Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rzadziak1

Koledzy mam pytanie, a mianowicie: magnusia 750 85 r.

Kontrolka ładowania nie zawsze gaśnie po odpaleniu :blush:

Raz gaśnie raz nie.

Co muszę sprawdzić, od czego zacząć?

Pozdrawiam wszystkich :excl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem z wyciekiem (dosc mocnym) paliwa po odpaleniu moto...

nie bardzo idzie zlokalizowac gdzie to wycieka. gdzies przy gaznikach.. kranik odpada i filtr paliwa tez.

po zdjeciu gaznikow sprawdzilem wezyki doprowadzajace paliwo, powietrzem pod cisnieniem ale zadnych przedmuchow nie ma...

przy okazji jak mam zdjete to sobie je przeczyszcze. Byc moze plywak sie zablokowal ale gazniki wygladaja na szczelne..

Ktos mial podobny problem?

 

pozdrawiam!

 

Moze to dziwnie zabrzmi ale zawiodlem sie widokiem czystych gaznikow ;) mialem nadzieje ze znajde tam syf ktory blokuje plywak ale 'niestety' wszystko czysciutenkie... teraz to nie mam koncepcji co moze byc...

 

 

 

 

 

Koledzy mam pytanie, a mianowicie: magnusia 750 85 r.

Kontrolka ładowania nie zawsze gaśnie po odpaleniu :blush:

Raz gaśnie raz nie.

Co muszę sprawdzić, od czego zacząć?

Pozdrawiam wszystkich :excl:

 

na poczatek radzil bym sprawdzic czy moto wogole laduje. Przyda sie do tego miernik.

jesli nie laduje to byc moze jakis kabel Ci sie upalil...

Edytowane przez Antos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem z wyciekiem (dosc mocnym) paliwa po odpaleniu moto...

nie bardzo idzie zlokalizowac gdzie to wycieka. gdzies przy gaznikach.. kranik odpada i filtr paliwa tez.

po zdjeciu gaznikow sprawdzilem wezyki doprowadzajace paliwo, powietrzem pod cisnieniem ale zadnych przedmuchow nie ma...

przy okazji jak mam zdjete to sobie je przeczyszcze. Byc moze plywak sie zablokowal ale gazniki wygladaja na szczelne..

Ktos mial podobny problem?

 

 

 

 

Mi kojarzy się coś z odpływem z gaźnika po przelaniu - ja mam taki wężyk na gaźnik założony, którego zakończenie jest blisko stópki centralnej - może tam Ci się coś zablokowało?

Może jeszcze być coś ze ssaniem - sprawdzałeś to?

 

Witam jak heble były zalane to raczej 100% do wymiany szkoda ryzykować

Filtr KN można czyścić są specjalne preparaty do czyszczenia i nasączenia.

Co do oleju,wystarczy wymienić olej jak chcesz bardzo dbać o silnik.

Dzięki kolego

A jak z płynem hamulcowym? Jak często się go wymienia? Czy w jakiś specjalny sposób odpowietrza się ten układ? Jak to się robi?

 

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kojarzy się coś z odpływem z gaźnika po przelaniu - ja mam taki wężyk na gaźnik założony, którego zakończenie jest blisko stópki centralnej - może tam Ci się coś zablokowało?

Może jeszcze być coś ze ssaniem - sprawdzałeś to?

 

 

Dzięki kolego

A jak z płynem hamulcowym? Jak często się go wymienia? Czy w jakiś specjalny sposób odpowietrza się ten układ? Jak to się robi?

 

z góry dzięki za pomoc

 

 

Ogolnie leci po calym silniku ale najwyzszy punkt z ktorego moglo cieknac zauwazylem w miejscu zaznaczonym na zdjeciu.

