Peterek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 witamto i ja sie melduje jako posiadacz V30 :biggrin: cóż moja to rocznik 84, najpierw trafiła z usa do Holandii w 91 a potem do mnie rok temu. stan wizualny powiedziałbym dobry, chociaż jak pewnie i u was oznaki starości już widać :) , za to technicznie jest super!! mimo przebiegu 70 tyś, nie ma problemów z rozrządem, silnik nie puszcza dymka a i membrany w gaźnikach w idealnym stanie (fabryczne).podrzucam od razu fotki http://picasaweb.google.com/krzych.mz/MAGNA Ładna, zadbana sztuka :biggrin: pozdro ps. My czasem na forum MZ nie pisaliśmy ze sobą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitano Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Co do klopotow Kitano to pierwsze pytanie - sam stwierdziles ze ladowanie jest w porzadku, czy ktos ci powiedzial ?Jezeli sam to jakie one bylo przy jakich obrotach silnika i czy pomiary robiles przy wlaczonych swiatlach ? Adam M. Adamie, pomiary robił mi elektryk, ponoć koleś ma pojęcie na temat i znalazł chwilkę. Ładowanie było ponoć książkowe. Nie przypomnę sobie wartości, ale wszystko było robione na światłach, przy różnych obrotach silnika. Ale ostatnio znalazłem jeszcze inny problem... Rozciągnięte łańcuszki rozrządu :icon_twisted: Czy to może mieć wpływ na nie palenie po nagrzaniu?? Na przednich cylindrach trochę poprawiłem (napinacz już się skończył i nie pracował) i tak jak by było ciut lepiej, ale dłuższych tras nie robiłem. Wiem, że łańcuszki trzeba wymienić, bo będzie bieda :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Adamie, pomiary robił mi elektryk, ponoć koleś ma pojęcie na temat i znalazł chwilkę. Ładowanie było ponoć książkowe. Nie przypomnę sobie wartości, ale wszystko było robione na światłach, przy różnych obrotach silnika. Ale ostatnio znalazłem jeszcze inny problem... Rozciągnięte łańcuszki rozrządu :icon_twisted: Czy to może mieć wpływ na nie palenie po nagrzaniu?? Na przednich cylindrach trochę poprawiłem (napinacz już się skończył i nie pracował) i tak jak by było ciut lepiej, ale dłuższych tras nie robiłem. Wiem, że łańcuszki trzeba wymienić, bo będzie bieda :icon_twisted: Kitano,co i jak można poprawić przy napinaczach łańcuszków?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisare Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 co do spalania (Magna 1100) to raz przy spokojnej jezdzie kolo 110km/h wyszlo mi 6,2l/100km ale jak mnie czasem wezmie na sportowa jazde przy predkosciach 160-200km/h to malutka 10l potrafi wypic i ja jej wtedy niezałuje :icon_mrgreen: az dziw bierze co sie dzieje z tym silnikiem jak obroty przekrocza 6000,jak by ktos odkrecil podtlenek azotu,ciezki motor a rwie do przodu tak ze lapy urywa nawet przy 190km/h jak sie odkreci to bardzo rwie do przodu,ciekaw jestem ile ona pujdzie ,ja doszedlem do 200km/h i przyznaje sie ze wiecej sie boje bo nawet przy 200km/h ten silnik jest nieobliczalny i cisnąc dalej mialem wrazenie ze przednie kolo mi sie podnosi :( to mi wlasnie pasuje w mojej magnie,lubie sobie pyrkac powolutku majac swiadomosc tego ze gdy odkrece to bede sie sam bal reakcji :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 swoja lecialem prawie 240km/h ale juz tak ja nosilo ze dalem se spokoj. predkosc teoretyczna = 280km/h ale raczej nie w tej ramie . moto ogolnie zajebiste ale ja jeszcze chyba nie doroslem do takiej pozycji za kierownica :biggrin:poczekaqm , skoncze 70lat to zanabede chopera pozdrawiam Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mador11 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Witam .Panowie jaka może być przyczyna tego że po włączeniu zapłonu i naciśnięciu startera nie ma reakcji rozrusznika.Wystarczy jednak włączyć obojętnie jaki bieg,puścić sprzęgło i ruszyć motorkiem tak aby drgną wał i wtedy rozrusznik startuje a silnik ładnie zapala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisare Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Witam .Panowie jaka może być przyczyna tego że po włączeniu zapłonu i naciśnięciu startera nie