JAKI Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Witam, moze nie tyle co dziwny ale problem jak kazdy inny... Duzo czytałem na forum o odpowietrzaniu ale niestety nic mi nie pomogło:( sprawa wyglada tak jakis tam opór na klamce jest ale bez problemu docisne ja do konca, zaciski łapia za tarcze ale zbyt słabo... wszytko tak jak przy zapowietrzonym układzie. A z odpowietrzaniem jest ciezko, tzn. pompomuje pompuje odkrecam i czasem tam sporadycznie jakis bombelek pójdzie:( jest to układ hamulcowy w przednim zawieszeniu z kawasaki KZ 400, gdzie sa dwa zaciski. Zaciski dokupiłem z innego modelu kawasaki i z lewej strony mam zacisk z przednieg zawieszenia a z prawej zacisk tylniego hamulca i rózni sie to tym ze w tym z prawej strony odpowietrznik jest na dole:/ co stanowi problem dla babelkó które ida do góry. Zacisk wykreciłemi i trzymajac go wrece z wsadzonym miedzy klocki kawałkiem płytki stalowej, próbowłame odpowietrzac, bez rezultatów:/ jedyne co mi chodzi po głowie czego mółbym jeszcze spróbowac to za pomoca strzykawki podac płyn hamulcowy od dołu, tylko od którego zacisku zaczac? Prosze o pomoc w tej sprawie... POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Sprawdz srednice pompy hamulcowej, jak jest do ukladu z jednym zaciskiem a ty zalozyles dwa, to nigdy sie nie odpowietrzy. Srednica pompy jest nadlewem na jej stronie wewnetrznej zwroconej w strone kierownicy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 pompa jest orginalna na dwa zaciski ale na wszelkie wypadek sprawdze to jeszcze. mógłbys dokładnei wytłumaczyc co dokładnie tam ma byc napisane i gdzie? i jaka srednica jest dla pompy pod dwa zaciski? POZDRAWIAM Sprawdz srednice pompy hamulcowej, jak jest do ukladu z jednym zaciskiem a ty zalozyles dwa, to nigdy sie nie odpowietrzy. Srednica pompy jest nadlewem na jej stronie wewnetrznej zwroconej w strone kierownicy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Czasami zdaża się że podczas odpowietrzania hamulca potrafi sie oring na tłoczku w pompce zerwać lub pęknąć. Sam tego kiedys doświadczyłem. Nie mogłem za cholere odpowietrzyć hamulca.Sprawa wyglądała identycznie jak u Ciebie. Pompowałem i nic. Cały czas miałem wrażenie , że jest zapowietrzone.Pobaw się jeszcze ale jak nie pomorze to sprawdź oring na tłoczkuPOZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 to znaczy ze mósiałbym pompke rozebrac i to tam powinno sie wyjasnic? na dniach spróbuje odpowietrzyc to na jednym zacisku, a jak sie nie uda to bede próbował płyn hamulocwy dołem zapuscic. POZDRAWIAM jedyny nr jaki znalałzem na pompmce to 14 :| ale co to znaczy to juz nie wiem, na zacisku znalazłem oznaczenie 11/16. próbowałem na jednym zacisku i nic z tego... dopiero jak wykeciłem wszystko i pompke połaczyłem z jednym zaciskiem bezposrednio przy uzyciu jednego krótkiego przewodu to (bo normalnie mam jeszcze rozdzielacz na dwa zaciski) to udało sie odpowietrzyc do tego stopnia ze czuc opór na klamce.... Czy mógłby mi ktos cos dopowiedziec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Witka.Jaka jest data produkcji Twoich przewodów hamulcowych i czy są w oplocie stalowym? Znajomy niedawno wymienił płyn hamulcowy, przewody ma starsze niż 5 lat (bez oplotu) i mimo prawidłowego odpowietrzenia hamulec jest miękki. Przewód nie wytrzymuje i siła idzie na jego rozepchnięcie zamiast na zaciski.Pozdrawiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiZel Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 jou,sprobuj wysunac tloczki do samej granicy. jak juz wyjda - wcisnij wszystkie spowrotem (oczywiscie przy otwartym zbiorniczku z hydrolem. mi sie przydarzylo tak, ze babelek powietrza zrobil sie w miejscu tloczyska na pompce i za wuja nie chcialo puscic. jak cofnalem tloczki - to babelek cofnal sie do zbiorniczka i ulecial do Krainy Wiecznych Odpowietrzań :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.