Skocz do zawartości

Jaka 50-tka Enduro


Rekomendowane odpowiedzi

według mnie najlepszy jest HM, noi bez dyskusji. ale to jest tak że każdy woli inny styl, jeden chce żeby ten motorower wyglądał jak sporcik ,inny żeby endurko inny żeby ociekał chromem. każdy ma inny gust. nie jeden wiedząc jaki jest najmniej awaryjny, a wolał by w całkiem innym stylu to wybrałby tamten, do którego stylu pasuje.

ja osobiscie HM, ale jak byłem młodszy to zawsze kochałem sie w RS :icon_exclaim:

 

apropo, czemu dałeś jako możliwość apke rs, przeciez w temacie psizesz że ma to być 50 enduro?!

Edytowane przez kornol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aprilla rs na allegro wygląda tak: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=117054871 więc całkiem jak enduro :icon_exclaim: chyba zdecyduje się na hm-ke lub derbi bo i niezadrogie, i dobre, a i dobre opinie u Was mają a hm kosztuje niewiele więcej niż derbiki :biggrin: Ale mam jeszcze takie pytanie: czy do tej haemy dałoby się w przyszłości załadować większy silnik np. 125?

Edytowane przez Aries
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to blokada na motorower jest. Najlepiej odrazu założyć jakiś kit tuningowy do takiego motocykla (cylinder 70 + gaźnik + tumnik), wtedy każda DT,MTX czy RX zostają daleko w tyle. A co do tego ogłoszenia z allegro to raczej nie jest RS tylko RX.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że w tych hm-ach cre 50 są dwie wersje jedna to SIX ta wyczynowa a następna to baja bardziej cywilna z dozownikiem, elektrycznym rozrusznikiem i innymi dodatkami

pzdr

Baja nie ma dozownika ani rozrusznika. Różni sie tym, że ma kierunki i nie ma gazówki z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to blokada na motorower jest. Najlepiej odrazu założyć jakiś kit tuningowy do takiego motocykla (cylinder 70 + gaźnik + tumnik), wtedy każda DT,MTX czy RX zostają daleko w tyle. A co do tego ogłoszenia z allegro to raczej nie jest RS tylko RX.

Pozdro

 

 

HM nie byly blokowane. Mialy mala moc seryjnie. Np w tych starszych pakowali gazniki o srednicy 12 mm, i zwykle cylinderki. I taki mol z tego moto byl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej odrazu założyć jakiś kit tuningowy do takiego motocykla (cylinder 70 + gaźnik + tumnik), wtedy każda DT,MTX czy RX zostają daleko w tyle.

No niby tak ale ja chce mieć sprzęt w który nie trzeba będzie wwtapiać co chwila kasy. 6 ptysiów za tą haemkę to i tak o tysiąc powyzej planowanego budżetu a tu jeszcze dochodzi rejestracja i te sprawy... nie stać mne na tunig set za jakis 1000 zeta... :/

Tylko w takim razie czemu ta jedna hm-ka ma 5 koni gdy ta truga ma ich 9 za w sumie taka samą cene??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to te starsze HM nie byly blokowane wogule. 5 KM ma bo pewnie jest zwykly cylinderek, i gazniczek. I pewnie dlatego taki mulasty. I jest jeszcze duzo wersji cylindra 50 cm. Bo niektrore z 50 cm maja po 12 km a niektore tylko 5-6, czyli te standartowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni tak pisza po to zeby sprzedac sprzet swoj jaknajszybciej. No ale nie wiem, moze te HM maja po 5 km, tylko trzeba silniczek podrasowac zeby mial powyzej 15. No i moze te nowe modele HM byly blokowane bo maja juz seryjnie gazniczek 19.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...