Skocz do zawartości

MOJA HONDA ZACZEŁA KAPCIC I BRAC OLEJ


MistrzuAKP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.W zeszłym roku sprowadziłem sobie HONDE XLR 125R(4sów)z zGRANICY.Niestety nie byla ona sprawna bo stała z lekko odkrecona swieca i tłok w cylindrze chwycił.To nic zaniosłem do mechanika zeby liznoł ten cylinderek,kupiłem nowe pierscienie,i złożyłem wszystko.Silnik zaniosłem do wyregulowania.I odpaliłem go,wszystko było ok chodził pierwsza klasa,przejechałem ok 2000km I WCZORAJ WCHODZE DO GARAZU I SPRWADZIŁEM STAN OLEJU MIARKA NIC NIE POKAZYWAŁA,WIEC DOLAŁEM 250ML I JEST MAX I JUŻ JEST STAN,razem miesci sie 1l.DZISIAJ ODPALILEM GO I PRZEJECHAŁEM SIE ROZGRZAŁEM SILNICZEK I KOPCI MI!!I PRAWDO PODOBNIE JEST TO ZWIĄZANE TEZ Z TYM UBYTKIEM.

Co robić teraz?//POMOCY(jezdze na castrolu 10w40-wyprodukowany na technologi syntetycznej)

 

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na początku było wszystko oki, a teraz pomału zaczyna żreć olej, to być może kupione przez Ciebie pierścienie były wątpliwej jakości i poprostu nastał szybki ich koniec.

Kopci bardziej przy dodawaniu gazu, czy przy odpuszczaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na początku było wszystko oki, a teraz pomału zaczyna żreć olej, to być może kupione przez Ciebie pierścienie były wątpliwej jakości i poprostu nastał szybki ich koniec.

Kopci bardziej przy dodawaniu gazu, czy przy odpuszczaniu?

 

przy dodawaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ogole co oznacza to Twoje "To nic zaniosłem do mechanika zeby liznoł ten cylinderek" ? szlif Ci zrobil? czy wzial moze papierem sciernym przelecial?

jaki byl stan tloka? moze rowki na pierscienie byly wyjechane i pierscienie padly? bo rozumiem ze rdza wlazla do cylindra i przyrdzewialy pierscienie no i ogolnie kaszana sie zrobila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz srednice tloka i srednice cylindra po tym "liznieciu" Zagladnij potem do serwisowkii zobacz jaki moze byc max. luz pomiedzy tlokiem a cylindrem. Wydaje mi sie ze tu bedzie przyczyna chociaz tak jak wazzabiiego ciekawi mnie co to znaczy "lizniecie cylindra"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz srednice tloka i srednice cylindra po tym "liznieciu" Zagladnij potem do serwisowkii zobacz jaki moze byc max. luz pomiedzy tlokiem a cylindrem. Wydaje mi sie ze tu bedzie przyczyna chociaz tak jak wazzabiiego ciekawi mnie co to znaczy "lizniecie cylindra"?

 

I tu wam panowie kolega CRAZYBIKER dobrze wytłumaczył.

Luz był dobry,a rowki na tłoku nie były zjechane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdz czy czasem nie ma wyciekow nigdzie, pozniej sprawdz stan filtru powietrza jesli bedzie upackany to go wyczysc, wsadz i sprawdz czy dymi dalej,

u mnie kopcil jak byl filtr usyfiony, no i cieklo przy kopce

objawy takie same, juz sie balem ze silnik dorzniety a tutaj taka blachostka ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdz czy czasem nie ma wyciekow nigdzie, pozniej sprawdz stan filtru powietrza jesli bedzie upackany to go wyczysc, wsadz i sprawdz czy dymi dalej,

u mnie kopcil jak byl filtr usyfiony, no i cieklo przy kopce

objawy takie same, juz sie balem ze silnik dorzniety a tutaj taka blachostka ;p

 

Wycieków żadnych nie mam,a filtr powietrza kupiłem nowy pare dni temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...