Skocz do zawartości

Smok

Forumowicze
  • Postów

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Smok

  • Urodziny 03/18/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    k. Zamość

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    smok

Osiągnięcia Smok

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. tak to może być przyczyna symeringu ja miałem tak w wsk symering był nie szczelny (ze starości) i gdy silnik się rozgrzał to waliło tamtędy olejem aż miło wtedy zawala ci na cały zapłon i przerywacz aż lepi się od oleju i nie działa jak należy. Jeśli masz "lepki" przerywacz (miejsce styków) to wina symeringu lub źle uszczelinionego dekla. A abstrachując mogłeś przesadzić z nasmarowaniem języczka filcowego zbyt dużą ilością oleju i też miałbyś lipę.
  2. Smok

    WFM M06 1960r.

    co do instalacji to ostatnio rozmawiałem ze znajomym elektronikiem i powiedział że lepiej zastosowac diody prostownicze bo mają większą wytrzymałość od mostka Gretz'a trzeba wtedy cztery takie diody. Acha i jak diody to nie montuje się mostka i w drugą mańkę :)
  3. Smok

    WFM M06 1960r.

    co do gotowych instalacji to śmiać się chce te co są na allegro to wstyd. Przecież to tylko pięć przewodów na krzyż pocynowane końcówki w koszulkach a brak nawet wsuwek!!! Czyli co niektórzy idą po najmniejszej lini oporu a jak się cenią hohoho. Ja radzę samemu wszystko zrobić w końcu przy lutowaniu trzeba pamiętać tylko by używać dużo kalafonii bo wtedy lut będzie błyszczący a nadmiar kalafonii można zmyć rozpuszczalnikiem. Sam za jakiś czas będę robił instalację do wsk m06l a one są podobne jak w wfm więc jak na mój gust instalacje są banalne. Jednym ulepszeniem które zastosuję będzie dioda prostownicza i mostek Gretz'a bo wtedy będzie lepsze i na pewno będzie :icon_rolleyes: ładowanie.
  4. ja jeszcze nie testowałem ale podobno koce pożarnicze można użyć do uszczelniania bo one wytrzymują duże temperatury ale to tylko taka idea proszę nie jechać po mnie ja tylko słyszałem że tak można :icon_evil:
  5. To jest ślepa dyskusja ponieważ wg mnie mało dotarło nominałów do naszych czasów. Te rzeczy co ja mam to też można by bajki pisać :smile: ale nie o to chodzi. Kolega mówił mi o tych cylindrach że można było więcej zrobić szlifów niż cztery i wspomniał o tych 175ccm ale skoro mówisz że nie to może i nie. (Wiem że pojemność zależy od średnicy tłoka i skoku tłoka). Z drugiej strony do shl m11 obecnie można kupić tłoki na 5,6,7 i chyba 8 szlif !!! Tyle że to wszystko lipa bo produkcji rzemieślniczej. ALE jakiś czas temu dowiedziałem się z kolegą który składał zamówienie na tłok do silnika sahsa że jeśli dostarczy się materiał tj stare tłoki to mogą wykonać z nich jakiś inny nowy tłok więc może jest nadzieja na porządne tłoki i "nieskończoność" szlifów w shl m11 :smile: Co do ceny takiego tłoka to dokładnie nie pamiętam ale oscylowało to w granicach 300zł. Tyle że to był tłok do sahsa a jest on cholernie nie typowy.
  6. no i te cylindry mają to do siebie że ich tuleja jest strasznie gruba więc często przerabiano tzn. robiono szlif na 175 ccm. Więc błąd aż tak duży to nie jest wg mnie jeśli określi się je jako 175 bo do naszych czasów zapewne orginalnych 125 zachowało się niewiele mam na myśli nominały.
  7. ja oglądałem kilka razy film "ghost rider" naprawdę spoko film jeśli chodzi o motocykle. A w "samych swoich" wyparzyłem shl m11 jak stoi sobie pod płotem - to pierwsza część sagi.
