Jackuzy Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 (edytowane) O co chodzi w tych dyfuzorach ...... tu nie chodzi co jest w środku...wszystko co jest w środku będzi eprzeszkadzalo....tu taj chodzi o KSZTAŁT!!!! że od stozka sie odbija? To nie piłka że jak będzi krzywo to się nie odbije.... chodzi o to że nagłe rozpreżenie się gazów w komorze zostaje zatrzymane gdy docieraja one do zwezenia zakonczonego rurka do tłumika....wtedy następuje odbicie impulsu....to sa zjawiska falowe i nie potrafie tego do końca wytlumaczyc :icon_razz: W sportowych w środku jest pusto...nie rozcinałem żadnego ale moge sie zalożyc o 12569zl że taki wzięty ze sklepu dyfuzor tuningowy jest w środku pusty..... wszystko o co chodzi to ksztalt i pojemność.... dyfuzory seryjnie zakładane na motorki maja własciwe wymiary i ksztalty jednak sa w środku zazwyczaj zapchane po to by silnik odpowiadał normom bez których nigdy nie wyjechal by legalnie na droge.... jak ktos ma ochote poczytac o co w tym chodzi i zna angielski to proszę: Strona 1 Stronka 2 Smacznego :icon_razz: PS. Jaby ktoś chcial mam programik do obliczania dyfuzorów :biggrin: wiec mozna sobie stworzyc swój własny jak sie komus nudzi....i ma spawarke :biggrin: Edytowane 14 Sierpnia 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonek_BP Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Jackuzy możesz mi wysłac ten programik,pobawie sie troszke w to :icon_razz::D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 w sportowym układzie wydechowym może występować przegroda pod koniec stożka oraz wytłymienie,w ktmie mam przegrodę na wejściu do komory w kształcie podgiętej do góry blaszki (rozciąłem wydech przy prostowaniu) i nic nie jest blokowane, znajomy usunął to i teraz jego ktm w ogóle się nie wkręca na obroty. Ale są wydechy i wydechy. jedne kosztują 600zł komplet inne ponad 2000zł i więcej. Do każdego silnika jest kilka modeli w zależności od stopnia tuningu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Ta blaszka moze ybc elementem strojeniowym...np zeby jak robia serie dyfuzorów nie musieć kazdego modelu rozniżacego sie o kilka ccm przeliczac objętosci a róznica np by była 3 czy 4mm więc mogli zalozyc mala zwęzke która odpowiednio podgieli dostosowując ten dyfuzor do danego silnika :icon_razz: ale zwęzka jak mówisz to jednak coś nieco innego jak przegroda Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Ta blaszka moze ybc elementem strojeniowym...np zeby jak robia serie dyfuzorów nie musieć kazdego modelu rozniżacego sie o kilka ccm przeliczac objętosci a róznica np by była 3 czy 4mm więc mogli zalozyc mala zwęzke która odpowiednio podgieli dostosowując ten dyfuzor do danego silnika :icon_razz: ale zwęzka jak mówisz to jednak coś nieco innego jak przegroda no to nie jest żadna zwężka, tylko coś takiego : http://img157.imageshack.us/img157/3075/pict0007wu2.jpg Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 no to nie jest żadna zwężka, tylko coś takiego : http://img157.imageshack.us/img157/3075/pict0007wu2.jpg OK :icon_razz: może to byc element strojący jak najbardziej ale to juz chyba jakiś specjalista z KTMa siepowinien wypowiadać bo ja specjalista nie jestem :icon_razz: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Jackuzy i mi też wyślij!!! Przyda sie:) A jeśli chodzi o strojenie gaźnika to ałaśni chodziło mi o proste gaźniczki gdzie znajdują się (bynajmniej w większości) dwie a czasem jedna śróbeczka. Aha i ewentualnie można rególować wysokość pływaka. Ale to tylko po czyszczeniu jeśli niechcący go przegięliśmy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 a ten programik to wrzuć na serwer Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 eeeeee jaki serwer? Podaj jakis wolny gdzie mozna zipy wsadzać to wrzuce :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 rapidshare.de Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 ;/ nie nawidze tego serwera ;/ dziadostwo jakich mało ;/ ale spróbuje Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pastor Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 (edytowane) Panowie, przecież nie każdy silnik jest taki sam, chodzi tu głównie o fazy rozrządu, różnie są rozmieszczone okna wydechowe i ssące itd. w jednym silniku to pomaga a w drugim nie. Co do tych waszych odczuć, to jest tylko wysoki moment obrotowy, ale jednak traci się te paliwo.spójrzcie na ten obrazekPozdro! Edytowane 16 Sierpnia 2006 przez Pastor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 No wiesz ogólnie to komora rezansowa pomaga w kazdym silniku dwusuwowym z przeplukiwaniem zwrotnym....tylko że to tez zalezy co sie chce uzyskać....pamiętam że kiedys w czasach WSek stworzono silnik Wiatr o pojemnosci 250ccm i ten silnik był urzywany w zawodach tylko że zamiast dyfuzora jaki my znamy stosowali odpowiedniej długosci rure i już....halasowalo to niesamowicie ale dzięki tej rurze poprawiała sie harakterystyka w niskim zakresie obrotow.....wszystko zalzezy od tego co chcemy uzyskać...czy wysoka moc przy wysokich obrotach czy szeroki zakres obrotów uzytkowych czy też dobry dól do przyspieszeń.....ten programik o którym pisałem własnie uwzglednia takie zmienne :D co jest zrozumiałe bo czego innego wymaga się od maszyny crossowej a czego innego od wyscigowego plastika.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 no co z tym programem ? wrzuciłeś na rapidshare ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pastor Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 http://www-staff.lboro.ac.uk/~elvpc/bikes....rogs/expch.html masz adres tam są te programytylko dll też trzeba ściagnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.