Skocz do zawartości

v-max

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O v-max

  • Urodziny 05/31/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    T.G.

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBR600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2592956
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia v-max

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam Piszę z zapytaniem czy ktoś się orientuję gdzie można zakupić / nabyć zaślepkę boczną modułu N-com do Nolana N104 jak na zdjęciu na prawo od żółtej naklejki , może komuś jest zbędna to chętnie odkupię . Ogólnie ciężki temat a zagubiłem gdzieś moje po używaniu zestawów N-com 😕 Z góry dziękuję za pomoc .
  2. Według sposobu z tej strony to 9 cyfra odpowiada rocznikowi moto a to juz sie kompletnie nie zgadza,wiec niewiem jak powinno byc ,ale 10 cyfra sie zgadza z rocznikiem :biggrin:
  3. Chyba sie to sprawdza w moto bo malowanie jest 2002 a numer ramy nastepujący: JH2PC35F92M301826 i druga sprawa ten co mam do kupienia ma zegary podswietlone na pomaranczowo a jeździłem ostatnio 2005 i miała zegary podswietlone na zielono.
  4. Witam Mam do kupienia CBR 600F i teraz pytanie jak rozpoznac który to rocznik??Posiadam tylko brief a tam pisze ze pierwsza rejestracja kiedy była i nie umiem nic wiecej znalezc,da sie po numerze ramy to rozpoznac ??
  5. Troche jeszcze poczytałem o VFR i stwierdziłem ze ten moto odpada z mojej listy poszukiwan - wiecej pali niz 600-tki,wysokie koszta serwisu,jutro bede mial pozyczoną CBRke 600 na cały dzien wiec bede mógł ocenic co nieco,potem zostanie jeszcze tylko przejażdzka Tcatem i mysle ze bede mógł podjąc ostateczny wybór.
  6. Witam Tak jak w temacie,na moto mam około 20 tys. zł i ma to być moto wszechstronny czyli od wypadu do sklepu na sąsiedniej ulicy az po wypady za granice,moto tylko i wyłącznie obudowany,nie lubie jak mi wieje po nogach itp.,w miare oszczędny,i przede wszystkim wygodny,nie chce stawac na przerwy co 5 mniut bo mnie bolą nadgarstki albo plecy,jeżdze szybko wiec moto szybki,na początku chciałem VFR 800 V-tec ta najnowsza ale poczytałem troche i podobno dużo pali i silnik ma ostre przejscie,potem zacząłem czytać o Yzf 600 T-cat i jestem dosc mocno przekonany do tego moto,tylko martwi mnie ta tendencja do shimmy,z padającymi biegami to se jakos poradze,i brak wtrysku tez mnie denerwuje,na początku tez myslałem o Cbr 600 F4 ale nikt nic nie pisze o wygodzie tego moto a wydaje mi sie ze jest mniej wygodny niz T-cat(ale chyba sie myle),ZZR 600 odpada bo wygląda jak z epoki kamienia,myślałem jeszcze o VFR 800 ale poprzedni model 2000r. podobno jest ok,prosze o sugestie i pomoc w wyborze,bardzo mile widziane wypowiedzi uzytkowników w/w moto. Z góry dzieki.
  7. v-max

    ANTY-SKUTER

    A co ma kopniak do jazdy??Np.taka cbrka 600 '02 nie ma kopniaka to według ciebie nie moto :biggrin: ,widze ze pojecie masz niezłe o moto. Znam osobe która zamknęła ,ja nie próbowałem bo to nie był mój sprzet,na Silverwingu zamknąłem.
  8. v-max

    ANTY-SKUTER

    Widze że lubicie sie znęcać nad skuterami 50-tkami.
  9. v-max

    ANTY-SKUTER

    Jeżeli skuter jest dobrej marki i jeżdzony na dobrych olejach to silnik powinien wytrzymać 25-35 tys.km bez otwierania,mowa tu o skuterze odblokowanym,zablokowany może wiecej przejechac, i wydaje mi sie ze taki romet nie osiągnie nigdy takiego wyniku.
  10. v-max

    ANTY-SKUTER

    Brak biegów jest według mnie lepszy przy pojemnosci 50ccm,nie rozumiem konstruktorów 50ccm z biegami,sprzet ma 6 biegów i trzeba zmieniac co 20 km/h,wiecej machania niz jazdy,przy wiekszych pojemnosciach to juz inna sprawa,skuter o pojemnosci 50ccm nie jest przeznaczony na trase i dlatego jest to nudna jazda , bo kto by chciał jechac 90km/h przez kilka godzin,to też uwazam za naprawde nudne,zauwazylem ze wiekszosc tu porównuje skutery 50/125ccm z biegówkami ale bez okreslania ich pojemnosci i wydaje mi sie ze mają tu na mysli 600ccm itp. wiec to jest bez sensu,skutery i biegówki o małych pojemnosciach według mnie przeznaczone są do jazdy w miescie i wokół niego a nie do killowania na trasach,ja jeżdze juz długo na maxi skuterach i biegówkach i uwazam ze maxi skutery są najlepszymi jednosladami jakie powstały przynajmniej jezeli chodzi moją charakterystyke uzytkowania,mają kilka podstawowych zalet-mało palą,są szybkie,wygodne,małe koszta serwisowania,dobrze chronią przed wiatrem i deszczem dzieki czemu mozna jeździc na nich w cywilnych ciuchach,biegówki mają troche mniej zalet ale najlepsza to to, ze są super szybkie, i tak pozatym to nie chce mi sie juz pisac w tym temacie :wink:
  11. v-max

