Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zzr-owców. Mimo, że jest już grudzień pogoda uśmiechnęła się w naszą stronę, więc korzystając z okazji przewietrzyłem dziś maszynę. Ciekaw jestem czy będzie w tym roku jakiś ładny dzień na "przeprostowanie rury".

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.Chciałbym wymienić łańcuch rozrządu w moim ZZ-R.Jeśli ktoś robił taki myk to poproszę o info.Czy da się wsadzić zakuty

 

Witam wszystkich zzr-owców. Mimo, że jest już grudzień pogoda uśmiechnęła się w naszą stronę, więc korzystając z okazji przewietrzyłem dziś maszynę. Ciekaw jestem czy będzie w tym roku jakiś ładny dzień na "przeprostowanie rury".

Pozdrawiam.

Dzisiaj można śmigać temperatura 6 stopni słonecznie Mchowo koło Przasnysza woj.Mazowieckie

 

 

a jeszcze mam do forumowiczów pytanko- czy ktos z Was stosował do Kawki jakis dodatek do oleju typu ceramizer albo motorlife?.... kiedys na targach w kielcach widziałem na stoisku pracujący silnik samochodowy zabezpieczony ceramizerem - a jego miska olejowa lezalaobok...silnik był zupelnie pozbawiony oleju

Ja wlałem do swojego ZZ-R ceramizer dwie dawki.Nie zauważyłem żadnej poprawy,oprócz lepszego samopoczucia.Jak chodził tak chodzi.Teraz będę zmieniał olej to też wleję tego ceramizera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,posiadam Kawasaki ZZR1100 z 1998r kupiłem go latem i to mój pierwszy motocykl.

Mam więc taka prośbę jak wyjąć akumulator? tzn jak zdjąć zbiornik może jakież zdjęcia albo opis nie chce naodkręcać czegoś bez potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmujesz przewód paliwowy z kranika.Zdejmujesz siedzenie.Pod siedzeniem odkręcasz dwie śruby na klucz 13 mm.Rozpinasz przewód od czujnika paliwa,czarna kostka na dwa przewody.Z przodu przy główce ramy odkręcasz dwie śruby klucz imbusowy 5mm.Najlepiej jak w zbiorniku jest mało paliwa albo wcale.Bierzesz prawą ręką za dolny uchwyt pod siedzeniem, unosisz lekko do góry i odsuwasz lekko do tyłu żeby przedni uchwyt wysunął się z pod wypełnienia zbiornika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,posiadam Kawasaki ZZR1100 z 1998r kupiłem go latem i to mój pierwszy motocykl.

Mam więc taka prośbę jak wyjąć akumulator? tzn jak zdjąć zbiornik może jakież zdjęcia albo opis nie chce naodkręcać czegoś bez potrzeby.

 

 

Można zrobić to dużo szybciej na skróty bez zdejmowania zbiornika. Jak kupowałem swój sprzęt to poprzedni właściciel mi pokazał jak to się robi :) . Zdejmujesz siedzenie i odkręcasz te dwie śruby pod siedzeniem na klucz 13mm. Następnie naszykuj sobie jakąś deskę owiniętą jakimś materiałem (żeby nie uszkodzić lakieru) i uchylasz zbiornik do wyczuwalnego oporu i podkładasz tą deskę. Nie podnoś zbyt mocno, bo możesz połamać osłonę na łożysku główki ramy. I w ten oto sposób nie musisz tracić mnóstwo czasu na zdejmowanie całego zbiornika. Bardzo może być tu przydatny krótki śrubokręt krzyżakowy.

A skoro jest zima możesz sobie wypróbować oba sposoby :icon_biggrin: . Jeśli tylko chcesz wyjąć akumulator to myślę, że ten mój sposób jest prostszy, no chyba, że robisz płukanie zbiornika.

Pozdrawiam

 

W najbliższym czasie będę zmieniał olej i filtr. Czy jeśli odkręcę korek spustowy to olej z chodnicy oleju też zleci? :icon_question: . Czy wystarczy że docisnę tylne koło do gruntu? Czy trzeba zdjąć chodnice? Z tego co wiem, to filtr oleju jest pod miską olejową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki kolego za informację. Ale po dłuższych przemyśleniach doszedłem do wniosku że to gra nie warta świeczki. Teraz nic się nie poci nigdzie nie kapie, a później różnie może być, więc nie będę w to ingerował.

Jeszcze raz wielkie dzięki.

Edytowane przez Paganini
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj pierwszy post, wiec sie przywitam.

 

Witam wszystkich posiadaczy ZZRow !!! :) Posiadam ZZR1100 `99 i jestem po pierwszym sezonie na tej maszynie. Jest lepiej niz dobrze :) swietny, mocny motocykl tak na daleki wypad jak i polatanie w kolo komina. Machnalem 6,5k w tym sezonie i prawie nie ma sie do czego przyczepic.

