nufry Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Witam, jestem zmuszony wymienic oponę w MZ ETZ 150 przednią. Tyl zostaje oryginalny bo jeszcze troche pojeździ, co radzicie na przednie koło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Kup dedykowaną do tego motocykla oponkę z zakładów Heidenau (nie pamiętam nazwy modelu , o ile w ogóle ma takową :biggrin:.Do ETZ 150 jest wystarczająco dobra , a cena nowej na poziomie trochę sfatyygowanej używki renomowanych firm ( ok. 110zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 witam,ja mam na przodzie Metzler Perfect,chyba tak to sie pisze,zrobiłem juz na niej okolo 3tyś i powiem wam ze oponka spoko,w porównaniu do tej co miałem to niebo a ziemia.polecam ta opone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 kup heidenau na przod, rozmiar 2,75x 16, nie pamietam profilu, ale wiem ze je nadal robia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 kup heidenau na przod, rozmiar 2,75x 16, nie pamietam profilu, ale wiem ze je nadal robia Obawiam sie , że jak kupi 2,75x16 , to nie uda mu się tej opony założyć na przednie koło w ETZ 150 , bo jego rozmiar to 18 cali :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Ja zakładałem STOMIL 3.00x 18. Miała lepszą przyczepność w porównaniu z orginałem (szczególnie na mokrym) a koszt to tylko 60 zł za nówke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 mzpower - a gdzie kupowaleś ta oponke? masz może jakiś sklep internetowy gdzie jest ta opona? Klas500 - ma racje :icon_exclaim: na agmocie sa jakieś opony po 42 zl, ale to chyba straszna lipa :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 http://www.agmot.pl/sklep.php?cz=8&k=68 Stomil D103 to ta opona. Do jawy też sobie taką kupie na przód bo moim zdaniem jest bardzo dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Dzięki wszystkim za odp, kupiłem stomila w agmocie, teraz czekam aż przyjdzie i w droge :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Też używałem Stomila 3.00x18 w ETZ250. Tylko ostro ząbkowła z racji bieżnika na pole. Ale nie dobijała na wybojach jak oryginał 2.75x18. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Hun996 - weż mi wyjaśnij jak mozesz co znaczy ząbkowała bo młody jestem i nie wiem :) to znaczy, że bedzie zła i długo na niej nie pośmigam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Opona na przodzie ściera sie przede wszystkim przy hamowaniu. Stomilowski kapeć ma wysokie prostokątne klocki bieżnika, dosyć wąskie. Obrazowo to wygląda że przy hamowaniu klocek się pochyla i sciera się od strony krawędzi hamującej. Po jakimś czasie klocki są z jednej strony niższe bo bardziej starte. W czasie jazdy klocki wtedy stykają się z jezdnią wyższą krawędzią a nie cała powierzchnią i na zakręcie można się wtedy zdziwić niemile. Proponowałbym oponę Mitasa w rozmiarze 3.00x18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Hun996 - dzięki za wyjaśnienie, kupiłem juz stomila, pośmigam, zobaczymy jak bedzie, jak będzie źle, następny będzie Mitas :) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 (edytowane) Ja na tyle w ETZ250 używałem opony H-06 w rozmiarze 3,50x18 i bardzo dobrze sie sprawowała na drodze, na sucho i mokro. http://www.mitas.cz/index.php?stranka=4&scid=51 Edytowane 24 Lipca 2006 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 26 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Witam, wczoraj przysłano mi oponę, pojechałem do wulkanizacji zmienili. Zakręcilem koło wsiadam, jade pierwszy zakręt i co? i czuje czoś niesamowitego, kierownica bardzo ciężko chodzi, ledwo nią skręcam, jade na CPN sprawdzić ciśnienie, okazuje sie, ze facet nabił o wiele za duzo :) spuścilem sprawdzilem i żałuję, że kupiłem ta oponke. Jak dla mnie to ona przenosi jakieś duże drgania na kierownice w porownaniu do oryginalnego pneumata, co gorsze puściłem na chwile kierownice i okazało się, ze motocykl ściąga na lewą stronę, wcześniej tego nie miałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.