v-max Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 WitamTak jak w temacie,na moto mam około 20 tys. zł i ma to być moto wszechstronny czyli od wypadu do sklepu na sąsiedniej ulicy az po wypady za granice,moto tylko i wyłącznie obudowany,nie lubie jak mi wieje po nogach itp.,w miare oszczędny,i przede wszystkim wygodny,nie chce stawac na przerwy co 5 mniut bo mnie bolą nadgarstki albo plecy,jeżdze szybko wiec moto szybki,na początku chciałem VFR 800 V-tec ta najnowsza ale poczytałem troche i podobno dużo pali i silnik ma ostre przejscie,potem zacząłem czytać o Yzf 600 T-cat i jestem dosc mocno przekonany do tego moto,tylko martwi mnie ta tendencja do shimmy,z padającymi biegami to se jakos poradze,i brak wtrysku tez mnie denerwuje,na początku tez myslałem o Cbr 600 F4 ale nikt nic nie pisze o wygodzie tego moto a wydaje mi sie ze jest mniej wygodny niz T-cat(ale chyba sie myle),ZZR 600 odpada bo wygląda jak z epoki kamienia,myślałem jeszcze o VFR 800 ale poprzedni model 2000r. podobno jest ok,prosze o sugestie i pomoc w wyborze,bardzo mile widziane wypowiedzi uzytkowników w/w moto.Z góry dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Mam VFR800 z 98 roku, a więc model produkowany przed V-TEC'iem, do roku 2001. Moim zdaniem swietny motocykl sportowo turystyczny. Ma nisko podnóżki zarówno kierowcy jak i pasażera, nadgarstki też nie bolą po dłuższej jeździe. Przy jeździe po miescie może przeszkadzać trochę jego masa i charakterystyka silnika V4 na najnizszych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 (edytowane) f4 super sprzęt do wszystkiego...nadgarstki nie bolą dup@#$ też nie...po miescie ciezko tym wolno jeździc. a poza miastem jadąc 170 spali < przynajmniej mi poniżej 5L >jest jednym słowek oki.. ;) thundercat ... to jest motocykl bardziej nastawiony na turystyczno niż na sport choć silnik daje rade.. ale co honda to honda....duża szyba - nie trza sie kłaść tak jak w f4 .. i ogólnie wydaje się większy od f4 ja obstawiam za hondą Edytowane 29 Lipca 2006 przez pit_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UxY Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Jeżeli myślisz o VFR to zapraszam na forum Owners Clubu :biggrin: www.VFR-FORUM.up.pl no i na strone www.VFR-OC.pl Ogólnie 800 Fi bardzo dobry motocykl, V-TEC Ci sie spodoba lub nie zależy jak jeździsz, (najlepiej jak bys sie przejechał wcześniej) Ogólnie bardzo polecam VFR, do szybkiej turystyki idealny. Wiecej info pod w/w adresami, na forum jes kilka osób co śmigaja i Fi i V-TEC'ami także na 100% odpowiedz dostaniesz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v-max Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Troche jeszcze poczytałem o VFR i stwierdziłem ze ten moto odpada z mojej listy poszukiwan - wiecej pali niz 600-tki,wysokie koszta serwisu,jutro bede mial pozyczoną CBRke 600 na cały dzien wiec bede mógł ocenic co nieco,potem zostanie jeszcze tylko przejażdzka Tcatem i mysle ze bede mógł podjąc ostateczny wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Troche jeszcze poczytałem o VFR i stwierdziłem ze ten moto odpada z mojej listy poszukiwan - wiecej pali niz 600-tki,wysokie koszta serwisu,jutro bede mial pozyczoną CBRke 600 na cały dzien wiec bede mógł ocenic co nieco,potem zostanie jeszcze tylko przejażdzka Tcatem i mysle ze bede mógł podjąc ostateczny wybór. Dużo palą VFR? Byc może te nowe tak. Poszukaj troszke starszego modelu. Rc24 ma średnie spalanie 4,7 a znajomy schodził na trasie do 4,3 nawet. Rc36 podejżewam ze podobnie. Tyle ze tu mowa o 750. Byc moze 800 wiecej palą nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 nie no nie oszukujmy sie - 4,7l w VFR to pewnie była stała predkosc ok 100km/h. Mi pali okolo 6.5-jazda tak róznie - czasami troche spokoju a czasami pałowanie - ogólnie zakres obrotów do ok 8 tys. A jak miałem filtr powietrza K&N to spalanie do predkosci 160km/h nie przekraczało 5.7 /100km :clap: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 VFR-ka zawsze paliła więcej niż konkurencja...ma oczywiście parę zalet (podobno) ale jak ja swoje moto wybierałem to VFR odpadła na początku. Mocno natomiast zastanawiałem się nad T-catem. Ma jedną wadę: już go nie robią. A szkoda:-( Ale jeśli Ci to nie przeszkadza to szczerze polecam. Wygodny, sporo części i dość ekonomiczny (chyba najbardziej z całej stawki).Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.