Pluto Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Mnie się najprościej liczy spalanie z przebiegu w milach bo wychodzi średnio 1litra paliwa na 10 mil. Więc jak licznik przebiegu dziennego dobije do 100 mil to zaczynam się rozglądać za stacją paliw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 (edytowane) Mnie się najprościej liczy spalanie z przebiegu w milach bo wychodzi średnio 1litra paliwa na 10 mil. Więc jak licznik przebiegu dziennego dobije do 100 mil to zaczynam się rozglądać za stacją paliw.dobry sposób :)przeliczając na km, dziś spaliła 7,1 litra na 100 kmaczkolwiek jazda do 5000 obr i to tylko na przepustnicach przegrodowych :(na postoju pięknie się wkręca do czerwonego, a podczas jazdy ( a dziś wiało) od 4 tyś już szarpie...muszę przeciągnąć odpowietrzenie komór pływakowych na tył gaźnika, które wymagają spokojnego ciśnienia atmosferycznego,mam teraz nowsze gaźniki wyciągnięte z Sabre, gdzie przełożyłem tylko dolot powietrzny z Magny - tę puszkę od góryi pociągnąłem z przodu gaźnika na tył zasilanie paliwema teraz okazuje się, że to odpowietrzenie wypada zaraz za chłodnicą i od razu dostaje podmuch od jazdywięc muszę przewodem gumowym przeciągnąć to do tyłu gaźnika w ''spokojne'' miejsce podłączyłem gaźniki do zegarów i JEDNAK po ustawieniach na ''zewnątrz'' trzeba jeszcze synchronizować !3 były na 2 a jeden na 3,5 i dupa :(i krok po kroku doszedłem co robićnajpierw z tyłu śrubką nr 1 (schowaną za tą czarną od regulacji biegu jałowego) ustawiamy na równo 1 i 3 cylinderpotem z przodu są dwie śrubki obok siebie i pierwszą z lewej nr 2 równamy 2 cylinder do wcześniej ustawionych 1 i 3,potem tą po prawej nr 3 z przednich dostrajamy 4 cylinder do 2, wcześniej ustawionego z 1 i 3...i w sumie wszystkie ustawiłem na 2 na skali zegarów przy ok 1300 obrotów :)jakoś tak to po kolei zrobiłem, uwaga na zdjęciu gaźniki są ''do góry nogami'' jutro przesunięcie rurki od odpowietrzenia i jazda :) Edytowane 15 Sierpnia 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 (edytowane) moja koncepcja Magny z kufrem w starym stylu (jeszcze nie zakończona)aby jeździć z pasażerem i go nie zgubić oraz coś zabrać ze sobą ...proszę się nie śmiać :) Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 (edytowane) proszę się nie śmiać :)Też kiedyś chodziło mi to po głowie( kufer miał być obszyty skórą), ale pierwsza przymiarka pokazała że to zupełnie nie pasuje do tego moto i urody mu nie dodaje. p.s. i co,doszedłeś przyczyny szarpania?bez uszczelnienia membran chyba tego nie przeskoczysz. Edytowane 23 Sierpnia 2013 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 (edytowane) Też kiedyś chodziło mi to po głowie( kufer miał być obszyty skórą), ale pierwsza przymiarka pokazała że to zupełnie nie pasuje do tego moto i urody mu nie dodaje. p.s. i co,doszedłeś przyczyny szarpania?bez uszczelnienia membran chyba tego nie przeskoczysz.kufer urody nie dodaje jak sakwy ale dla mnie wygląda zacniewraz z żonką mamy taki obraz ''czopera'' z lat młodości gdzie kufer to był rarytas :) haha, także kufer jest spoko dla nastym bardziej, że Magna R21 to właśnie klasyczne moto z lat 80'tych i kufer nie razigorzej by było na tej nowszej, super magnie, to już takie ''crusiery'' i powinny być sakwypoza tym jestem czasem za bardzo pragmatyczny, ułatwiam sobie co się da ;) - córki nie zgubię i coś zabiorę zawsze ...a na zdjęciu widać rusztowanie szyby - była 1 dzień - stłukłem :( ale będzie nowa bo w końcu normalnie można pojeździć z szybądodam jeszcze zdjęcie z boku, ale dopiero jak będzie szyba to zrównoważy ''ciężki'' tył co do szarpania ... to przyznam się, że zrobiłem małą głupotę i obciąłem w przykrywce filtra powietrza taki dystans od przodu,gdzie wciska się przykrywkę w kierunku główki ramy iiii ten dystans odpychał maskowanie od wlotu powietrza od góry i ustawiłem moto jak napisałem wyżej i dupa... do 4 tyś się wkręca a potem prrrrrr i kicha i słyszę jak ssie powietrzei przyglądnąłem się bliżej i niestety ten plastik maskujący od góry przed zbiornikiem zatkał dolot powietrzai po prostu wyszarpnąłem dolot gumowy spod tego plastiku i powietrze teraz ma wielką dziurę do filtra przed zbiornikiemi, wiadomo, jak ręką odjął :)Magna chodzi genialnie :), zapier... jak nigdy wcześniej, raz z córką i małym bagażem na 2 biegu poczułem lekkie dźwignięcie przedniego koła :)jak odkręcę to do 6 tyś ciągnie wściekle, trzeba się trzymać mocno, ale od 6 do 10 to jakby dopalacze włączałateraz uczę się moto od nowa, w końcu pyrka bez gazu 3 na godzinę i można spokojnie manewrować niestety czasem 3 kroki do przodu i jeden w tył (na własne życzenie) Edytowane 23 Sierpnia 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Pytam, bo mam teraz ten sam objaw, a nie bardzo mam czas