Skocz do zawartości

opona MZ


Rekomendowane odpowiedzi

Kup dedykowaną do tego motocykla oponkę z zakładów Heidenau (nie pamiętam nazwy modelu , o ile w ogóle ma takową :biggrin:.Do ETZ 150 jest wystarczająco dobra , a cena nowej na poziomie trochę sfatyygowanej używki renomowanych firm ( ok. 110zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,ja mam na przodzie Metzler Perfect,chyba tak to sie pisze,zrobiłem juz na niej okolo 3tyś i powiem wam ze oponka spoko,w porównaniu do tej co miałem to niebo a ziemia.polecam ta opone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup heidenau na przod, rozmiar 2,75x 16, nie pamietam profilu, ale wiem ze je nadal robia

Obawiam sie , że jak kupi 2,75x16 , to nie uda mu się tej opony założyć na przednie koło w ETZ 150 , bo jego rozmiar to 18 cali :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mzpower - a gdzie kupowaleś ta oponke? masz może jakiś sklep internetowy gdzie jest ta opona?

 

Klas500 - ma racje :icon_exclaim:

 

na agmocie sa jakieś opony po 42 zl, ale to chyba straszna lipa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opona na przodzie ściera sie przede wszystkim przy hamowaniu. Stomilowski kapeć ma wysokie prostokątne klocki bieżnika, dosyć wąskie. Obrazowo to wygląda że przy hamowaniu klocek się pochyla i sciera się od strony krawędzi hamującej. Po jakimś czasie klocki są z jednej strony niższe bo bardziej starte. W czasie jazdy klocki wtedy stykają się z jezdnią wyższą krawędzią a nie cała powierzchnią i na zakręcie można się wtedy zdziwić niemile.

Proponowałbym oponę Mitasa w rozmiarze 3.00x18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj przysłano mi oponę, pojechałem do wulkanizacji zmienili. Zakręcilem koło wsiadam, jade pierwszy zakręt i co? i czuje czoś niesamowitego, kierownica bardzo ciężko chodzi, ledwo nią skręcam, jade na CPN sprawdzić ciśnienie, okazuje sie, ze facet nabił o wiele za duzo :) spuścilem sprawdzilem i żałuję, że kupiłem ta oponke. Jak dla mnie to ona przenosi jakieś duże drgania na kierownice w porownaniu do oryginalnego pneumata, co gorsze puściłem na chwile kierownice i okazało się, ze motocykl ściąga na lewą stronę, wcześniej tego nie miałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...