CosmoSquig Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 (edytowane) Wersja na gaźnikach paliła podobno normalnie, jak wszystkie motocykle w tej pojemności (4,5 - 6l). Niemniej ta nowa na wtrysku jest nieprzeciętna pod tym względem. Podczas moich pierwszych jazd na tym sprzęcie regularnie miałem obawę, że kontrolka rezerwy się spaliła i moto zaraz stanie (jak po 330km od tankowania wciąż się nie zapalała np.). A tu lipa - dopiero po 350-390km kontrolka się zapalała i jeszcze można było ok. setki spokojnie nawinąć. Edytowane 7 Sierpnia 2006 przez CosmoSquig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 No to faktycznie różnica nieziemska, czyli podobnie jak jest z hondą varadero, te na wtrysku również zrobiły się dużo oszczędniejsze.Gdybym szukał czegoś oszczędniejszego niż mam to już wiem czego :crossy: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conqueror Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Rafał22, "różnica"--> "ó" Mam Cię --> :icon_mrgreen: Tak na serio: CosmoSquig myślisz, że nadal warto wziąć tak starego Transalpa 600 czy raczej BMW F650 z tego rocznika (96r.), czy w ogóle zrezygnować z enduro i wziąć XJ 600 Diversion z 98 rok (to ostatnie pewnie od razu wykluczysz;) ) BMW: http://allegro.pl/item118472562_bmw_f650_sprzedam.htmlHonda: http://allegro.pl/item118726938_honda_transalp_600.html -->wyjątkowo zadbany.Yamaha: http://allegro.pl/item117773455_yamaha_div..._2002_roku.html -->wyjątkowo ładna; jak nówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 (edytowane) Słusznie, XJotę bym wykluczył na wstępie :icon_mrgreen:... ale ja mam świra na punkcie dużych enduro. W przypadku tych dwóch motocykli to raczej ważniejsze jest w jakim który jest stanie. Kwestię producenta tu akurat bym olał, bo oba motocykle uchodzą za bardzo trwałe.Singiel BMW jest tańszy w serwisowaniu, ale duże jednocylindrowce mogą mieć problemy z rozruchem. Sam wybierz co wolisz.Aha i zwróć uwagę, że za 13-14 tys. możesz już szukać okazyjnego transalpa czy beemki, ale nowych modeli. To spora różnica. Ew. może trafi się coś po lekkim szlifie za ok. 10 tys - pamiętam że na allegro bywały już takie oferty. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M233591 http://allegro.pl/item119839791_bmw_f650_gs_.html Edytowane 7 Sierpnia 2006 przez CosmoSquig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Rafał22, "różnica"--> "ó" Mam Cię --> :icon_mrgreen: Ale wdepłem zortografią :icon_mrgreen: zdaża się najlepszym :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Widze że temat obszernie już opisany ......... To powiem od siebie tylko jeżdziłem Trampkiem i BMKĄ.. Wrażenia mam 190 wzrostu wybrał bym trampka... koszty serwis itp.. Trampek..( znajoma ma f650gs 2003 śruba do lusterka orginał BMW FUS - 57 złoty :icon_twisted: ) Po piachach szutrach trawach w lesie itp.. lpeij Trampkiem-- może dlatego ze BMka była i jest nowa ( 6000km!! przelotu) i szkoda było o coss przytrzec..? Kwestai gmoli w trampku -- baa jak chcesz W BMw-- nie widziałem i zapewne są drogiee Wybór nalezy do Ciebie każdy z tych modeli jest fajny aa i jeszcze na trasie przyspieszenie od 100 w góre wydaje mi sie ze trampek ma lepsze odejscie.. o ogólnie fajnie sie nimi smiga ( opony maja duże znaczenie jakie założysz) w granicach do 150 wiecej hmm ja nie lubie latac ale wydaje mi sie ze juz jest troache za dużo na te sprzetyy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 ja ma trampka w starej budzie 1993. zrobilem nim cala europe i jest super. Na nasze drogi rewelka. a bmw nie znam. ale jeden cylinder kojarzy mi sie z wiekszymi wibracjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conqueror Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) Widze że temat obszernie już opisany ......... To powiem od siebie tylko jeżdziłem Trampkiem i BMKĄ.. Wrażenia mam 190 wzrostu wybrał bym trampka... koszty serwis itp.. Trampek..( znajoma ma f650gs 2003 śruba do lusterka orginał BMW FUS - 57 złoty :buttrock: ) Po piachach szutrach trawach w lesie itp.. lpeij Trampkiem-- może dlatego ze BMka była i jest nowa ( 6000km!! przelotu) i szkoda było o coss przytrzec..? Kwestai gmoli w trampku -- baa jak chcesz W BMw-- nie widziałem i zapewne są drogiee Wybór nalezy do Ciebie każdy z tych modeli jest fajny aa i jeszcze na trasie przyspieszenie od 100 w góre wydaje mi sie ze trampek ma lepsze odejscie.. o ogólnie fajnie sie nimi smiga ( opony maja duże znaczenie jakie założysz) w granicach do 150 wiecej hmm ja nie lubie latac ale wydaje mi sie ze juz jest troache za dużo na te sprzetyy Ja mam jakieś 177cm wzrostu. Wzrost może nieco utrudniać, ale moim zdaniem nie ma to większego znaczenia.Będę szukał starego Trampka 600. O starszych modelach BMW nikt nie może nic powiedzieć i w necie nie ma nic napisane. Nowszy BMW jest już nieźle zmodernizowany w porównaniu do starego. Trampek lepiej wytrzymuje próbę czasu :biggrin: . CosmoSquig: mówisz żeby wydać 13-14 tys. Wtedy jednak pojawia się Africa Twin RD07 i to z nowszych roczników. Swoją drogą to, dlaczego nie kupiłeś właśnie idealnej Afri tylko Trampka 650 (...a teraz V-storma 650)? Lubisz motocykle z salonu, czy jak :icon_twisted: ? Edit: ...a może się mylę i miałeś już kiedyś Africę. Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez Conqueror Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.