    ANTY-SKUTER

    To nie ja zacząłem pisac ze skutery są słabe i mają dziwne brzmienie,i niewiem gdzie przeczytales ze porównuje B650 ze skuterem 50ccm bo ja sobie nie przypominam,nie bede przeciez porównywał skutera 50ccm z biegówką 50ccm bo to bez sensu bo wiadomo ze tu skuter jest lepszy,po co komu biegówka która jedzie 100km/h i bieg trzeba zmieniac co 20km/h a lata tak samo jak skuter,po co mam porównywac B650 z GS500 jak itak według mnie B650 w tym wypadku jest lepsze-dużo mniej wieje,lepsze osiągi,spalanie to samo,i tez ma biegi,jest po prostu wygodniejszy.
  12. v-max

    ANTY-SKUTER

    Wiekszosc z tych co wyraza tutaj swoje zdanie ma biegówke i nawet niewie jak wygląda T-max lub B650 o jeździe nie wspominając,takich ludzi własnie nie lubie bo nie mają pojecia o skuterach(szczególnie tych maxi),piszą ze mają słabe osiągi i brzemienie i uważają sie lepsi ale to ich problem,kiedys dałem sie przejechać na moim Silverwingu gosciowi co miał podobne zdanie jak wiekszosc tutaj i po jeździe powiedział ze to co mówił wczesniej to ze to nie on mówił :biggrin: ,i tak samo pewnie by było z tymi sciemniaczami od biegówek,chętnie bym sie spotkał z takimi w drodze przez np.Katowice,napewno zmienili by zdanie na temat skuterów,i nie piszcie mi tu ze skutery nie mają biegów bo np. taki Burgman 650 ma biegi ale mało który z piszących tu o tym wie bo skąd ma wiedziec jak nigdy takim nie jeździł,sie nie zna,ma uprzedzenia,i pewnie nie wie jak to wygląda,na codzien mam do dyspozycji skuter i biegówke o tych samych pojemnosciach i chetniej jeżdze skuterem,na drodze traktuje wszystkie jednoslady tak samo,czesto macham komus na jednosladzie a on nie odmachuje i widze ze nie odmachuje bo jade na skuterze i takich to uwazam za czystych debili(bez obrazy),tak samo jest z kierowcami bmek tez sie uwazają za lepszych no ale głupszym trzeba ustepowac, takie jest moje zdanie .
  13. v-max

    ANTY-SKUTER

    Witam Jak czytam to wszystko to sie łapie za głowe i padam ze smiechu. Do włascicieli biegówek i nie tylko!!!Skutery mają biegi,ktos juz tu wspomniał o Burgmanie 650 i on własnie ma biegi,ten tamat ma dlatego tyle stron i sprzecznosci poniewaz ci co lubią miec cos miedzy nogami mają klapki na oczach i nie widzą nic poza swoim i nie mają zadnego pojecia o skuterach(bez obrazy ale tak jest) a ci co jeżdzą na skuterach to prawdziwe skutery widzieli tylko w telewizji lub katalogach(bez urazy),Burgman 650 ma 5 biegów sekfencyjnych i przy jego osiągach nie da sie nudzic i nie czerpac przyjemnosci podczas jazdy - 6s do 100km/h,v-max ok.180 km/h.Ktoś tez wspominał ze jednoslad z biegami jest ekonomiczniejszy od skutera ,i tu tez widac brak pojecia,dam tu za przykład Yamahe T-max która podczas jazdy po miescie nie spala wiecej niz 5 litrów,a na trasie podczas jazdy z predkoscią 170km/h spala około 6litrów,wspomne jeszcze tylko ze taka skromna Yamaha Tmax po malutkim tuningu jest w stanie osiągac predkosc bliską 200km/h i przyspieszenie około 5s do 100km/h.Kolejny temat to wielofunkcyjnosc i uzytecznosc,jak jade gdzies takim skuterem to ubieram tylko kask,rękawcziki i ewentualnie kurtke na moto,a jak chce gdzies jechac biegówką to trzeba miec duzo czasu przed jazdą na ubranie sie,trzeba ubrac kask,rekawiczki,buty,spodnie,kurtke, i np. wracając z trasy chce kupic cos na kolacje w przydroznym hipermarkecie no i tu jezeli chodzi o biegówke to zaczyna sie problem,bedziemy mieli problem z pomieszczeniem kolacji,a gdzie dac te wszystkie ciuchy które mamy na sobie??Do moto sie nie zmieszczą wiec trzeba je miec na sobie i w takich momentach mam zawsze duzo smiechu z biegówek i ich włascicieli,chodzą po całym hipermarkecie wyglądając jakos dziwnie(ala pajace) z kaskiem w reku i problemem jak zabrac np.kolacje do moto jak w reku trzymią swój ubiór:),skuter w takich sytuacjach jest sprzetem idealnym,ma tak duze schowki ze nie ma problemu z pomieszczeniem ciuchów podróznych i np.kolacji:).Jezeli chodzi o grzebanie przy sprzecie to wydaje mi sie ze im go mniej tym wygodniej,bo po co mi sprzet przy którym dziennie trzeba kopac,w biegówkach trzeba zmieniac naped dosc czesto bo co 10-12 tys.km,jest to kosztowne i wymaga grzebania,trzeba pilnowac smarowania lancucha co tez jest uciązliwe,we wspomnianym juz burgmanie do przebiegu 40 tys.km a moze i wiecej nie trzeba zadnego napedu wymieniac,i zadnego lancucha smarowac,w tym sie po prostu wymienia olej i leje benzyne i jeździ,ale widze ze ci co chcą miec cos miedzy nogami wolą sie cofac niz isc do przodu,zycie trzeba sobie ulatwiac i skutery wlasnie takie są i na przyszłosc radze pierw zapoznac sie dobrze z tematem niz pisac głupoty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...