lukikmx Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Kupiłem moto z filtrem stoszkowym i,się nasuchałem ze to jest guwna warte ,zmienić czy na normalny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 o nie nie to jest enduro wiec nie raz zamoczysz go po gaznik wiec wypierdziel to w ..... i zakladaj orginalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 A może jeżdzi tylko po asfalcie.Jak jezdzisz po asfalcie to zostaw a jak w terenie lekkim czy cięzkim to wywal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoPatryk Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Nie radze zakładac do enduro fakiego filtra lepiej miec orginal i nie miec zmartwiem jak wiezdza sie w teren ze zapchasz gaznik woda czy innymi czynnikami. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Lepiej ten wywalić, a wstawić oryginalny. Nigdy nie wiesz kiedy zjedziesz na bezdroża. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 zalezy jaki to jest filter... czy za 30 zł czy za 100... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 zalezy jaki to jest filter... czy za 30 zł czy za 100...To bez różnicy. Stożek w teren to morderswo dla silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikmx Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 To bez różnicy. Stożek w teren to morderswo dla silnika. witam a gdzie moge kupić orginalny filtr ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 W larsonie lub kawasaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikmx Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 W larsonie lub kawasaki.witam czy to normalne ze przy enduraku przednia zębatka ma luzylae nie na klinach tylko prawo lewo chodzi po wałku z silnika.odp :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 nie moze miec luzow odpisalem Ci w poprzednim temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xelibri Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Podpinam się pod temacik :wink: Czy w mojej NSR 50 stożek coś pomoże, doda mocy ? Oczywiście nie mówie o jakimś stożku za 29,99 zł. z allegro :bigrazz: I ile może kosztować taki przyzwoity ?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 witam czy to normalne ze przy enduraku przednia zębatka ma luzylae nie na klinach tylko prawo lewo chodzi po wałku z silnika.odp :wink: U mnie w KMX ma luzy na wałku ,nieduże, wałek nie jest wyrobiony ,a zebata nowa czy stara luz ma ....... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.