wyciągać gaźniki. U mnie na 100% nic nie zatyka dolotu raczej to wygląda na to że membrany nie podnoszą przepustnic.Co do tego kuferka z tyłu, to naciskaj na niego i zobaczysz jak ładnie rama pracuje w okolicach mocowania amortyzatorów, nie przesadź z załadunkiem bo naprawdę zgubisz pasażera( ja mam w każdym razie lęki do ładowania w tym miejscu)jeszcze nie zdjąłem bagażnika po wakacjach ,wiec fotka bagażnika w zalaczeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) jak dodajesz gazu to początkowo działają przepustnice przegrodowe, natomiast przepustnice suwakowe (z membranami) włączają się na wyższe obrotywięc jak masz problem ''wyżej'' to faktycznie masz zepsute membrany i nie obejdzie się bez wyciągania gaźnikówjak pisałem, użyłem drugiego zestawu gaźnika i mam 2 przepustnice z dobrymi membranami wolne,w sumie miałem do wyboru 2 moje membrany i 4 z tego nowego gaźnika i te dwie moje mają minimalnie większą średnicę więc zostawiłem te 4 identycznew razie czego może bym odsprzedał te 2 ... ale widziałem ostatnio ;http://allegro.pl/honda-vfr-750-rc24-1986-membrany-gaznikowe-i3500598433.htmlkupuj, dobra cena, tylko sprawdź czy vfr pasują do vf ??? co do ramy to czytałem, że słaba... posprawdzam co trzeba i możliwe, że zrobię wzmocnienie moje amorki były słabe, jak z żonką jechałem to prawie ciągle dobijało więc wymieniłem je na wersję ze starej Shadow 700 czy 750są niemal identyczne, mocowania pasują tylko od razu na oko widać, że mają grubszą sprężynęsą super, ustawiłem na 3 i jest idealnie :) - kupiłem stare używane za 150 zł zrobiłem test ramy - dosłownie zawiesiłem się od tyłu na bagażniku w najdalszym miejscu aby zrobić potężną dźwignię i szarpałem do ziemi , a ważę dużo, za dużo, i druga osoba sprawdzała zachowanie ramyrama nawet nie drgnęła, oparcie wytrzymało, nie czułem żadnego ''miękkiego'' wygięcia ramyi sama w sobie rama, w miejscu mocowania amorka, wygląda dość mocno, od środka ma jakby wzmocnienietakże nie mam w ogóle obaw co do kuferka i oparcia pasażerachociaż w kilku miejscach czytałem o wadliwej ramie w tym miejscu, nie wiem co o tym myśleć, czy to konkretny model, seria czy co ???a może inaczej :1. komu, z naszego forum, pękła rama w Magnie ??? 2. jeśli tak to w jakim modelu i roczniku ? i może przyczyna uszkodzenia ? Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Sama ra nie pekla ale przy tulejce mocowania amortyzatora spaw z jednej strony mialem pekniety, pospawalem i jsst ok. V65 '86. ------------------------------------------------------- Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Z tego co wiem to ramy pękały w sabre nie w magnie( tam jest jeden amorek ).U mnie też nie pękła ale jak naciskam na bagażnik to widzę jak blotnik z oparciem pracuje inaczej niż reszta ramy za amorkami(a wiadomo materiał w koncu się zmeczy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Z tego co wiem to ramy pękały w sabre nie w magnie( tam jest jeden amorek ).U mnie też nie pękła ale jak naciskam na bagażnik to widzę jak blotnik z oparciem pracuje inaczej niż reszta ramy za amorkami(a wiadomo materiał w koncu się zmeczy)u mnie jest sztywno, nie widać i nie czuć ruchu za amorkami jak cisnę całym ciałem w bagażnikpodaj rok i rodzaj twojej Magny - moja to wersja z USA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 vf 700(usa) '84 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRO52EK Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 witam. Orientuje sie moze ktos od jakiego motocykla spasuja mi spacerowki wysuniete do magny rc 43? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 (edytowane) vf 700(usa) '84 :)mamy identyczne :)moja ma ciekawy nr na ramie - ostatnie 6 cyfr 000555 :)a twoja ? może to siostry hahahhah z innej beczki ;jak jadę sam to mogę bez problemu puścić kierownicę i dać ręce na zbiornik, i manewrować, skręcać lekko balansem ciała - wszystko stabilnie i pewnienatomiast jak jadę z pasażerem i kufrem obciążonym to jak puszczę to moto jak wybije się z toru jazdy to od razu kierownica wpada w wibrację-wężykowaniei od razu trzeba złapać bo pewna kraksajak z tym u was ??? aczkolwiek wydaje mi się, że to normalny objaw po mocnym odciążeniu przodu Edytowane 28 Sierpnia 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRO52EK Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Ja moim tez smialo moge puszczac kiere.Moge swobodnie nawet sie polozyc na plecach :) i nie ma zadnych wibracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 (edytowane) Ja moim tez smialo moge puszczac kiere.Moge swobodnie nawet sie polozyc na plecach :) i nie ma zadnych wibracji.tak tak, tylko czy z pasażerem też ?i pewnie zależy to od prędkości :( Edytowane 28 Sierpnia 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.