Bye Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Nie znalazlem nigdzie informacji jak czuje sie czlowiek ze 185-cioma cm wzrostu na tym chopperku . Moze ktos tego doswiadczyl wszak jest on dosyc popularny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Witam.Jest popularny, wszak nie wiem o co chodzi z tym zapytaniem :lol: Ja mam 186 cm wzrostu i powiem CI, że miałem okazje, ale tylko po parkingu się przejechać i nie narzekam, całkiem wygodna. z pozdrowieniami BORSUKLES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bye Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2003 No jak nie wiesz o co mi chodzi :-)) VT 600 nie jest przeciez wielkim motorkiem i nie wiem jak to sie sprawuje w codziennej eksploatacji majac 185 cm . Ja uwazam ze to troche za duzo jak na choppera i troche smiesznie sie na tym wyglada > a moze sie myle i moze ktos jezdzi shadowkiem majac tyle wzrostu . Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Czy w VT 600 otwarcie podnóżka na biegu powinno wyłączyć silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Witam,a masz przy niej czujnik wraz z kabelkiem? Jeśli tak to powinno wyłaczyć silnik. Sprawdź to praktycznie :D . Odpal silnik, wrzuć jedynke i rozłóż stopke ;) Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Odpal silnik, wrzuć jedynke i rozłóż stopke...albo wrzuć bieg, rozłóż stopkę i próbuj odpalić moto :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 wiem jak to sprawdzić , i nie działa .mam czujnik i kabelek i zapala sie tylko lampka na zegarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 czesc! jak w temacie, chce kupic honde shadow (prezent, oczywiscie ze nie dla mnie, za mlody jestem na 'ta' pozycje za kierownica :) ) mam kilka na oku, niedlugo zaczne ogladac, pytanie brzmi: na co zwracac uwage, pomijam oczywiste, chodzi mi o wady tego konkretnie modelu, aha ogladam 89r 12.000 km, 83r 60.000 km, 95r wersja amerykanska 'steed' 20.000 km, dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomol Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Witam.Przez okolo rok czasu bylem posiadaczem hondy shadow 600 z 1992 roku i jezeli chodzi o mnie to nie zawiodla nigdy i jakichs powaznych mankamentow sie w tym motocyklu nie dopatrzylem przy tym silnik ma niezla moc (jak na choppera klasy 600) nie duzo pali jest dosyc elastyczny no i oczywiscie gra piekna muzyke V2.Przy zdecydowanie ostrzejszej jezdzie silnik zaczynal brac olej ale oczywiscie nie w jakichs ogromnych ilosciach i tak jak napisalem mialo to miejsce tylko gdy krecilem sprzeta dosyc mocno.Wedlug mnie bylo to normalne poniewaz motocykl mial juz przejechane okolo 60tys.Poza tym motocykl sie za*ebiscie prowadzi ma niski srodek ciezkosci i wogole jest spoko.Ja sprzedalem moja shadow poniewaz byl to dla mnie motocykl troche za maly i jednak troszke za slaby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renata Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 jeden z moje ekipy miał taki modelrzeczwiście nizawodnyjednak sezon, dwa i potrzeba czegoś więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 dzieki! moto nie dla mnie tylko dla takiej pary emerytow :notworthy: do kosciola i na dzialke te 600cc im wystarczy, a ja bede spal w nocy spokojniej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koobra Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Monkey, a w jakich cenach widziales te sprzety? Sam przymierzam sie do wymiany maszynki i biore Honde 600 pod uwage. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willydon Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 (edytowane) Jak szukalem moto dla siebie tez bralem VT 600 pod uwage.Moje spostrzezenia: - VT 600 podobno mala, nieco slabowita szczegolnie jesli maja nia jezdzic 2 osobe w dodatku dobrze zbudowane. nawet jak na choppera daje ostro po kregoslupie, ale ekonomiczna i malo problemowa dla mechanika. - w 83r na pewno nie bylo VT 600. to jest albo VT 750 albo VT 500 a to sa calkowicie inne modele od 600 (kardan, wyzsza moc nawet w 500, inna technologia, pozycja, design, silniki)- jesli masz na mysli honda steed to rowniez nie jest to VT 600 tylko 400. slyszlem opinnie ze motocykl zadki i trudno o czesci. podono Bogus Linda mial tak;) Ale byla rzeczywiscie 600 nazywana steed - niestety nie udalo mi sie znalezc info dlaczego. moze po porostu byla to jakas limitowana seria wyposazenia. w kazdym razie trzeba koniecznie sprawdzic czy to 600 czy 400.- 89r i 12 tys km to prawie jakby z salonu wyjechala. moze licznik sie juz przekrecil i jest 112 tys km? jesli nie to pewnie w bdb stanie. warto rozwazyc w zaleznosci od ceny. u nas za ten rocznik ale realny przebieg chca ok 8-9 tys PLN.- dbanie o lancuch moze byc dla emeryta problemem (zalezy od emeryta). chopper to nie jest dobre rozwiazanie dla osob starszych z problemami z kregoslupem (zalezy od emeryta)- troche info o modelu znajdziesz tu: http://republika.pl/chudzikj/VT600.htm Edytowane 2 Kwietnia 2006 przez willydon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Monkey, a w jakich cenach widziales te sprzety? Sam przymierzam sie do wymiany maszynki i biore Honde 600 pod uwage. ebay, tylko nie rob mi konkurencji!!!! :smile: Jak szukalem moto dla siebie tez bralem VT 600 pod uwage.Moje spostrzezenia: - VT 600 podobno mala, nieco slabowita szczegolnie jesli maja nia jezdzic 2 osobe w dodatku dobrze zbudowane. nawet jak na choppera daje ostro po kregoslupie, ale ekonomiczna i malo problemowa dla mechanika. - w 83r na pewno nie bylo VT 600. to jest albo VT 750 albo VT 500 a to sa calkowicie inne modele od 600 (kardan, wyzsza moc nawet w 500, inna technologia, pozycja, design, silniki)- jesli masz na mysli honda steed to rowniez nie jest to VT 600 tylko 400. slyszlem opinnie ze motocykl zadki i trudno o czesci. podono Bogus Linda mial tak;) Ale byla rzeczywiscie 600 nazywana steed - niestety nie udalo mi sie znalezc info dlaczego. moze po porostu byla to jakas limitowana seria wyposazenia. w kazdym razie trzeba koniecznie sprawdzic czy to 600 czy 400.- 89r i 12 tys km to prawie jakby z salonu wyjechala. moze licznik sie juz przekrecil i jest 112 tys km? jesli nie to pewnie w bdb stanie. warto rozwazyc w zaleznosci od ceny. u nas za ten rocznik ale realny przebieg chca ok 8-9 tys PLN.- dbanie o lancuch moze byc dla emeryta problemem (zalezy od emeryta). chopper to nie jest dobre rozwiazanie dla osob starszych z problemami z kregoslupem (zalezy od emeryta)- troche info o modelu znajdziesz tu: http://republika.pl/chudzikj/VT600.htm dzieki za info! steed to shadow wersja usa, a steed tlumaczy sie rumak!! hheh maja poczucie humoru w stanach, co? aha z lancuchem i pozycja jazdy nie powinno byc problemu, ta para emerytow ma 28 i 25 lat wiec powinni dac rade, ale dzieki za troske!!! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
compucar Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Witam wszystkich na forum.Chciałbym spytać bardziej doświadczonych bikerów, jaki efekt daje wyprucie wnetrzności tłumików w VT600 oraz czy jest to operacja odwracalna. Jeśli rezultat miałby byc komiczny, to jakiej marki wydechy zamontowac, by uzyskac mozliwie basowy dźwięk i przy okazji pozostac w zgodzie z sąsiadami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.