 

https://picasaweb.google.com/117614927079228024853/5Marca2012#5716423173635849378

 

dysze ssace byly czyszczone. Owego wezyka od odplywu nie moge zlokalizowac.. ;)

 

 

co do opowietrzania:

http://www.motocykl-online.pl/artykuly/Proste_odpowietrzanie

 

a na moje to DOT-3 starczy w zupelnosci. DOT-4 to raczej do sprzetow, ktore wymagaja agresywnego traktowania hamulcy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko w temacie opon a w szczegolnosci tej na tyl.Domyslenie idze 150/80R15.Zdaje sie ze mi sie gdzies rzucilo w oczy, ze mozna tam zapodac 170/80R15 (ja mam komplet Metzelera Marathon ME880).Miejsca tyle jest zeby te 10 mm na strone upchnac nie tykajac napedu.Probowal ktos takiej zamiany?Czy warto sie szarpac?

Juz coraz cieplej:)Wybiera sie ktos na Motoserce w kwietniu do Gorzowa Wlkp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie leci po calym silniku ale najwyzszy punkt z ktorego moglo cieknac zauwazylem w miejscu zaznaczonym na zdjeciu.

 

https://picasaweb.go...423173635849378

 

dysze ssace byly czyszczone. Owego wezyka od odplywu nie moge zlokalizowac.. ;)

 

 

co do opowietrzania:

http://www.motocykl-..._odpowietrzanie

 

a na moje to DOT-3 starczy w zupelnosci. DOT-4 to raczej do sprzetow, ktore wymagaja agresywnego traktowania hamulcy ;)

Ogolnie leci po calym silniku ale najwyzszy punkt z ktorego moglo cieknac zauwazylem w miejscu zaznaczonym na zdjeciu.

 

https://picasaweb.go...423173635849378

 

dysze ssace byly czyszczone. Owego wezyka od odplywu nie moge zlokalizowac.. ;)

 

 

co do opowietrzania:

http://www.motocykl-..._odpowietrzanie

 

a na moje to DOT-3 starczy w zupelnosci. DOT-4 to raczej do sprzetow, ktore wymagaja agresywnego traktowania hamulcy ;)

Dzięki za link. Dam znać jak spróbuję - póki co jeszcze zima u mnie więc jeszcze nie odpaliłem maszyny.

 

Coś ten link do zdjęcia nie działa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kojarzy się coś z odpływem z gaźnika po przelaniu - ja mam taki wężyk na gaźnik założony, którego zakończenie jest blisko stópki centralnej - może tam Ci się coś zablokowało?

Może jeszcze być coś ze ssaniem - sprawdzałeś to?

 

 

Dzięki kolego

A jak z płynem hamulcowym? Jak często się go wymienia? Czy w jakiś specjalny sposób odpowietrza się ten układ? Jak to się robi?

 

z góry dzięki za pomoc

 

Antos,

Ja miałem taki silny wyciek z okolic gaźników.Po rozebraniu okazało się że winnym był oring na rurce z tworzywa łączącej gaźniki, który zawinął się podczas wkładania tejże rurki do korpusu gaźnika.Są to takie ciemne -nie pamiętam(brązowe lub czarne) rurki i są dość kruche.Uważaj przy demontażu ,jeśli to ta przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za link. Dam znać jak spróbuję - póki co jeszcze zima u mnie więc jeszcze nie odpaliłem maszyny.

 

nie ma z tym wiekszych problemow. potrzeba troche cierpliwosci do ciaglego pompowania :)

co do czestotliwosci wymiany plyny to nie ma sztywnej reguly. Ja wymienialem jakies 2 lata temu i zalozylem oplot stalowy. od tamtego czasu nic nie robilem, a chodzi jak brzytwa :)

 

 

 

Coś ten link do zdjęcia nie działa..

 

tutaj nowy link do zdjecia:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ea644179512ddce.html

 

Antos,

Ja miałem taki silny wyciek z okolic gaźników.Po rozebraniu okazało się że winnym był oring na rurce z tworzywa łączącej gaźniki, który zawinął się podczas wkładania tejże rurki do korpusu gaźnika.Są to takie ciemne -nie pamiętam(brązowe lub czarne) rurki i są dość kruche.Uważaj przy demontażu ,jeśli to ta przyczyna.

 

 

Faktycznie sa tam takie brazowe rurki laczace i wlasnie z tamtych okolic leci. problem w tym ze ja ich nie rozbieralem... Zdjalem caly blok gaznikow nie rozdzielajac ich... Dzisiaj zloze wszystko i dam znac czy cos pomoglo samo czyszczenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie leci po calym silniku ale najwyzszy punkt z ktorego moglo cieknac zauwazylem w miejscu zaznaczonym na zdjeciu.

