granat Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Za daleko do Ciebie granacie i rzeczywiscie "troche" ja ogolociles, nawet bardzo :) głowica od Fumki nie OSY.No własnie niebardzo, wczesniejsze miały taka łezke jak ta http://www.wfm.hoffman.auto.pl/images/WFM%...mpy%20kopia.jpghttp://www.polskiemotocykle.mik.pl/gal_wfm.../wfm-m06-02.jpga M06 w wersji pózniejszej miały takie głowice http://www.allegro.pl/item318352636_silnik...ukcji_1963.html a ta jest w ogóle od czapy, bo nie pasuje ani do starszego silnika ani do nowszego, znaczy pasuje ale nie wygladowo, wiec co to? A tak własciwie to zabrałem tylko oski i boczna kape-osłone łancucha:-)wiecej nie było, ale za 400 to chyba moze byc nie?:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 (edytowane) Granat Twoja Fumka jest z 62r wiec glowica jaka w niej siedzi jest oryginalna, cylinder za to z WSK-i pod gaznik GM20. Glowica o jakiej mowisz byla montowana w pierwszych WFM jak i WSK pod cilinder pod gaznik GM16, ale do ktorego roku dokladnie nie pamietam. a M06 w wersji pózniejszej miały takie głowice http://www.allegro.pl/item318352636_silnik...ukcji_1963.htmla ta jest w ogóle od czapy, bo nie pasuje ani do starszego silnika ani do nowszego, znaczy pasuje ale nie wygladowo, wiec co to? A to jest Silnik S34. http://www.wfm.hoffman.auto.pl/images/WFM%...mpy%20kopia.jpg W tej Fumce glowica tez powinna byc taka jak w Twojej Granat. Edytowane 1 Marca 2008 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 W WFMkach ze standardowym silnikiem S01 w ciagu całej produkcji wystepowały 3 rodzaje głowic. Od 55r. do 57r. wystepowaly skaśne głowce z cylindrem pod gaźnik G16. Od 58r do 63-4r głowice wysokie takie jak ma granat w swojej wfmce oraz cylindry z gaźnikiem G20. Dd roku 64 do końca produkcji montowano głowce oraz cylindy od WSKi jak również pare innych detali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 A teraz cytat z org, instrukcji obsługi rocznik 57 ..."motocykl M06 w wersji najnowszej posiada szybkosciomierz wraz z licznikiem km....." czyzby wczesniejsze wersje nie miały bebenka???ma ktos takie foto z tym starym licznikiem???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 A teraz cytat z org, instrukcji obsługi rocznik 57 ..."motocykl M06 w wersji najnowszej posiada szybkosciomierz wraz z licznikiem km....." czyzby wczesniejsze wersje nie miały bebenka???ma ktos takie foto z tym starym licznikiem???? Pierwsze WFM nie miały licznika i elektrycznego klaksonu. Od 57 roku czy 58 roku motocykle dostały licznik, klakson, akumulator oraz inną lampkę z tyłu. Wydaje mi się, że moja WFM będzie dobrym przykładem "nowej wersji". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Pierwsze WFM nie miały licznika i elektrycznego klaksonu. Od 57 roku czy 58 roku motocykle dostały licznik, klakson, akumulator oraz inną lampkę z tyłu. Wydaje mi się, że moja WFM będzie dobrym przykładem "nowej wersji". Ja mam wsk z 1958 r silnik so1 świeca wkręcana pod skosem, licznik w widełkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.