Moj ZZR:

25032011027.th.jpg zzr1.th.jpg

 

Teraz pozwole sobie na pare pytan :)

1. Ile pala wam wasze maszyny ? Ja przyznam, ze bylem zaszokowany niskim spalaniem. Srednie spalanie wyszlo mi w sezonie 5,75. A raz jadac spokojnie do 140km/h na autostradzie dobilem do 4l/100 ?! Nawet przy ostrej jezdzie powyzej 200km/h nie przekroczylem 8l. Ponizej screen z arkusza kalk z calego sezonu.

spalanie.th.jpg

 

2. Łańcuch i uklad napedowy - od jakis 2k km, mam chrobotanie w okolicy lewej stopy jak ruszam, rownomierne, zwieksza czestotliwosc wraz z predkoscia, po nasmarowaniu lancucha na dluzszy czas mija, po kilku set km wraca. Czy to czas na wymiane napedu ? czy za dlugo czekam ze smarowaniem lancucha ? Lancuch nie wyglada na nierowno rozciagniety, naciag w calym zakresie jest bardzo zblizony.

 

3. Ostatnia sprawa to kierownica. Czy ktos widzial jakies rozwiazanie turystyczne dedykowane do modelu, jestem sredniego wzrostu (177) i przy rozmiarze maszyny pozycja na dlugie trasy moglaby byc bardziej wygodna :)

Dorobilem sobie raisery na wzor ponizszy, ale to pozwala na uniesienie o 3cm bez przerabiania linek itd.

Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Raz w przelocie widzialem ZZRa z akcesoryjna kierownica, gdzie kierowca siedzial se wygodnie prawie wyprostowany i czegos takiego bym szukal. Moze ktos cos wie. Moje risery to zasadniczo identyczne jak zdjecie ponizej.

genmar2.jpg

By zielapl at 2012-01-09

 

A tak pozatym to uwazam, ze rewelacyjny kompromis pomiedzy sportem i full turystykiem. W miare wygodne, ekonomiczne a i jest duuuuzy zapas pod manetka.

 

Szerokosci

Ziela

wbblogomale.jpgWest Burning Bikers

Nie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Widzę, że masz kolorem podobną maszynkę do mnie :rolleyes: . Jeśli chodzi o spalanie to mój ZZR w cyklu mieszanym (bardziej miejskim) najmniej spalił mi 6 litrów na benzynie 98 oktanów, a 95 oktanów wychodzi jakieś 6,5 do 7 litrów. Przy ostrzejszej jeździe nie przekroczył mi 8 litrów, lecz muszę zaznaczyć, że były to dane z krótkich przejażdzek gdzie trzeba było doliczyć rozgrzewkę.

Jeśli chodzi o spalanie tych motocykli to naprawdę jest niskie jak na tak dużą maszynę i pojemność silnika.

 

Łańcuch wg mnie powinno się smarować co 500 km, żeby nie pracował na sucho, bo wtedy dużo szybciej się zużywa. Więc skoro po nasmarowaniu przestaje chrobotać to znaczy, że nie jest tak najgorzej. I jeśli tylko usłyszysz, że zaczyna głośniej pracować to po prostu go smaruj i jeździj. U mnie sprawa ma się gorzej, bo mam nierówno wyciągnięty łańcuch i stuka mi w lewym podnóżku. Tamten sezon jakoś przejeździłem, ale to nie jest zbyt bezpieczne. W tym sezonie będę chciał to zmienić. koszt takiego zabiegu to około 600zł-700zł. Mam na oku łańcuch niebieski pod kolor motocykla za ok 400zł, zębatka tył ok 120zł, zębatka przód ok 60zł.

 

Jeśli chodzi o kierownice to nie słyszałem nic na ten temat. Zanim kupiłem ten motocykl myślałem, że kierownica znajduje się trochę wyżej i szczerze mówiąc to też przydałaby mi się wyższa kierownica i szyba turystyczna. Może od Kawasaki GTR-a byłaby dobra :icon_question:

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Paganini
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś potrzebował wyjąć akumulator i nie chcecie zdejmować do tego zbiornika, to można to zrobić na skróty tak jak pisałem wcześniej (deska nie może być za wysoka najlepiej 10-15 cm). Dodaje zdjęcia jak ja to robię :icon_idea: . Pozdrawiam :cool:

post-58151-0-09134000-1326223576_thumb.jpg

post-58151-0-64218700-1326223590_thumb.jpg

Edytowane przez Paganini
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem z baksterem i plecakiem fajnie mi się z tym jeździ,po prostu leże na tym:)

 

No jak jezdze z plecakiem to fakt, ze mozna sie ladnie o niego oprzec.

 

Co do kiery, przygladalem sie tym GTR-om, i faktycznie, moze od GTR 1000 przypasowalaby, bede musial poszukac,

albo znowu cos samemu wymodze.

wbblogomale.jpgWest Burning Bikers

Nie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...