MistrzuAKP Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Witam.W zeszłym roku sprowadziłem sobie HONDE XLR 125R(4sów)z zGRANICY.Niestety nie byla ona sprawna bo stała z lekko odkrecona swieca i tłok w cylindrze chwycił.To nic zaniosłem do mechanika zeby liznoł ten cylinderek,kupiłem nowe pierscienie,i złożyłem wszystko.Silnik zaniosłem do wyregulowania.I odpaliłem go,wszystko było ok chodził pierwsza klasa,przejechałem ok 2000km I WCZORAJ WCHODZE DO GARAZU I SPRWADZIŁEM STAN OLEJU MIARKA NIC NIE POKAZYWAŁA,WIEC DOLAŁEM 250ML I JEST MAX I JUŻ JEST STAN,razem miesci sie 1l.DZISIAJ ODPALILEM GO I PRZEJECHAŁEM SIE ROZGRZAŁEM SILNICZEK I KOPCI MI!!I PRAWDO PODOBNIE JEST TO ZWIĄZANE TEZ Z TYM UBYTKIEM.Co robić teraz?//POMOCY(jezdze na castrolu 10w40-wyprodukowany na technologi syntetycznej) Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Jeżeli na początku było wszystko oki, a teraz pomału zaczyna żreć olej, to być może kupione przez Ciebie pierścienie były wątpliwej jakości i poprostu nastał szybki ich koniec.Kopci bardziej przy dodawaniu gazu, czy przy odpuszczaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MistrzuAKP Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Jeżeli na początku było wszystko oki, a teraz pomału zaczyna żreć olej, to być może kupione przez Ciebie pierścienie były wątpliwej jakości i poprostu nastał szybki ich koniec.Kopci bardziej przy dodawaniu gazu, czy przy odpuszczaniu? przy dodawaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 a w jakim stanie masz uszczelniacze zaworowe ? mam silnik CG125 podobny do XL, tez dymił... po wymianie uszczelniacza dymienie ustało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 czy kupilesoryginalne pierscienie, czy dorabiane a jak dorabiane czy polskie, czy jakies zagramaniczne ?Uszczelniacze to tez bardzo prawdopodobny trop. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MistrzuAKP Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 czy kupilesoryginalne pierscienie, czy dorabiane a jak dorabiane czy polskie, czy jakies zagramaniczne ?Uszczelniacze to tez bardzo prawdopodobny trop. Adam M. pierścienie kupiłem orginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 w ogole co oznacza to Twoje "To nic zaniosłem do mechanika zeby liznoł ten cylinderek" ? szlif Ci zrobil? czy wzial moze papierem sciernym przelecial?jaki byl stan tloka? moze rowki na pierscienie byly wyjechane i pierscienie padly? bo rozumiem ze rdza wlazla do cylindra i przyrdzewialy pierscienie no i ogolnie kaszana sie zrobila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zmierz srednice tloka i srednice cylindra po tym "liznieciu" Zagladnij potem do serwisowkii zobacz jaki moze byc max. luz pomiedzy tlokiem a cylindrem. Wydaje mi sie ze tu bedzie przyczyna chociaz tak jak wazzabiiego ciekawi mnie co to znaczy "lizniecie cylindra"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazybiker_ Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 W jezyku slusarza i szlifierza "lizniecie" czy tez "zabielenie" oznacza doslownie szlifniecie powierzchni, zazwyczaj do 0,05 i tyle....pozdro(Byly Slusarz Form Technicznych - Wojciech A :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MistrzuAKP Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zmierz srednice tloka i srednice cylindra po tym "liznieciu" Zagladnij potem do serwisowkii zobacz jaki moze byc max. luz pomiedzy tlokiem a cylindrem. Wydaje mi sie ze tu bedzie przyczyna chociaz tak jak wazzabiiego ciekawi mnie co to znaczy "lizniecie cylindra"? I tu wam panowie kolega CRAZYBIKER dobrze wytłumaczył.Luz był dobry,a rowki na tłoku nie były zjechane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Jezeli pierscienie byly oryginalne a luz wlasciwy to sprawdz uszczelniacze.Chociaz jesli to mala jednocylindrowka to zrzucilbym cala gore i pomierzyl wszystko - pol dnia roboty a podobno teraz i tak pada :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli98lite Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 liznąć to szlifierz może loda.każdy szlif musi skutkować wymianą tłoka i pierścieni.na mój gust to gość zrobił cię w balona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 najpierw sprawdz czy czasem nie ma wyciekow nigdzie, pozniej sprawdz stan filtru powietrza jesli bedzie upackany to go wyczysc, wsadz i sprawdz czy dymi dalej,u mnie kopcil jak byl filtr usyfiony, no i cieklo przy kopce objawy takie same, juz sie balem ze silnik dorzniety a tutaj taka blachostka ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MistrzuAKP Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 najpierw sprawdz czy czasem nie ma wyciekow nigdzie, pozniej sprawdz stan filtru powietrza jesli bedzie upackany to go wyczysc, wsadz i sprawdz czy dymi dalej,u mnie kopcil jak byl filtr usyfiony, no i cieklo przy kopce objawy takie same, juz sie balem ze silnik dorzniety a tutaj taka blachostka ;p Wycieków żadnych nie mam,a filtr powietrza kupiłem nowy pare dni temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 u mnie cieklo dopiero na goracym silniku jak wzrastalo cisnienie oleju i dopiero sikalo przez simering Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.