiś duży problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam153 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 i dobrze, czasem lepiej samemu cos zrobic i miec pewnosc co do tego a kupne to ech, fakt nieraz sie trafi ale to tez kosmiczne pieniadze dajesz, pozdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 co do instalacji to ostatnio rozmawiałem ze znajomym elektronikiem i powiedział że lepiej zastosowac diody prostownicze bo mają większą wytrzymałość od mostka Gretz'a trzeba wtedy cztery takie diody. Acha i jak diody to nie montuje się mostka i w drugą mańkę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 (edytowane) W silnikach 125 mostek Gretza jest całkowicie zbędny. Wystraczy zastosować diodę prostowniczą, która bedzie prostować jedną połówkę prądu. Zrobiłem tak u siebie i poradziem kilku ludziom, każdy jest zadowolony, jest ładowanie odpowiednie. Ważna rzeczą jest też sprawna cewka ładowania. Edytowane 6 Czerwca 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.