Majak Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Witam. Wymieniam teraz tłok w Derbi, chcialem równiez wymienic to lozysko korbowodu ( to igielkowe ) , lecz nigdzie go nie moge dostac. Motor ma 11 tys przebiegu, tamto jest jeszcze dobre? Jak rozpoznac czy jest zuzyte czy nie ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Nie wsadzaj starego łożyska!Jeżeli ono przejechało 11 tys. km to tym bardziej. Poznać można po luzie jak jest korbowód założony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 po luzie gora dol ja bym nie radzil zakladac tego lozyska jak cos to nowe juz zakladaj i szukaj a napewno znajdzies Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Powiem Ci Kolego, że jak sypnie się te łożysko to niezłego gnoju Ci porobi... Lepiej skołuj nowe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 wystarczy wejsc na mieloch .pl http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...cd0131263a9e4a7 tu masz link z adresem do lozsyka a wogole moze chcesz kupic cylinder 70cm stan dobry komplet pierscienie itd DO SPRZEDANIA APRILIA RX 125 STAN DOBRY DO WYMIANY KLOCKI CHAMULCOWE PRZEDNIE JAK COS PISAC NA PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 mozesz tez poszukac na www.sklepmotocyklowy.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Odswieze temat, bo nie chce nowego tematu zakladac. Orientuje sie ktos z was ile wytrzyma korbowód i łozyska na wale ? Ile tys. km ? Prosze o opinie posiadaczy jakis mlodszych roczników, ktorzy naprawde wiedzą ile nakrecili :icon_mrgreen: Lubie sobie wszystko zaplanowac, moj ma 12 tys, do zimy bedzie gdzies z 15- 18, a wole robic remont w zimie niz w srodku lata :icon_mrgreen: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtara18 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Powiem Ci Kolego, że jak sypnie się te łożysko to niezłego gnoju Ci porobi... Lepiej skołuj nowe! Kolega ma racje ja robilem w mojej dt-ce 125 remont kapitalny i przeoczylem i nie wymienilem tego lozyska i pech zrobilem prawie 1000 km juz sie mniej wiecej dotarla i akurat szczelilo lozysko igielkowe musialem 1.caly silnik rozbierac 2.cylinder musialem szlifowac na ostatni szlif a mialem w niej dopiero drugi 3.nowy tlokkoszt jaki mnie wyszedl tego remontu to ok 350zl bo nie kupie tloka jakiegos syfu tylko kupilem w miare firmy "prox" no i szlif cylindra i lozysko igielkowe!!!i przez taka pie**ole ktora przeoczylem poszlo sie piep...yc 350zl a lozysko kosztuje 30zl tak samo firmy "prox"Takze wymien bo to nie pieniadze a pozniej jak ci przyjdzie znow robic remont to pociagnie po kieszeni wiem z wlasnego doswiadczenia!!! pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 tak czy srak te lozyska dluzej niz 8 tys kilo niedzialają jak sie nalezy tylko sa i dzwonią ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 tak czy srak te lozyska dluzej niz 8 tys kilo niedzialają jak sie nalezy tylko sa i dzwonią ;]to chyba w simsonie u mnie w RG 25 tys bez remotu i nic nie dzwoni tylko szum w suterze na silniku minarelli 26 tyś bez remontu i iigełka Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 a skad wiesz , moze juz byly wymieniane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 co wy pier**licie łozyska spokojnie wytrzymaja i 50tys km jezeli bedziesz jezdził na dobrej jakosci olejach tłok w 2t wymienia sie przy pojazdach chłodzonych ciecza po srdnio 20-25tys km wiec nie gadajcie ze trzeba zmieniac je*ane łozyska czy myslicie ze w 50 nie kreca licznikow wszyscy ci ktorzy maja motorki z 2 reki na pewno mieli krecone liczniki a wiec nie ma tam 15tys tylko 25tys jak miałem Gilere Runner to kupowałem 4 letni skutem miał natrzaskane 25tys km to był stan faktyczny i tłoczek trzeba było wymienic bo fura juz nie chciała cisnac 90km/h ale stan korby był idealny a mozna to sprawdzic uciskajac pionowo na korbowod jezeli sa luzy w pionie to znaczy ze wał powolutku siada ale najlepiej zmieniac łozyska tylko wtedy gdy zaczyna cos stukac w silniczku a nie dzwonic jak ktos napisał dzwonic moga pierscienie w cylindrze ale w komarku a tak wogole ja bym zmieniał łozyska wału jakby mi one ustało czyli sie zatarło zadneego bałaganu to w silniku nie zrobi po prostu ustanie silnik koncze bo sie wywodze za duzo :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Przecież jak te łożysko ustanie na wysokich obrotach, to rozerwie najprawdopodobniej korbowód u dołu i syfu narobi w silniku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Przecież jak te łożysko ustanie na wysokich obrotach, to rozerwie najprawdopodobniej korbowód u dołu i syfu narobi w silniku! masz strasznie bujna wyobraznie nic takiego sie nie stanie nie ma takiej opcji jak wał sie zaciera to fura traci na mocy az w koncu gasnie i to jest tyle nie staje gwałtownie nigdy jeleli cos takiego by sie stało to by nie rozerwało korbowodu od dołu (twoja wyobraznia)tylko skrzynie by biegow by zblokowało albo powyłamywało (trudne słowo) zeby te spekulacje sa czysto teoretyczne i nie moga sie wydazyc (rozerwie korbowod u dołu :icon_twisted: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 To ciekawe jak wytłumaczysz ten przypadek: http://www.3ski.pl/koza/1.jpg stało się to właśnie przez łożysko. Chyba ty nie wiesz co takie łożysko może zrobić, a próbujesz mnie ośmieszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.