 

https://picasaweb.go...423173635849378

 

dysze ssace byly czyszczone. Owego wezyka od odplywu nie moge zlokalizowac.. ;)

 

 

co do opowietrzania:

http://www.motocykl-..._odpowietrzanie

 

a na moje to DOT-3 starczy w zupelnosci. DOT-4 to raczej do sprzetow, ktore wymagaja agresywnego traktowania hamulcy ;)

A jak często wymienia się płyn hamulcowy? Są jakieś zalecenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak często wymienia się płyn hamulcowy? Są jakieś zalecenia?

 

wazniejsza od wymiany jest ciagla kontrola poziomy plynu. Jesli chodzi o zalecenia to co 2-3lata lub ok. 50 000km

 

 

 

dobra panowie! sytuacja opanowana! po zlozeniu wszystkiego w calosc brak wyciekow! :D czyli problem lezal gdzies w plywaku lub iglicy :) co prawda nie chcial palic na 4 garnek ale szybkie czyszczenie swiecy dalo rade ;) Tak wiec czekam na dobra pogode zeby przetrzepac ludziom firanki w oknach :)

Pozdrawiam!

Edytowane przez Antos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko w temacie opon a w szczegolnosci tej na tyl.Domyslenie idze 150/80R15.Zdaje sie ze mi sie gdzies rzucilo w oczy, ze mozna tam zapodac 170/80R15 (ja mam komplet Metzelera Marathon ME880).Miejsca tyle jest zeby te 10 mm na strone upchnac nie tykajac napedu.Probowal ktos takiej zamiany?Czy warto sie szarpac?

Juz coraz cieplej:)Wybiera sie ktos na Motoserce w kwietniu do Gorzowa Wlkp?

Siema właśnie w mojej madzi jest założony taki laczek 170/80R15 Metzeler Marathon ME880 przez co tył wygląda potężniej,wymieniałem kierunki z czerwonych (USA) na pomarańcze i nie zauważyłem specjalnych przytarć pod tylnym błotnikiem.Czy warto, nie mam pojęcia, takiego kupiłem a laczek

lekko przydarty,więc w stanach już to testowali. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wazniejsza od wymiany jest ciagla kontrola poziomy plynu. Jesli chodzi o zalecenia to co 2-3lata lub ok. 50 000km

 

 

Dzięki, poziom na bieżąco kontroluję.

 

Mam jeszcze jeden temat: opony - czy orientujecie się jak wygląda sprawa z oponami, które można kupić na allegro np., które są wyprodukowane np w 2005 roku? Czy bezpiecznie jest na takich pomykać?

Pytam, ponieważ spotkałem się z sytuacją, że wulkanizator odmówił przełożenia (ktoś założył odwortnie) opony motywując to wiekiem opony i stwierdzeniem, że nie będzie brał na siebie odpowiedzialności.

Muszę zakupić oponę, choć ta na kole jeszcze nie jest łysa, ale nie mam gdzie jej zamienić :(

 

Z góry dzięki za wasze opinie na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jeden temat: opony - czy orientujecie się jak wygląda sprawa z oponami, które można kupić na allegro np., które są wyprodukowane np w 2005 roku? Czy bezpiecznie jest na takich pomykać?

 

ad. 2: nie. ad. 1: producenci odradzają jazdę na gumach, które mają ponad 5 lat. polecam temat o leżakowanych w dziale co, jak kupić

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema właśnie w mojej madzi jest założony taki laczek 170/80R15 Metzeler Marathon ME880 przez co tył wygląda potężniej,wymieniałem kierunki z czerwonych (USA) na pomarańcze i nie zauważyłem specjalnych przytarć pod tylnym błotnikiem.Czy warto, nie mam pojęcia, takiego kupiłem a laczek

lekko przydarty,więc w stanach już to testowali. :crossy:

 

 

podeslij jakas fotke tylu jesli mozesz :) tez mam gume do wymiany na ten sezon i sie zastanawiam nad czyms szerszym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...