  8. Co do wycieków oleju to też mam problemy choć między karterami NIC nie cieknie ani się nie sączy to olej zapierdziela wałkiem zmiany biegów a startera mimo że jest tam 2x oringi. A i jeszcze wałkiem zdawczym coś niecoś sączy ale tego się nie da uniknąć bo jest tam popychacz i po troszeczku olej "wychodzi" ze skrzynki. CO do rad to czerwony silikon i samemu zrobić uszczelki. W rolniczych trzeba popytać o materiał do robienia uszczelek do ciągników gość chciał coś koło 12zł za arkusz a3 ale nie kupiłem bo ileż można kupować :clap: w mądrej gazecie: "automobiliście" czytałem że uszczelkę należy nasączyć w lakierze żeby się nie sączyło przez nią ale tego sposobu nie próbowałem. A jeszcze jak skręcasz to można dać sylikon pod łby śrub tylko trzeba pamiętać żeby to dokładnie odtłuscić rozpuszczalnikiem - potrzeba kilka szmat bo jak użyjesz jedenej do odtłuszczania to gówno nie robota. Ja jeszcze papierkiem ściernym spasowałem sobie kartery i dekle znaczy się wyrównałem. No to chyba tyle moich wypocin :icon_mrgreen: Pozdrawiam i życzę szczelnego silnika !
  9. witam ja jeszcze chcę się wytłumaczyć bo rozmawiałem z poll'em i doszedłem po medytacjach do wniosku że to wina NOWYCH pierścieni bo są jeszcze nie dotarte. Przypomniałem sobie jak w mojej wsk tez był ten problem w sumie jak odpaliłem ją po remoncie to mało zawału nie dostałem tak dzwoniło ale potem jej przeszło wiem że to na 99% wina pierścieni bo brat cioteczny w swojej shl m11 też tak miał. Dopiero po dwuch sezonach wysiadła tulejka na głóce korbowodu ale to wina samej tulejki bo była wykonana z gównianego materiału dlatego apeluję żeby tą część tj. tulejkę wyszukać jak najlepszą tj. najtwardzszą. Pozdrawiam wszystkich zmotórzonych :buttrock:
  10. weź obejmij rękami cylinder jak chodzi jeśli dalej słychać dzwonienie to trzeba go wyciszyć nabijając kawałki paska klinowego pomiędzy żeberka. Ale może być też wina tulejki n korbowodzie i w żadnym wypadku nie kupuj u żyda tylko gdzieś w hydraulicznym (na szczebrzeskiej jest hurtownia) !!
  11. na pierwszy ogień idzie schemat: http://bensbmw-r25-3.freeservers.com/TIM%2...on%20module.htm Bo w ogóle planuję zrobić różne wersje i po kolei potestować myślę że gdzieś w czerwcu opublikuję wyniki moich doświdczeń :icon_razz: DEAD masz może pełną wersję programu do rysowania schematu płytki?? Jeśli tak to prosiłbym na [email protected] bo na razie wszystko robię za pomocą kartki i ołówka :icon_razz:
  12. tak ale ja mam instalację w swoich motorkach i wiatropędach na 6V a nie na 12V!!!! Czy "Elektroniczny moduł zapłonowy" będzie działął na instalacji 6V??
  13. witam Ostatnio na allegro modne stały się modóły do zabytków zwiększające iskrę i polepszające elastyczność silnika. Proszę mi nie wjeżdżać na tyłek że nie należy przerabiać bo jak jeżdżę simsonem s51 to coś czuję że potrzebuję tego ustrojstwa. I teraz pytanie do Was: czy moze ktoś ma coś podobnego i zechciałby się wypowiedzieć? czy może ktoś ma DOKŁADNY schemat tego ustrojstwa DZIAŁAJĄCEGO bo chciałbym coś takiego zrobić ale nie mam schematu z odpowiednimi wartościami części elektrycznych. Jeśli nikt nie będzie w stanie pomóc to kupię takie cuś i rozbiorę wtedy się podzielę schematami ale skoro ktoś miałby już teraz takie cuś to po co przepłacać :( ?? :(
  14. Witam Oto wspomniany artykuł z młodego technika dużo może nia ma ale za to treściwie i na temat :( http://rapidshare.com/files/23253473/rdza.rar.html jak ściągać z rapidshare to chyba każdy wie?? klikamy we free na dole strony i czekamy potem ściągamy :(
  15. przepraszam ale tą pryczepkę wykonano od podstaw czy tylko wyremontowano?? przepraszam ale tą pryczepkę wykonano od podstaw czy tylko wyremontowano??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...