Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się poważnie do zakupu starej VF750 S, będę wdzieczny za wszelkie uwagi i porady na temat tego moto. W ogóle to przydałby mi się ktoś ze Śląska , który pomógłby przy zakupie (sprawdzenie prowadzenia, mocy, stanu sprzętu i w ogóle), sam trochę się znam, ale nie chcę ryzykować

 

Pozdrowienia na drodze

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

VF 750 S czyli wersja Sabre (w USA), jeśli już to polecam tylko wersje USA, z reguly mają mniejsze przebiegi i są bardziej zadbane. Uwagę przede wszystkim musisz zwrócić jak w przypadku każdego moto na ślady ewentualnej wypadkowej przeszłości. Po dokładny opis odsyłam do dodatku Świata Motocykli o motocyklach używanych, tam jest ten sprzęt bardzo dobrze opisany, ze wszystkimi wadami i zaletami. Prowadzenie musisz sprawdzić jadąc ok 50 km/h i puszczając kierownicę, nie powinien ściągać na żadną stronę, ani nie powinno być drgań kierownicy, przy małej prędkości nic się nie stanie ale shimmie przy ok 150 km/h może się skończyć tragicznie. Drgania mogą świadczyć o zużytych łożyskach głowki ramy, albo o krzywej ramie, a jeśli ściąga to podobnie, ale może też być źle ustawione tylne koło, albo przednie na półkach, motocykl przede wszystkim musi zostawiać jeden ślad, a nie dwa :( Moc dokładnie można sprawdzić tylko na hamowni, ale domowym sposobem to sprawdzić przyspieszenia, ja to sprawdzałem ze stoperem - w danych fabrycznych zazwyczaj jest podawany czas pokonania określonej odległości np. 400 m, wiadomo że nie osiągniesz przynajmniej na początku danych fabrycznych, ale nie za bardzo odbiegające. Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mam kilka pytań a nie będe zkładał nowego tematu więc pozwole sobie napisać tutaj ;)

1.Jak to jest ze spalaniem? Właściciel pisał że 6 na setke...w co raczej nie wierze ;)

2.Rozrząd, jeżeli dobrze przeczytałem w temacie o Magnie to Honda wymieniała zbyt słabe układy rozrządu w ramach gwarancji, można to jakoś rozpoznać? I jak to naprawde jest?

3.Ile wynoszą koszty eksploatacji, serwis itd.?

4.Na co uważać przy zakupie, jakieś słabe i mocne strony?

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Najlepiej napisz do Browarnego, ktory kupil ten motocykl, wyremontowal i jezdzi do dzisiaj - jego opis bedzie lepszy od gazetowego na 100%.

 

Adam M.

Chyba do Browara, Browarny to autor Tematu :icon_mrgreen:

 

p.s. Ale spokojnie, mi te Nicki też sie czasami mylą :buttrock:

 

Pozdrawiam

Klaudiusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...