mierzwa2 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Temat był wielkokrotnie poruszany ale interesuje mnie to że podobno serwis zaleca wymianę zawsze łańcuszka plus napinacz i ślizgi. A gadałem z kolesiem który handluje na allegro ma tam łańcuszek DID i mówi że to bajka bo zużywa się naprawdę łańcuszek a reszta tylko nieznacznie czy to prawda? Mam GSXRa 750. Jak to jest naprawdę? Długo nie pisałem bo jestem dosyć daleko od domu i dostęp do netu mam sporadyczny teraz tez tylko na szybkiego pytam i potrzebuje konkretnej odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Podobno jest tak , że te rolki sie zuzywaja wiele wolniej niz łańcuch. Teoretycznie powinny wytrzymac kilka zmian łańcucha . TEORETYCZNIE. ja bym nie ryzykował . Wymieniłbym całość. Koszt nie będzie chyba az tak duzy ale sumienie czyste i święty spokuj będziesz miał. Może się tak zdażyć , że rolka się zatrze i masz po zabawie.Rolka może się też zetrzeć na żebach i łańcuch przeskoczy .!!! A do krhh.. juz wtedy niedaleko! POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 slizgi ....to nie są rolki... ja bym zostawił slizgi stare chyba że ewidentnie widać że coś są połamane brzegi czy coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Na ślizgach widaoczne są ślady zużycia, można więc ocenić stan. W większości przypadków nie ma potrzeby wymiany ślizgów wraz z łańcuchem (nie jest to część obracająca się, tak jak np. napinacze do paska w samochodzie, które trzeba wymieniać za każdym razem). Są jednak przypadki że jest to niezbędne - sam raz rozbierałem silnik GS`a 500 "do rosołu" w celu wymiany ślizgu, gdyż był jego powierzchnia była popękana i aż poszarpana. Wtedy nie ma zmiłuj. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 sprawdź koniecznie ślizg ale ten o który opiera się główka napinacza -nie wiem jak jest w 3/4 99' czy już masz poprawiony ślizg (z taką metalową " pestką ") i napinacz (krótszy z większą główką) - bo jeżeli masz starego typu z to ten ślizg lubił się wyklepywać w miejscu styku z napinaczem i tym samym napinacz nie dawał rady napiąc łańcuszka jak trzeba..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Dzięki za pomoc wszystko sprawdze i będe wiedizał co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.