ma reakcji rozrusznika.Wystarczy jednak włączyć obojętnie jaki bieg,puścić sprzęgło i ruszyć motorkiem tak aby drgną wał i wtedy rozrusznik startuje a silnik ładnie zapala ? mysle ze problem raczej elektryczny,ktorys czujnik,bo jak masz rozlozona stopke i moto jest na biegu to rozrusznik niekreci,pozprawdzaj styki. ja mam pytanie, zauwazylem ostatnio ze mam bardzo duzy luz na sprzegle ,musz klamke wciskac do oporu i skok do ruszenia motoru jest bardzo maly jakies 2 cm.czy mozna to sprzegglo (hydrauliczne) jakos podciagnac? a jak nie to czy to oznacza ze sprzeglo mi sie konczy?dodam tylko ze ani nie ciagnie ani sie nie slizga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 mysle ze problem raczej elektryczny,ktorys czujnik,bo jak masz rozlozona stopke i moto jest na biegu to rozrusznik niekreci,pozprawdzaj styki. ja mam pytanie, zauwazylem ostatnio ze mam bardzo duzy luz na sprzegle ,musz klamke wciskac do oporu i skok do ruszenia motoru jest bardzo maly jakies 2 cm.czy mozna to sprzegglo (hydrauliczne) jakos podciagnac? a jak nie to czy to oznacza ze sprzeglo mi sie konczy?dodam tylko ze ani nie ciagnie ani sie nie slizga Ja miałem ślizgające sprzęgło i klamkę tak jak u Ciebie. Po wymianie tarcz sprzęgłowych nic się nie zmieniło. Za to po wymianie sprężyny sprzęgłowej (mam jedną talerzową rok sabry '83) i sprzęgło przestało się ślizgać i klamka jest tak jak powinna.Tylko u mnie poślizg występował od ok. 6 tyś. obr. niżej było ok. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisare Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 (edytowane) Ja miałem ślizgające sprzęgło i klamkę tak jak u Ciebie. Po wymianie tarcz sprzęgłowych nic się nie zmieniło. Za to po wymianie sprężyny sprzęgłowej (mam jedną talerzową rok sabry '83) i sprzęgło przestało się ślizgać i klamka jest tak jak powinna.Tylko u mnie poślizg występował od ok. 6 tyś. obr. niżej było ok. pozdro Dzieki Peterek,czyli sprezyna,i raczej od niej zaczne,a powiedz bo ja w magne jeszcze łap niewsadzalem,czy przy wymianie tej sprezyny jest jakas filozofia?konstrukcyjnie 1100 i 750 to chyba to samo? Edytowane 3 Lipca 2008 przez komisare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.puniszman Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 witam mam prośbę możecie mi podać jaki jest gwint na lusterka czy 8 czy 10 ? bo chcę zakupić lusterka te http://moto.allegro.pl/item390105446_super...z_atestem_.html i nie wiem czy bedą pasowały... A motorek dalej w warsztacie ... O mam pytanie czym się różni honda vf od vt ? tzw 500 obydwie i z rocznika ok 84 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 vt i vf to dwa rozne motocykle -1 roznica to liczba cylindrow 2 i 4 np. ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mador11 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Ja przy VF500 mam na lustrach gwint m10. Natomiast jeśli chodzi o brak reakcji rozrusznika.... to...hmm...stopka niema czujnika (choć niewątpliwie by się przydał :-) a biegi ?....to w ogóle jest tam albo występują jakieś czujniki które miałby coś wspólnego z rozrusznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.puniszman Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 ja u siebie w hondzinie nie mam czujnika nóżki ale mam biegów, jak nie będzie na luzie to muszę sprzęgło wcisnąć aby rozrusznikiem odpalić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 W mojej sabrze jest czujnik przy klamce sprzęgła. Jest tak, że gdy nie ma luzu i nie wcisnę klamki to rozrusznik nie zakręci. Na luzie bez znaczenia. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterpan7 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 W mojej sabrze jest czujnik przy klamce sprzęgła. Jest tak, że gdy nie ma luzu i nie wcisnę klamki to rozrusznik nie zakręci. Na luzie bez znaczenia. pozdroWitam! U mnie w mojej madzi jest czujnik luzu,gdy jest zapięty bieg rozrusznik nie kręci.Teraz ogólnie moto stoi bo strzeliła mi linka gazu i czekam na nową bo "podobno" nie ma zamienników???Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.